Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest miiip

Kommer du hjem igjen til femtisidersfesten, eller? (Jeg har begynt oppvarminga! :danse::hoppe:)

Må le litt av oss og jakten på MSN-påloggingsadressa di i dag! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I miss u like crazy......I miss u like crazy..........

Hvor er du nå?Håper du er hjemme igjen snart...

Og at vi snakkes ikveld...?!

GOOOOD HELG VENNEN MIN!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lekte snikende ullteppe i går :ler:, så jeg var i dagbøkene deres, men var ikke pålogga. Så koselig at dere holder liv i dagboka mi, mens jeg sjøl er litt lat :sjenert:

Nå har dere vært inne med så mange innlegg at jeg ikke ser alle når jeg skal skrive mitt innlegg :)

Tulipan: Jeg er helt enig med deg at alle fortjener gode foreldre, men sånn er det desverre ikke :tristbla:. Jeg har tenkt mye på hvordan jeg vil være forelder i allefall. Tusen takk for alle :klem:, og :klem: tilbake.

Charmina: Takk. :klem:

iss*3: Så koselig at du er så ofte innom. :klem: og :kyss:

Popelka: Hadde en fin dag i går. Var innom høgskolen jeg gikk på før og snakka med gamle kjente og venner. :klem:

miiip*2: Tenk at jeg snart skal ha 50 siders fest :hoppe:. Var litt komisk og ikke huske sin egen msn adresse :ler:, prøvde å laste ned msn hjemme hos mamma i går, men jeg kom fortsatt ikke inn. Ble feil mail eller passord. Kan ikke skjønne det fordi jeg er så sikker på at jeg bruker det riktige passordet. Har ikke lyst til å gjøre om på det heller, for da kommer jeg sikkert ikke inn når jeg kommer hjem igjen på min egen maskin. :klem:

LinKri: :klem:

Skytte: Koselig å være savna. Tror det blir dårlig med chatt på meg i kveld, fordi jeg ikke klarer å komme meg på msn :tristbla:. :klem:

Jeg savner sambo så fryktelig. Jeg er så dårlig på å være borte, alt blir bare halvveis fordi jeg bare vil hjem :sjenert:. Bare 4 dager igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en liten hilsen og ønsker deg kjempefin helg! :klem:

Blir det noen langturer på deg i helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: msn!!!!!

Huff..føler så med deg vennen min..Det er ikke noe gøy å være borte hvis man ikke trives der man er og bare vil hjem...

Men fire dager skal fly nå!! Fly fort som bare søren!! Og siden jeg skal ha besøk så gjør de sikkert det...!!

Men duh,kom hit neste gang da! Her får gjestene nemlig sjokolade på puta når de kommer ;)

Tenker masse på deg snuppa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miiip

Snikende ullteppe!!! :ler::klappe:

Uff, jeg synes så synd på deg som lengter hjem! :tristbla::troest: Hvis du vil dra på ekspedisjon en dag kan jeg gjerne møte deg i Oslo! :)

Det må jo finnes en "glemt passord"-funksjonalitet i MSN? På min står det "har du glemt passordet?" når jeg har starta MSN før jeg har logga meg inn. Så kan du bare taste inn epostadressen og få tilsendt passordet. Jeg vil ha deg på chat i kveld! :klappe:

Er imponert over servicen hos Skytte (med sjokolade på puta). Kanskje vi må reise og besøke henne? :ler:

:klem: til deg. Håper du finner på noe hyggelig å gjøre i dag også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Har vært på kaffè og rusla litt rundt i butikkene sammen med Epona i dag. Det var superkoselig. Hun var akkurat så søt og koselig som jeg hadde forutsett  :sjarmor:

...men ikke fullt så bitteliten som du hadde trodd, hihi! :ler2:

Takk i like måde forresten! :klem: Jeg koste meg veldig på vår lille byvandring! :) Var så behagelig å være med deg, helt avslappet tone, akkurat som jeg kjente deg fra før! Håper du gir en lyd hvis du vil "rømme" litt fra foreldre og sånn, og gå en tur med meg i helgen! :klem:

I dag svever jeg høyt oppe på rosa (eller kansje blå? Aner ikke enda!) skyer sammen med sambo. Håper det er din tur til å gjøre det om et drøyt år! :sjarmor: Kanskje før hvis det skulle nå skje et "uhell" :Hehe:

God fredagskveld! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir så utrolig godt humør av å komme inn i dagboka mi og se så mang koselige innlegg til meg.

Fjellrypa: Hadde en hard treningsøkt på ski i går, og her er det ikke akkurat så mange turmuligheter som hjemme, så det får klare seg. God helg tilbake. :klem:

Skytte*2: Neste gang jeg drar bort så skal det være på besøk til deg, det er helt sikkert. Sjokolade på puta hørtes veldig bra ut :sjarmor:. Når jeg kommer tilbake så vi ta igjen alt det tapte. God tur bort, vennen. :klem:

miiip: Var en sånn glemt passord knapp på msn jeg lasta ned, men jeg ville ikke begynne å rote med det, fordi jeg er redd det blir mer tull når jeg kommer hjem på min egen maskin. Blir fort lost når det kommer til slike ting :ler:. Jeg synes tida går veldig fort her nede sjølom jeg lengter etter å dra hjem. Jeg har fullt program hele tida, så det hjelper på, men jeg kommer sikkert til å være helt utslitt. Jeg har faktisk litt ledig Oslotid på tirsdag...... :sjenert:. :klem:

Epona: :) . Jeg har hele tiden vært overbevist om at du var lav, og så viste det seg at du er høyere enn meg :grine2:. Så utrolig bra at alt sto bra til, gleder meg til å gå innom dagboka di og lese om det :hoppe:. :klem:

iss: :klem:

Holly Hobbie: Hmm spennende navn, kjenner jeg deg under et annet nick?? Koselig i allefall. :klem:

Gikk en kjempehard skitur på nesten 17km i går. Var helt knust på kvelden. Lånte mamma sine ski og skoa til lillebroren min, var litt anderledes utstyr i forhold til det jeg er vant til.... :sjenert:. På kvelden var jeg hos pappa på besøk, og det var koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holly Hobbie, nå kjenner jeg deg igjen :ler:. Synes det var litt rart for jeg hadde ikke lagt merke til noe anderledes da jeg leste innleggene, men så pluteslig var det et nytt navn da jeg skrev innlegget mitt. Ble lettere forvirra, men det var ikke vanskelig å skjønne at det var deg, når jeg så hunden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...