Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

Gjest miiip

:klem:

Man har kommet et langt stykke på vei når man tør å innrømme for seg selv at man har sånne tanker og dessuten innser at man trenger hjelp med å bearbeide dem! :klappe:

Og så kjenner jeg veldig godt igjen det med å bli supersliten og tenke dumme tanker etter å ha forsøkt etter beste evne å være sitt gamle jeg en stund.

Høres ut som om det gikk bra med carvingkurset du skulle holde også?

Jeg synes du er tøff, jeg! STÅ PÅ! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!!!

Kjenner meg veldig godt igjen jeg. man vi så gjerne være glad på andres vegne, men så har man et press på seg selv om å gjøre det like godt. Men så får man det liksom ikke helt til. Og innerst inne så ønsker man noen ganger den personen neden om og hjem. Det er lov å tenke sånn innimellom.

Ikke ta for hardt i nå da. Orker du ikke bakken idag, så går du ikke i bakken. Du er tydeligvis psykisk sliten og da blir man het automatisk også fysisk sliten.

Ønsker deg en fortreffelig søndag

:klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosemose!!

Gikk det bra i bakken?! Håper du bare koser deg med kaffen ikveld og tar det heelt lugnt! Skulle hilse fra lillegull til tante Pi@! Må være det h*n prøver å si med snurringen sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goooood morgen vennen!!!

Håper du har sovet godt og har en fin dag idag!

Regner med vi snakkes litt senere! Er iallefall koselig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Man har kommet et langt stykke på vei når man tør å innrømme for seg selv at man har sånne tanker og dessuten innser at man trenger hjelp med å bearbeide dem! :klappe:

Og så kjenner jeg veldig godt igjen det med å bli supersliten og tenke dumme tanker etter å ha forsøkt etter beste evne å være sitt gamle jeg en stund.

Jeg synes du er tøff, jeg! STÅ PÅ! :klem:

Signerer Miiip her jeg! :Nikke:

Håper du får time til samtale fort, godt det finnes psykologtjeneste for studenter! Psykologer er ikke farlige, og man er ikke syk fordi man går der (tilfelle du har sånne fordommer som jeg hadde før...). :klem:

Ønsker deg en så fin som mulig mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skytte*3: Skal ta kontakt med den psykologitjenesten, men det tar bare litt tid. Er litt treg :ler:. Var kjempemorsomt i bakken da jeg først kom dit. Litt stolt av meg sjøl at jeg faktisk innrømte at jeg var litt sliten og tok det med ro. :klem:. Så koselig med hilsen fra lillegull. Kjempe :klem: til h*n.

miiip*2: Bra dere ikke dømmer meg sjølom jeg har dumme tanker i hue. Har jo vært inne på tanken før også med å få hjelp til å bearbeide panikken for å gjøre det dårlig på skola, og klare å skjønne at det faktisk er verdt noe det jeg allerede har oppnådd. Rart det med at energien varte så kort. Følte meg så veldig pigg og så plutelig så var jeg så langt nede som jeg aldri har vært før.... Satt i bilen og fyra meg opp på sambo fordi han ikke kunne hjelpe meg med alle di dumme tankene og at han virka fullstendig uinteressert. Heldigvis så hadde han nesten sovna da jeg kom hjem, og det redda situasjonen. Hadde lyst til å kjefte, men så tok lysten til å bare ligge inntil og sove overhånd og alt ble bra :hjerter_rundt:. :klem:

Tulipan: Takk for forståelsen. Jeg er nok altfor opphengt i å være best i alt, nytter liksom ikke å gjøre det bra bare på en ting...... :klem:

Epona: Jeg har i allefall tatt avgjørelsen på at jeg skal ringe og at jeg trenger litt hjelp med å komme videre. Så nå er det bare selve telefonen igjen. Tror jeg også trenger litt hjelp med å skjønne det med tidsperspektiv på ting. At ikke alt skjer på en gang, sjølom jeg så veldig gjerne vil det. Synes det er en veldig fin ting å diskutere med sambo, for han er ganske flink til å ha litt lengre perspektiv. :klem:

Ikke gjort noe skolearbeid i dag. Er så veldig morsomt å lese bok. Faktisk mye morsommere enn å gjøre noe annet. Vil ikke engang gå ut i sola... :overrasket:

Snakka en god del med sambo på formiddagen i dag. I forhold til jobb og ønsker for framtida, hvor vi skal bo og alt mulig sånn. På en måte så har jeg bare lyst til å roe helt ned og bare få en relevant jobb som ikke bringer med seg noe jag, men på en annen måte så vil den rastløse delen av meg nå "toppen". Uansett hva jeg velger så kommer jeg nok ikke til å kunne slå meg til ro eller bli lykkelig hvis jeg ikke klarer å snu tankemønsteret mitt i forhold til hva som er bra nok. Slik ting er nå så kommer jeg aldri til å bli fornøyd med noe, fordi det alltid er noen som kommer til å gjøre det bedre enn meg og ha finere titler osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Hei snuppa!!

