Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg Pi@!!!

Jeg synes du er flink jeg (det var vist det ordet jeg ikke skulle bruke da, men så tidlig på morgenen så fungerer ikke øverste etg hos meg... Håper jeg er tilgitt). Du har tydligvis jobbet masse med deg selv idet sist. Leser artikler og finner det fasinerende det du skal skrive om i særoppgaven din :klappe: . Stolt av deg!!! :klem:

OG du, det er lov å håpe på det lille mikroskopiske håpet om at sambo har truffet blink uten å ha villet det.

Jeg skjønner deg veldig godt at du vil at ting skal være tima og tilrettelagt om 1år ca. Man vil jo bli gravid så fort som mulig. Skjønner deg veldig godt.

Ønsker deg en fortreffelig dag

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miiip*2: Du er god :klem:

iss: Det var en helt utrolig bra følelse når det ordna seg, og at det ble akkurat slik jeg ønska. :klem:

Tulipan: Det er lov å bruke ordet "flink" når du skriver så tidlig på morran :ler:. Må rette litt, er ikke særoppgave, men særpensum dvs eksamen i et valgfritt pensum. Det er så fint å ha den mikroskopiske sjansen å klamre seg til, spesielt når jeg føler meg sikker på at sambo kommer til å ta det veldig fint hvis jeg skulle blir gravid uten at vi har planlagt det og gått inn for at det skal skje. :klem:

Nå gleder jeg meg til at jeg snaaaart kan forandre min lille private nedteller fra 14 til 13, det er jo bare 14 dager igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen!!!

Så deilig å høre at alt gikk bra med legen!! Nå ble jeg også letta her!

Dette er en bra dag føler jeg! Har dere sol? Vi har masse!! Men spøker for dn turen min hvis jeg ikke blir ferdig med runden min :ler: Men tur er andrepri idag og dere første! Savner dere så mye når jeg er borte en hel dag eller to...Lurer på hva i all verden jeg skal gjøre i påska........ :overrasket: Kan umulig ikke være på hytta ei hel uke...Både uten nett og uten dekning på tlf...Nå må jeg få gode tips her!

Håper du har det kjempebra idag og at vofsen snart er frisk! Ooog at jeg snart blir sjefen for de rolige tider isteden,sånn at vi får skravla på msn!

Løv ya! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skytte: Godt å se deg, snuppa :kyss:

KOMMER HERVED MED EN ADVARSEL:

ALDRI SETT SKARPE KNIVER MED BLADET OPP I BESTKKURVEN I OPPVASKMASKINA!!!!!

Hadde en stygg episode i stad da jeg skulle rydde ut av maskina. (Ny advarsel følger: Det her er ekkelt) Bøyde meg ned for å ta ut en kasserolle, i stedet klarte jeg å stikke en veldig spiss og skarp kniv en drøy cm inn i hånda mi :overrasket: i den mjuke delen rett under tommelen. Fossblødde og jeg gikk rett i bakken... Kaldsvetta og svartna. Heldigvis var sambo rett ved og han vet hva han skal gjøre. Det går fint nå, bortsett fra at jeg ikke får brukt høyre hånd :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Iiiik!

Skummel historie! :overrasket: Bra det endte godt... Vi pleier forresten å legge kniver i den øverste skuffen, liggende. Da er det litt mindre sjanse for sånne uhell... Men man skal neimen ikke føle seg trygg i denne verden av spisse gjenstander. Godt du har en kar som vet å reparere deg! :ler:

Og veldig fint at du hadde en positiv opplevelse med legen og at du fikk forlenget sykemeldingen. :klem:

Uff, her var det kaldt i dag, føles som om jeg har tele i fingrene! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da! Knivstikkehistorien din hørtes ikke god ut i det hele tatt! Off! Håper du er godt bandasjert og at blodet har stoppet ordentlig.

Ellers er det jo godt å høre at lege-praten gikk bra. Godt at fagpersonell hører på hva en har å si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

AU! Det hørtes ikke noe godt ut med den der kniven. Nettopp av redsel for sånt har jeg fulgt rådet ditt over lengre tid...

Kjipings at du sikkert må være litt forsiktig med den hånda en stund...

