Gjest miiip Skrevet 1. mars 2006 #801 Del Skrevet 1. mars 2006 :klø: Mangler du en ælj?? :ler2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #802 Del Skrevet 2. mars 2006 Popelka: Du har helt rett i at det ikke er så lenge til. Kjentes ut som en evighet helt i starten, men nå tror jeg det kommer til å gå fort. Er kjempelett å kjøre caraving i forhold til telemark eller gamle slalomski. Det går helt av seg sjøl og så går det som du sier kjempefort. Mye lettere å lære enn noe annet. Kakao: Takk. Det kunne vært værre ja . Og veldig mye bedre enn å ikke vite noen ting, da blir jeg helt gal. Tulipan: Jeg bare tenker på hvor klar jeg er nå jeg, og tenk om 1år og 1 måned da........ DA er jeg KLAR da :grine2: miiip*2: Jeg fikk ikke lov til å ha den . Må være supermedlem for å ha bilde i signaturen iss*2: æljen er død Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. mars 2006 #803 Del Skrevet 2. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 2. mars 2006 #804 Del Skrevet 2. mars 2006 miiip*2: Jeg fikk ikke lov til å ha den . Må være supermedlem for å ha bilde i signaturen HÆ? Hvorfor fikk du lagt den til i det hele tatt da, hvis det ikke var lov? Her burde noen fiksa en annen teknisk løsning.... Hilsen dataeksperten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mars 2006 #805 Del Skrevet 2. mars 2006 Hilser på i det nye nabolaget! Hvor lenge har du prøvd da? Jeg har nettopp starta en dagbok, skal begynne om en mnd ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #806 Del Skrevet 2. mars 2006 ← Takk iss miiip: Kankje du kan få deg jobb i KG . Vi klarte å lure oss til ting som ikke er lov. Skikkelig Bad Girls.... Hilser på i det nye nabolaget! Hvor lenge har du prøvd da? Jeg har nettopp starta en dagbok, skal begynne om en mnd ... ← Koselig med nytt fjes i dagboka mi. Jeg er nok desverre hele KG's profesjonelle venter.... og blir ikke prøver på en lang stund ennå, men prøvedagbok må jeg ha, for inni hue mitt så er jeg på en måte det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #807 Del Skrevet 2. mars 2006 Shit nå er jeg imponert over meg sjøl. Jeg klarte å legge inn fler sitat i samme innlegg Det er morsomt å kjøre carving i bakken (men takke seg til telemark i løssnøen). Det går så utrolig fort og er så stabilt. Jeg skal nok klare å holde kurs for nybegynnere, er jo lett å kjøre. Går liksom av seg sjøl. Blir superdag i dag, så får jeg testa hvor god jeg takler det også. Føler meg faktisk full av energi for tida, men det kan ha en sammenheng med at jeg ikke gjør en dritt.... Tenkt meg en tur ut på ski nå, og så blir det yoga i kveld og rett til Tromsø. En venn av meg er ferdig med masteren og har eksamen i morra, så jeg må dit og feire han. Drar hjem igjen i morra og så er det to dager i slalombakken. Og på mandag har jeg satt meg et mål...........JEG SKAL BEGYNNE PÅ OPPGAVA IGJEN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 2. mars 2006 #808 Del Skrevet 2. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 2. mars 2006 #809 Del Skrevet 2. mars 2006 Heia du!! Som du svinger deg og er sjefen i bakken!! Jeg har hatt på slalomski EN gang ei viss helg i Sverige da jeg gikk på gymnaset.......... Etter jeg endelig kom meg på heisen i barnebakken hylte jeg mamma ned den bratte fæle 40 metersbakken.................... Yeah! Ellers har jeg spist en pakke Bixitkjeks og er høy på sukker Lillegull også tror jeg.........! Stakkars unge! Så bra at du har satt deg et mål med oppgaven da! *Stolt av tante Pi@* Nå skal jeg på besøk til svigers en tur...........! Vi schnakkes!!! ...............hmmmmm..lurer på om sukker gjør meg litt full på en måte......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 2. mars 2006 #810 Del Skrevet 2. mars 2006 JEG VIL OGSÅ STÅ PÅ SKI! Neste år, da... PASS DERE!!! Da blir det amming i farta på vei nedover bakken!!! Eller kanskje i skiheisen oppover? Bra at du føler at du har mye energi! Det er et godt tegn det, uansett hvor mye du gjør. Spennende at du skal begynne på oppgaven igjen! Bare pass på at du ikke presser deg for tidlig! (Dette veit jeg litt om... ) Heldiggris som skal på fest i morgen. Fest litt for meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #811 Del Skrevet 3. mars 2006 Tulipan: Skytte: Åh nei har du havna på sukkerkjøret . miiip: Jeg kommer til å begynne veldig rolig. Kanskje med et par timer om dagen. Blir veldig gira på å bli ferdig meg oppgava når jeg snakker om den, men det er litt vanskelig å begynne for det er lenge siden jeg har holdt på og er litt "ute av det". Skal ikke gå på en ny smell nå. Kjenner jeg er veldig redd for at jeg ikke får lengre sjukemelding, regner ikke med det, men da kan jeg bare søke permisjon fra jobben. Dit VIL jeg ikke ennå. Var riktig flink og hadde to treningsøkter i går. Først en hard skitur og så yoga. Gikk veldig fint, men var sliten da jeg kom fram til Tromsø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. mars 2006 #812 Del Skrevet 3. mars 2006 Ville bare gi deg et på