Det er som miiip sier ovenfor her, at du har jo kommet et laaaangt skritt videre bare ved å innrømme ovenfor deg selv at du har slike tanker og vil ha hjelp videre :klappe: Og det er "lov" til å tenke slike tanker også, og jeg er sikker på at nesten alle har hatt slike tanker en eller annen gang i livet. STÅ PÅ, snuppa! Jeg vet at du klarer det! :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Jeg har et lignende problem som deg i fht å huske på at det er verd noe det jeg har oppnådd tidligere. Eller evt at jeg er verd noe også de dagene jeg føler at jeg ikke får gjort noe som helst!

Å ligge inntil hjelper mot alt! :hjerter_rundt:

Jeg tror jeg skal finne meg en sånn jobb som du beskriver etter at permisjonen er ferdig. Har i alle fall innsett at rett etter at jeg har blitt mamma kanskje ikke er det lureste tidspunktet å skulle starte for seg selv eller prøve å bli noe stort. Har innsett at jeg ikke har det så travelt! (Håper bare jeg klarer å huske på det når jeg kommer dit... :sjenert:)

Synes du skal ta den telefonen til psykologtjenesten på universitetet, jeg. Det kan jo hende de har noe ventetid der også? (Husker ikke om du skreiv noe om det tidligere her.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Håper du finner utav dine ønsker for fremtiden, ikke alltid så lett :klem:

Godt du har en god kjæreste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LinKri: Føler også sjøl at jeg har kommet et godt stykke videre, sjølom det fortsatt er en lang vei fram. Jeg skal klare det ja :enig:, jeg er ikke akkurat den som gir meg med det første :ler:. :klem:

miiip: Begynner så smått å skjønne at jeg har GOD tid på meg, ingen krise om jeg ikke får et stipendiat i en alder av 25...... hvem får det liksom???? SÅ flink er jeg ikke :ler:. Men flink nok til å få det når jeg er 30 kanskje... :sjenert:, hvis jeg fortsatt vil det.

Tulipan*2: Det er så koselig å at du er innom med :klem: til meg. :klem: tilbake.

Kakap: :klem:

Epica: Veldig vanskelig det med framtida. Alltid dytta det framfor meg ved å gå mer og mer på skole. I min lille naive verden så trodde jeg ikke den dagen noen gang kom til å komme at jeg skulle bli ferdig :overrasket:. Mulig at det er mye av grunne til at det har gått som det har gått... Sambo er bare best. :klem:

Har hatt det så fint sammen med sambo etter at vi fikk bestemt en dato for prøvestart. Alle di dumme tankene er som blåst vekk og vi kan bare kose oss sammen og snakke om det som skal skje uten at det er det minste vanskelig eller vondt. Jeg har faktisk ikke hatt noen dumme tanker eller behov for at ting skal gå fortere etter at jeg fikk bearbeidet datoen litt. Nå bare gleder jeg meg og føler at det ikke er lenge til vi skal begynne å prøve, det er så mye som skal skje først uansett. Jeg skal bli ferdig med oppgava, vi skal kanskje flytte, og så har jeg masse tanker om jobb. Tror jeg har flytta fokus fra å sutre om prøving til å sutre om jobbmuligheter i stedet :ler:. Uansett så har jeg blitt superforelska i sambo igjen og fått enda sterkere følelser for han.

Nå har vi forresten visning på huset... :overrasket:. Sambo satte det i stand slik at vi skulle få rydda og vaska :ler:. Ikke noen små tiltak som trengs for å få igang oss akkurat :grine2:. Ikke at vi kommer til å få solgt, men nå er det rent og ryddig i allefall :ler: :grine2:. Ordna kontoret mitt, så nå har jeg fått PC'en på plass og det er mye mer fristende å gjøre litt på oppgava.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig aa lese at det stadig gaar fremover! Du har helt rett i at du ikke har daarlig tid...jeg faar ogsaa litt "tidspanikk" noen ganger, vet ikke hva det kommer av, irriterende egentlig....Vi er vel noen utaalmodige sjeler! ;)

Ha en fin tirsdag!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia snuppa mi!!

Så mange bra tanker og planer du har nå ja! Kjempebra det!

Så deilig å få fokus litt bort fra ventetiden og bare bli kjempeforelska i sambo igjen!! Er så godt å føle sånn!

Er ikke greit det der med jobb og tanker rundt målene man har hatt/har..

Men er sikker på at du finner ut av det til slutt! Med litt hjelp så ordner det meste seg!

Stooor kos!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Så bra at du og sambo har det bra! :hjerter:

:) Og at du har fokus på litt andre ting. Godt å finne ut av flytting og jobb og sånt også før man begynner å sette barn til verden. (Tro meg, det er ganske slitsomt med begge deler på en gang.)

Fint at kontoret ditt er i orden, så kan du begynne på oppgaven når du får lyst og overskudd! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har tenkt og gjort mye mens jeg har vært borte! Og jeg må bare si meg enig med alle de kloke menneskene som har skrevet her før meg: Ring psykolog-tjenesten, du! Hvis du har bestemt deg, er det vel ingenting å vente på? ;)

Så bra dere har fått ordnet hjemme og har visning og greier. Vi skal vel også begynne med det snart, men jeg gruer meg til alt styret.

Hva slags bok leser du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...