Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

Gjest Epona

"Pelsmote for harer denne våren - skift farge litt senere" og "Er langbente elger penere enn kortbente?" kunne også vært tema i magasinet ditt! :ler2:

Fikk helt vondt av å lese knivhistorien din.. Er en grunn til at jeg alltid setter knivene riktig, med spissen ned. Og stor kniver ligger i "andre etajse". Men sambo husker ikke alltid på det der.. Har heldigvis gått bra så langt...

Håper dagene i dag ikke er så aller verst! :blomst:

Stor klem :klem:

PS: Gleder meg til onsdag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!!!

HUff, stakkars Pi@ da. Akkurat for å unngå slike kniv-stikkings-episoder så setter jeg knivene med bladet ned. Dette gjelder også de knivene som brukes tilfeks å smøre smør med... De store tar jeg sjapt under rendende vann. Mannen er nemlig helt fanatisk når det kommer til knivene i huset. :ler:

Synes også at artikler kunne vært publisert på litt mer spennende måte... Hvorfor skal de liksom alltid være svart på hivtt og side opp og side ned?? Kunne være skrevet på rødt, rosa, blått osv papir med søte bilder osv til... Kanskje en vits innimellom også.... Litt mer spennende da liksom... :ler:

Nå må du har en fatastisk dag men mann og det hele.

:klem: til verdens beste Pi@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er bare så utrolig skjønne alle sammen :klem:

Skytte: Du får jobben. Synd jeg ikke viste om skaperen, da skulle jeg meldt meg på med ideen min. Kanskje til neste år. :klem:

miiip: Jeg er ikke streng meg meg sjøl, veldig snill faktisk :). Når jeg mister konsentrasjonen så tar jeg en bitte liten pause. Det er ingen ting annet som nytter. Du må da skjønne at knøttet er tørst og vil ha mjølk :grine2:. :klem:

Epona: Du får jobben som dyrenes motepoliti. Gleder meg også veldig til onsdag. :klem:

Tulipan: Har lært leksa mi jeg også nå.... :sjenert: Kanskje du har lyst til å stå for layouten i det nye bladet mitt? Lurer på hva det skal hete? :klem:

Tror jeg kommer til å få mensen fra det veldig varme stedet denne gangen. Er helt umulig for tida, sånn premenstruell sinna. Helt på bærtur liksom, kjefter og smeller på sambo helt til han får meg til å forstå hvor tåpelig og latterlig jeg oppfører meg. Og så begynner jeg å få riktig ømme pupper, og er så godtesjuk at jeg holder på å dø, og NEI jeg er IKKE gravid. Det mest festlige er at det er omtrent 14 dager til mensen..... Kan bli mye krig før den tid... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello Elkbeib ;) How are you doin`?! :sjarmor:

Isj...pms er noe dritt...vi må finne opp noe mot det også når vi først er igang!!

Ellers er visst siste nytt fra Don Juan Elkmoose at han har et forhold til den myyye yngre Berit bambi(opprinnelig fra Karasjok) Og han skal visstnok ha prøvd å date henne på et islagt vann for å få henne til å spre bena på første date :hoho:

Jeg liker å være journalist altså!!!

Håper du får en fin dag,ei god helg og at vi scnakkes ikveld!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær

:Hehe: Dette magasinet ditt høres ut som en hit!

Minner meg om da jeg tok historie grunnfag. I en bok var det bare massemasse tekst, og alle bilder og kart var samlet i egne bolker. Og tror du ikke at de bildebolkene var tatt UT av pensum? :grine: Skikkelig kjipt for meg som har så visuell hukommelse. Jeg husker innmari godt grafiske fremstillinger, portrettmalerier av snåle konger og kart med piler av fronter og slikt, så det var helt nedtrykkende at det IKKE var pensum. Måtte jo se på det likevel for å få noen knagger. :ler:

Håper du får en fin dag! Ti minutter er akkurat passe lenge å lese før du må ta en pause. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinKri: :klem:

iss*2: :klem:

Skytte: Du er så morsom :grine2:. :klem:

Rognebær: Veldig hyggelig med msn-prat :) . Noen av bøkene jeg hadde da jeg tok bacheloren min hadde fine bilder og sånn. Husker spesielt kjemiboka. Den var faktisk veldig bra. Ikke så mye tekst på hver side og med mange humoristiske tegninger og lettfattelige illustrasjoner, og så var den på norsk. Hadde aldri kommet meg igjennom faget hadde det vært en annen bok (og en annen lærer). Kan virkelig ikke fordra kjemi!

Puppa mine er bare helt umulige. Kan ikke skjønne hvorfor de skal bli slik bare fordi jeg skal ha mensen. Da jeg skulle ligge inntil ryggen til sambo i gårkveld så måtte jeg liksom slenge øverste puppen oppå han, ikke at det er praktisk gjennomførbart, men i prinsippet....., slik at den ikke ble klemt. Det er kjempevondt hvis jeg skulle finne på å komme borti puppene og så sprenger det :tristbla:. Eneste som er litt morsomt er at de blir større :sjarmor:, for så å ramle sammen igjen. Akkurat som å ta lufta ut av en ballong. Ble fryktelig mye puppeprat på meg i dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

:ler: Ser for meg deg som forsøker å slenge den øverste puppen over mannen... :ler:

Fnis.

Ja, jeg veit hvordan det er med ømme pupper. Det er kjipt.

Jeg er klar for Idol-chat i dag! :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Popelka, LinKri og miiip: :klem:

Nå er jeg dødsliten. Hatt en riktig hardøkt på ski med sambo. Det er supermorsomt å gå mot han så fort jeg klarer. Til tross for minimalt med feste så var jeg bare rett bak han i dag :danse:. Jeg blir så supergira at jeg gikk alt jeg klarte og litt til :ler:, og nå har jeg vondt i magen og lungene :overrasket:. Synes jeg fortjener masse godteri, god mat og ellers bare ligge på sofaen resten av kvelden :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nå er jeg dødsliten. Hatt en riktig hardøkt på ski med sambo. Det er supermorsomt å gå mot han så fort jeg klarer. Til tross for minimalt med feste så var jeg bare rett bak han i dag  :danse:. Jeg blir så supergira at jeg gikk alt jeg klarte og litt til  :ler:, og nå har jeg vondt i magen og lungene  :overrasket:.

Herlig! Det er deilig å bli skikkelig sliten innimellom.

God helg, og kos deg med alt det godteriet, maten og drikken du har fortjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip
Synes jeg fortjener masse godteri, god mat og ellers bare ligge på sofaen resten av kvelden  :sjarmor:

Jepp, det fortjener du! Sprekingen som har tatt deg helt ut på skitur! Håper det var en hyggelig kveld med besøk og sånt (synd for meg at du hadde besøk når jeg endelig kom meg på chatten, da...).

Kos deg videre i helga! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en slik skitur måtte det bare bli sofasliting tenker jeg.

Ha en fortsatt fin helg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...