kinnet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. mars 2006 #813 Del Skrevet 3. mars 2006 Hello!!!!!! Det er fredag!!!!!!!!!! Og for anledningen så blir det "hjemme alene og heie på iss idolchat ikveld" Håper du kan komme.........!! Var det kult i Tromsø?! Håper det!! GOOOOD HELG SNUPPA!!!!!!!!! Jepp,er på sukkerkjøret idag også......... Måååå ha det,bare måååå ha det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 3. mars 2006 #814 Del Skrevet 3. mars 2006 miiip: Jeg kommer til å begynne veldig rolig. Kanskje med et par timer om dagen. Blir veldig gira på å bli ferdig meg oppgava når jeg snakker om den, men det er litt vanskelig å begynne for det er lenge siden jeg har holdt på og er litt "ute av det". Skal ikke gå på en ny smell nå. Kjenner jeg er veldig redd for at jeg ikke får lengre sjukemelding, regner ikke med det, men da kan jeg bare søke permisjon fra jobben. Dit VIL jeg ikke ennå. Dette høres superfornuftig ut!!! Som om jeg noen gang har tvilt på at du ville være fornuftig når det gjelder oppstart igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 3. mars 2006 #815 Del Skrevet 3. mars 2006 JEG VIL OGSÅ STÅ PÅ SKI! Neste år, da... PASS DERE!!! Da blir det amming i farta på vei nedover bakken!!! Eller kanskje i skiheisen oppover? ← Hehe... Det får vel være stolheis, da, og ikke T-trekk eller tallerkentrekk. Synes jeg ser deg. Åh, pudder! *drømme* Jeg liker ikke helt å gremmes over snøen, for vanligvis ville jeg elsket den! Men nå er den jo baaare plagsom. Heldige du som kan suse nedover i lekre løssnøsvinger! Hvor er telemarksmileyen når man trenger den, egentlig? Det høres klokt ut å starte i det såm med oppgaven. Dersom du får gjort et par timer daglig, og gått fra verket med motet i behold, er jo det MYE bedre enn å streve i timesvis hver dag uten å få gjort noe med den. To timer høres bra ut! Ha en kjempehelg med Tromsøtur og annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 4. mars 2006 #816 Del Skrevet 4. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 4. mars 2006 #817 Del Skrevet 4. mars 2006 Inne og klemmer på Pi@! Enig med deg og Miiip - ikke bli overmodig nå. Det er en av fellene for snille piker... Det tar TID å bgge seg op igjen. Kortsiktig oppbygging fører til ny smell om en stund. Kanskje holder du et halvt år, kanskej et helt år, men hva er vitsen..? Bruk tid til å bli skikkelig sterk nå mens du har sjansen! Viktige ting er vel verd å gjøre ordendlig! Nemlig! Ellers: God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 4. mars 2006 #818 Del Skrevet 4. mars 2006 Spent på referat fra tromsøtur og fest! Håper du har kost deg masse og samla krefter og energi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #819 Del Skrevet 5. mars 2006 iss: GRatulerer så mye Skytte: Jeg var desverre opptatt på fredag, så jeg fikk ikke med meg chatten . Får ta det igjen en annen gang. miiip*2: Det er fint at du advarer meg, for det er veldig lett å si at jeg skal ta det rolig, men så begynne litt for hardt for det Rognebær: . Redd det kan bli en liten jobb med å klare å være fornøyd med å gjøre bare litt..... men jeg skal prøve så godt jeg kan. Tulipan: Epona: Du har helt rett. Jeg merker at jeg ikke tåler så mye før jeg blir sliten. Hadde en veldig koselig Tromsøtur, sjølom turen hjem ble veldig slitsom med altfor mye tanker i hue. Fikk snakka masse med gode venner om hva som har skjedd og hadde det ellers veldig fint. Gikk forresten så bra som det kunne med min venn på masteren . Ble supersliten da jeg skulle kjøre hjem etter å vært supersosial og sprudlene (mitt gamle jeg) hele dagen. Og så fikk jeg noen veldig dumme tanker i hue. Vet egentlig ikke om jeg tørr si det en gang, er jo ikke "lov". Jeg ble nemlig supermisunnerlig fordi A gjorde det så veldig bra på masteren..... Klarte ikke være veldig glad på han sine veiene, slik som jeg burde. Ble også veldig redd for at jeg ikke skal klare å gjøre det like bra, og anser det som krise hvis det ikke skjer. Jeg var helt fortvilet på vei hjem. Trodde jeg hadde kommet meg over det stadiet for flere år siden . Har telefonnr til psykologitjenesten på universitetet og innser nå at jeg må oppsøke hjelp til å bearbeide disse tankene (noe jeg skulle gjort for lenge siden, men trodde jeg hadde klart dette sjøl) Gikk veldig fint i bakken i går og var sosial på kvelden, men i dag er jeg sliten. Vet ikke riktig om jeg orker å dra i bakken i dag, ikke ennå i allefall. Sjølom jeg har fått igjen masse energi så merker jeg at den fort tar slutt, og at jeg må være veldig forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. mars 2006 #820 Del Skrevet 5. mars 2006 Det er lov å tenke "ulovlige" tanker om sånne ting vennen... Syns du skal ringe den psykologtjenesten jeg,det hørtes veldig fornuftig ut! Bare å tenke på å få det gjort er et lite steg på veien vettu! Og du kan øre akkurat som du vil nå! Slapp av eller dra i bakken! Er kun du som bestemmer det etter hvordan du føler deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg