Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sitter på kontoret og har sagt til sambo at jeg skulle lese og at han ikke måtte forstyrre, men hva gjør jeg.....jo sitter inne her i stedet. I stad kom han opp trappa og jeg slikka kjapt over til dagboka og fikk åpna boka på en helt tilfeldig side :grine2:. Superstressa for å bli ferska :ler:

miiip: Hadde vært veldig fint å få høre dine erfaringer. Kjentes veldig bra å snakke med en totalt utenforstående. Går fint med hunden. Hun måtte dopes ned også måtte klørne klippes og ordnes på, renses og bandasjeres. Og så var det 10 dager på antibiotika. Moroa kosta 1500kr :overrasket:. Sprinkeltrapper er livsfarlige for hunder (men det vet jeg fra før....). Problemet med slike kloskader er at det så godt som alltid blir betennelse, så det er bare å komme seg til vet med en gang. :klem:

Tulipan*2: Like imponert over deg hver gang jeg ser du har vært her så tidlig. :klem:

Popleka: Takk det samme. :klem:

iss: Håper det ordner seg, men jeg tror at det kan ta veldig lang tid før jeg får bearbeida alt som har hopa seg opp. Hovedsaken nå er at jeg har kommet meg i gang og at jeg får hjelp. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så vidt begynt å lese på artiklene i særpensumet mitt Var ikke sikker på hva jeg skulle velge, men veileder hadde et forslag og foreløpis så virker det veldig interessant :). Blir faktisk litt oppslukt :overrasket:.

Tror jeg nettopp har hatt EL. Hvis ting er slik jeg mistenker at de er, så kommer EL veldig tidlig i syklusen. Rundt dag 10-12. Tenkte at jeg skulle kjøpe meg noen EL tester til vinteren en gang og se om antagelsene mine stemmer. Må ha alt klart til vi virkelig begynner å prøve, da kommer jeg til å gjøre alt jeg kan for at det skal klaffe så fort som mulig...... Synes jeg har venta lenge nok da :sjenert:. Synes at det gikk greit å ha EL, selvfølgelig tenker jeg på det og skulle ønska at vi kunne prøvd nå, men jeg har ikke klikka på noen måte eller vært lei meg. Og det er ikke værst :ler:. Jeg har lurt meg til litt :humpe: da. Så lenge det blir noe så finnes det jo en bitteliten mikroskopisk sjanse for at det kan skje et aldri så lite under, så lenge vi ikke bruker noen form for prevensjon.... :sjenert:, og det vet jo sambo også om..... Eneste dumme er at jeg synes han kunne vært litt mer uforsiktig, sjølom han kunne vært veldig mer forsiktig...... I allefall synes jeg det er fint å tenke på at det finnes en sjanse, sjølom den er omtrent like stor som å vinne i lotto :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis om atte, dersom, muligens, kanskje, trolig, tja, ønskelig, mulig....

:ler:

Bra at sjansen er der da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Grattis med 1000-innlegg-passering! :klappe:

Fikk du gjort noe oppgaveskriving i dag, eller blei det bare KG-surfing? Høres bra ut at du blei oppslukt av artiklene som veileder foreslo.

Det er jo litt sjanse hvis dere ikke bruker prevensjon ja! Men sambo er kanskje streng på å holde seg unna i de aktuelle dagene? :sjenert:

Vi har forresten tenkt å kjøpe Emmaljunga-vogn, modell Elk (altså elg på engelsk). Den har små søte elger trykt inni under kalesjen! Det må være noe for deg som er så glad i elger? http://home.no.net/mrygge/moose.JPG

Sorry min noe uhøflige panikkspringing ut fra messenger i dag... Avtalte lunsj med Rognis og hadde et kvarter på meg til å dusje, kle på meg, få med meg det jeg skulle og komme meg ut av huset. Fikk fart på meg da, ja. Håper vi snakkes snart!

:klem:

Bildet er erstattet med en link. I henhold til Kvinneguidens regler er det bare registrerte supermedlemmer som kan legge inn bilder i innlegg. Hvis du ønsker å legge inn bilder i innleggene dine eller i signaturen, må du kjøpe et supermedlemskap.

Her kan du lese om fordelene ved å være superbruker og hvordan du registrerer deg.

Hannen -mod

Endret av Hannen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!!

Her har du gått hen og lest og jobbet med oppgaven og snaket med han mannen og ordnet en hel masse!! Nå ble jeg virkelig glad for nå føler jeg at du har det bedre!

Dakar voffsen da...*kose masse på*

Håper denne uka blir din uke ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: :ler: lever i håpet :klem:

miiip: Jeg konsentrert meg om artiklene i dag. Går nemlig å venter på tilbakemeldign på noe jeg har skrevet, som en venn av meg ser på. Sambo holder seg ikke unna på sånne dager, bare unngår og så noen frø.... for å si det på den måten :grine2:. Vi får ta igjen pratinga en annen dag :klem:

Skytte: Jeg ser deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter å venter på en telefontime med legen, skulle egentlig hatt den i går men da var hun i møte, og jeg gruer meg så fryktelig :tristbla:. Har ikke sjans til å kunne konsentrer meg om artiklene nå. Egnentlig så spiller det ingen rolle om jeg ikke får forlenga sjukemeldinga mi, fordi jeg får permisjon, men det handler om å få forståelse for at det her tar mer tid. Sist jeg snakka med legen nevnte hun gradert sjukemelding og det er det jeg er så redd for, jeg vil ikke det :grine:. Føler virkelig at jeg er på rett vei nå, men det går sakte. Jeg ønsker å få tilbake lysten til å jobbe før jeg virkelig kommer tilbake. Nå er motivasjonen for å jobbe med masteroppgava på tur og jeg er veldig redd for at alt raser sammen hvis jeg blir nødt til å presse meg igjen. Jeg blir jo som sagt ikke nødt til det, men bare tanken på at legen min mener jeg burde begynne å komme igang igjen skremmer meg. Det er så veldig veldig viktig for meg at jeg får forståelse hvis jeg skal klare å komme meg videre. Akkurat det der skal jeg si til legen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med telefonlege-timen?

I alle fall var det godt å høre at du likte han karen på rådgivningstjenesten, og at pensum faktisk kan være oppslukende. Det er et godt tegn!

Men stakkars voven, da! Håper den kommer seg fort og ikke halter for ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest miiip

Godt at legetimen gikk bra (håper det er greit at jeg avslører det selv om du ikke har skrevet noe om det selv enda) og at du har hatt en fin dag på skitur eller hva du nå endte opp med! Fint å snakke med deg i formiddag, det hjalp litt på humøret mitt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk forlenga sjukemeldinga mi til over påske. Etter det så håper jeg å begynne i gradert sjukemelding. Hun hadde forståelse for at jeg trengte mer tid, og syntes at jeg hadde kommet langt. Var så utrolig letta etterpå. Det her har gått og gnagd helt siden jeg fikk sjukemelding sist. Nå er jeg sliten. Skal straks på yoga og det gleder jeg meg til.

Epica: 14 måneder til vi begynner å prøve. :klem:

Fjellrypa: :klem:

Epona: Takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk miiip. Det er veldig greit at du akkurat kom meg i forkjøpet. Er veldig glad for at du hadde tid til en msn-prat i dag. Det hjalp meg mye i ventetida på telefonen. Takk igjen for at du er akkurat den du er :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...