Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Myztica

:vinke:

Bare innom for å oppdatere meg litt jeg :) Jeg vil og gå på ski!! Prøvde meg i vinter, men det gikk ikke så bra... Har jo ikke gått på ski siden barneskolen!

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare vært borte en liten dag herifra og så har jeg fått utrolig mange koselige hilsener :hjerter_rundt:. Dere er bare di beste i hele verden :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra :). All ære til miiip for den nye looken min :klem:

Og nå er datoen avslørt også, til dere som har vært nyskjerrige, men som ikke fikk noen svar... Kjenner meg mer og mer komfortabel med den, så nå føler jeg det er greit å si at vi skal begynne å prøve mai til neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fiiin du ble nå!!! Digger den elgen!!!!

Og takk for at du er den du er og at du er her(MÅTTE bare rime litt..)

Men er seriøst glad for at du var på msn akkurat når jeg trengte det veldig idag!!

Og nå har dagen blitt værtfall sytti hakk bedre og jeg er bare glad!!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig koselig Skytte :klem:

I går var jeg en liten tur på ski i det fine været og så på yoga. Kroppen er fortsatt helt ferdig og stiv og støl, men jeg prøver da i allefall å gjøre noe. Blir en liten tur på slalom i kveld. Skal holde nybegynner kurs i carving i helga, så jeg må øve litt... Bare stått slalom 2 ganger før :ler:. Hadde store planer om å komme meg en liten tur ut på ski på dagen i dag, men det gikk ikke så bra. Mye koseligere å chatte på msn... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 maaneder er jo ikke saa veldig lenge, det er jo knallbra at dere har bestemt en dato! Husker vi drev og stresset faelt med dato ogsaa....helt til vi bestemte oss for a bare hoppe i det! :ler:

Lykke til paa carving-kurs. Hoeres goey ut! Elsker mine carvingski, forresten....de er saa lette aa staa paa! Jeg, som pleide aa vaere ultrapyse i slalombakken, er naa ganske toeff etter at jeg begynte aa staa paa dem!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med dato for prøving! Ikke sååå lenge til! Kunne vært verre. Jeg har virkelig ingen anelse jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg!!!

Gratulerer masse ed dato for prøve-start. Tenker meg at eggstokkene dine slår flikk -flakk når April neste år viser seg i kalenderen :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...