Hva har du ellers gjort i dag? Lest artikler? Skrevet på oppgaven? Vært ute på ski? Kost med sambo? :ler: (Jeg kjenner at det siste hadde frista MEG mest... :ler2:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rognbær: Så koselig å se deg. Synes det er så lenge siden du har vært innom KG... Vi bruker å legge de store knivene i oppvaskmaskina, men det her var en sånn liten rotkniv eller hva det heter. Lærer så lenge man lever. Veldig glad for at legen min forstår. :klem:

Fjellrypa: Går bra nå, men får ikke helt til å skrive som vanlig på tastaturet. Tommelen er litt stiv... :klem:

Popelka: Var ikke så ille som jeg trodde, men det var en fryktelig guffen følelse. Jeg tåler ikke sår på fingrene da psyker jeg og går i bakken :ler:. Måtte le litt også fordi jeg straks satte i gang med alle mulige førstehjelp tiltak på meg sjøl med en gang. Hånda høyt og la meg ned på gulvet med beina opp, alt dette samtidig som en annen del av meg kaldsvette, var kvalm og holdt på å svime av. Nesten som en spalta person. :grine2: :klem:

miiip: Tror det kommer til å gro fort, men tommelen vil nok være litt stiv noen dager. Du nevnte nesten alt jeg har gjort i dag, bortsett fra å være ute på ski. Hadde planer, men tror ikke jeg får til å holde i staven. :klem:

Nå tror jeg absolutt jeg har klaget nok ang hendelsen. Tok litt av det her :ler:. Fint å få litt sympati for sambo synes ikke så veldig synd på meg akkurat nå. :sjenert: Han synes jeg sutrer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:sjokkert: AUUU!! Dakkar Pi@...

Så bra at du får forståelse hos legen din, og at du fikk forlenga sykemelding :)

Og takk for alle klemmene i dagboka mi :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miiip

SUTRER? NÆSJ! Det er lov å synes synd på seg selv. Det pleier å hjelpe også. :ler:

Skjønner jo egentlig at det ikke er så gøy å gå på ski med sår inni hånda. Bra at du har fått gjort litt av alt det andre, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen vennen da!! Må ikke drive å knivstikke deg selv nå!! Er fali det skjønner du ;) Bra sambo var hjemme og er den han er da! Da er du jo i trygge hender!

Så nå må du bare ha riktig god bedring og gooood natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt helt :Gjesp:, men bedre etter litt kaffe og mat. Nå venter jeg bare på Skyttebesøk... :sjenert:. Ser hun er i farta :)

Jeg er så utrolig vanvittig treg til å lese..... konsentrasjonen tåler maks 10min i slengen og så er tankene alle andre steder og så må jeg lese alt på nytt igjen. Synes det er kjempespennende og interessant, men hvorfor i all verden er vitenskapelige artikkler nødt til å være så tungleste???? :sur: Synes de kunne vært oversatt til norsk og utgitt i fancye glossye blader, med masse farge og bilder. Det hadde vært noe det :ler:. Kanskje i en sånn "illustrert vitenskap" utgave eller noe, eller "KK" bare at det handlet om biologi. Et par artikkler om skogøkologi, litt slarv om professorene, siste nytt av forskning og ikke minst professor Harry Hansen blir ny. Det hadde vært nødt til å bli en hit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg!!!!!! Så koselig at du venter på meg!!!!

:ler: Et sånt blad hadde jo vært GENIALT!! Det må du lage når du er ferdig og skal skrive dine egne artikler! Så kan jeg bli sånn papparzzi og sladrespaltejournalist :sjarmor:

Bra med deg idag?! Jeg er også trøtt....to og en halv time foran pcn nå...Men,men! Det kunne vært værre! Har jo tross alt tatt meg noen runder på kjøkkenet,hengt opp klær og div småtterier inni mellom! Ellers måtte nord norsk kranservice kommet og fått meg løs... :ler:

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip
Synes de kunne vært oversatt til norsk og utgitt i fancye glossye blader, med masse farge og bilder. Det hadde vært noe det  :ler:.  Kanskje i en sånn "illustrert vitenskap" utgave eller noe, eller "KK" bare at det handlet om biologi. Et par artikkler om skogøkologi, litt slarv om professorene, siste nytt av forskning og ikke minst professor Harry Hansen blir ny. Det hadde vært nødt til å bli en hit!

GENIAL IDÉ! :ler: Jeg tror du har funnet en bra nisje for et produkt der altså. :ler2:

Hvis konsentrasjonen bare orker ti min i slengen synes jeg du skal bestemme deg for å lese ti minutter og så gjøre noe annet. Ingen vits i å bli sur på seg sjøl og forsøke å "ta seg sammen"... :) Du kan jo heller ta flere timinuttersbolker i løpet av en dag?!

Ikke vær for streng mot deg sjøl, i hvert fall. :klem:

Skal hilse fra knøttet som i dette øyeblikk forsøker å sparke seg vei opp mot den ene puppen! :overrasket:

Endret av miiip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...