Gjest Epona Skrevet 18. mars 2006 #921 Del Skrevet 18. mars 2006 God helg Pi@! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. mars 2006 #922 Del Skrevet 18. mars 2006 Heia!!! Takk for igår! Håper dagen idag blir riktig så bra!! Kan hende vi skravles utover dagen! Trivelig det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. mars 2006 #923 Del Skrevet 18. mars 2006 Heia!! Koselig igår! Håper du får en strålende dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 18. mars 2006 #924 Del Skrevet 18. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 18. mars 2006 #925 Del Skrevet 18. mars 2006 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #926 Del Skrevet 18. mars 2006 Fjellrypa: Det er kjememoro å presse seg av og til, spesielt når det er flere. Ikke så moro og lett å gjøre det alene. miiip: Proppa i meg godteri uten dårlig samvittighet i går . Tror faktisk jeg har fått nok for en lang stund framover Det var veldig hyggelig med besøk, men dumt at vi ikke fikk snakka med hverandre, vi tar det igjen en annen gang. iss*2: Pondusa: Var veldig godt å sløve på sofaen i går . Epona: Skytte: Takk for praten i dag. Nå har jeg fått kjøpt meg rød hårfarge Tulipan: LinKri: Hatt en rolig og fin lørdag hittil. Sambo er borte og jeg har vært på en liten shoppingtur . Kjøpt meg rød hårfarge (som jeg sa i sta), en sånn styling ting til håret (det er helt håpløst puddelaktig for tida ) og en stripete lilla, hvit og svart strømpebukse. Etter det pusla jeg litt med plantene mine, fikk planta om en og ellers vanna og ordna litt. Ønsker meg en rød eller orange hengepotte til planta i kjøkkenvinduet, den trenger sårt å få en større potte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 19. mars 2006 #927 Del Skrevet 19. mars 2006 Hei!!! Høres ut som om du hadde en meget koselig dag igår. Og håper du får en like koselig dag idag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. mars 2006 #928 Del Skrevet 19. mars 2006 Hello Lady in red Har du farga eller?! Er så spent på hvordan det ble!!! Jeg har faktisk en utrolig bra hårdag idag imotsetning til igår! Fargen er like fæl,men nå henger det i allefall akkurat slik som det skal! Ja folkens jeg og Pi@ snakket litt om hår igår Håper du har en kjempebra dag idag snuppi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 19. mars 2006 #929 Del Skrevet 19. mars 2006 Elgen din spurter litt treigere enn vanlig i dag! Håper at hårfargen blei bra og at du har hatt en fin dag i dag! Noen av mine planter trenger også sårt en ompotting. Jeg må kjøpe blomsterjord en dag. Etter at jeg blei gravid har de bare såvidt fått vann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. mars 2006 #930 Del Skrevet 19. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 19. mars 2006 #931 Del Skrevet 19. mars 2006 Hvordan ble hårfargen? Forandring fryder, og det er moro med litt nytt! Det er ellers godt mulig at mine potteplanter trenger større plass eller mer jord, men det har jeg aldri oppfattet. De er vel heller ikke så storforlangende. Jeg vil tro de er sjokkert og kjempefornøyd hvis de i det hele tatt får vann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 20. mars 2006 #932 Del Skrevet 20. mars 2006 Pip pip. Håper uka blir bra! God tur i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. mars 2006 #933 Del Skrevet 20. mars 2006 Innom med en diger mandagsklem til deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #934 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg skal være så fryktelig uheldig for tida . Holder på med ufrivillig sjølskading hele tida . Gikk løypa til turrennet jeg skal gå om to uker i går, sammen med hunden og sambo. Etter ca 5km så møtte vi noen med hund, vi bare sto og holdt fast hunde til de hadde gått forbi, etterpå var selvfølgelig hundene spinnville. Skulle kjøre ned en liten bakke før det gikk oppover igjen, og like etter nedoverbakken var det en liten dump. I den dumpa kom jeg litt bakpå akkurat i det hundene rykka til litt ekstra, og det smalt til i ryggen noe fryktelig. Det gjorde noe så vanvittig vondt og jeg bare datt sammen. Klarte ikke gjøre noe, og måtte bare prøve å puste. Trodde jeg aldri mer skulle komme meg på beina, men etter litt klarte jeg det og kom igang igjen. Sta som jeg er så skulle jeg fortsette, sjølom jeg knapt klarte å røre meg i starten. Jeg gjennomførte de resterende 25km , men etterpå var det VONDT, ja....... Klarte ikke stå, sitte eller ligge, var ingen ting annet å gjøre enn å knaske litt smertestillende. Fikk heldigvis sove i natt og i dag er jeg mye bedre, sjølom det fortsatt er veldig vondt. Ringte kiropraktoren min i dag, men han hadde ingen time ledig i morra tidlig og jeg drar sørover i morra . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #935 Del Skrevet 20. mars 2006 Tulipan: Skytte: Jeg har ikke farga håret ennå, skulle gjøre det i går, men orka ikke pga det med ryggen. Får gjøre det i dag da . Fint du hadde en bra hårdag i går, håper det oppfører seg fint i dag også miiip*2: Skjønner godt at elgen er litt sliten i blandt jeg . Kan ikke løpe like fort hele tida. iss: Fjellrypa: Charmina: Så koselig at du er innom meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. mars 2006 #936 Del Skrevet 20. mars 2006 så leit å høre om ryggen din! Håper du ikke har altfor mye smerter da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 20. mars 2006 #937 Del Skrevet 20. mars 2006 UFF, kjedelig med ryggen! Håper det kommer seg fort så du slipper å plages med det lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. mars 2006 #938 Del Skrevet 20. mars 2006 Toeft av deg aa gjennomfoere rennet med vondt i ryggen. Haaper den gaar seg til veldig raskt - ryggvondt er saa ekkelt! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 20. mars 2006 #939 Del Skrevet 20. mars 2006 Uff da Pi@-vennen . Så uheldig du er for tiden da. Håper ryggen blir bedre etterhvert. Husker jeg fikk et så kalt hekseskudd. Skjønte der og da hvorfor det heter akkurat det for det smalt noe så grasalt . Men det gjorde altså så vondt at jeg nesten ikke klarte puste. Du må passe på ryggen din. Du har bare en og den kan ikke byttes inn i ny når det trengs.... Håper kvelden blir bra. Kose deg med mannen nå hi hi hi Mandags- fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 21. mars 2006 #940 Del Skrevet 21. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg