Pi@ Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #761 Del Skrevet 24. februar 2006 Til ære for Epona: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #762 Del Skrevet 24. februar 2006 Iss: Bedre i dag, men det går veldig opp og ned ennå, desverre. Var superenergisk i stad og gledet meg sånn til å gå på ski, men så ble jeg helt plutselig . Skal tvinge meg sjøl til å støvsuge, og så er det ut. Orker ikke å ordne skia ordentlig i dag, med metting og glider og hele pakka, får ta en tur bare for å se om jeg har feste og heller drite i glida i dag. Vi har blitt bedt bort på hyttetur i morra, men ikke helt sikker på hva jeg tenker om det, får skrive litt i boka mi om det, tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 24. februar 2006 #763 Del Skrevet 24. februar 2006 Grattis med nye ski! Jeg synes det høres utrolig smart ut å ha en sånn bok som du skriver ned tanker og ting og tang i! Jeg hadde igrunn en jeg og. Den var mest sånn "jeg bruker 5 min og skriver ned alt jeg bekymrer meg for", og så skulle jeg på en måte sortere bekymringene i løsbare og uløsbare. Men så er jeg liksom litt redd for at noen kan finne den... eh...*kremt* Der hadde vi en bekymring igjen gitt... God helg, Pi@! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 24. februar 2006 #764 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Gratulerer med nye ski! Veit hvordan det er med langrennski med helt galt spenn... Det er ikke noe morsomt! Så jeg håper de nye er superdupre. Husk at det er helt lov (og vanlig når man er deppa) at humøret går veldig opp og ned, og at du kan gjøre AKKURAT det du har lyst til, og la være å gjøre (nesten) alt det du ikke har lyst til. I min tankebok står det med store bokstaver over en hel side (jeg trenger å minne meg selv om det igjen og igjen... ): Husk at det er INGENTING man bare MÅ, man kan VELGE! Håper du får en fin helg! Endret 24. februar 2006 av miiip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 24. februar 2006 #765 Del Skrevet 24. februar 2006 Hei på deg Pi@!!! Ønsker deg en fortreffelig helg!!!! enig med miiip jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. februar 2006 #766 Del Skrevet 24. februar 2006 Riktig god helg til deg, Pi@! Mange -er fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 24. februar 2006 #767 Del Skrevet 24. februar 2006 Bare sniker meg inn med en liten helgeklem til, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 25. februar 2006 Forfatter #768 Del Skrevet 25. februar 2006 Kakao: Jeg vurderer faktisk om sambo skal få lese den boka etterhvert, men jeg har tenkt sånn tidligere med dagbøker ol at jeg er redd for at noen skal finne dem. Ikke bekymre seg miiip*2: Gikk ikke så bra med første forsøk med skiene, var umulig smøreføre, men jeg gir meg ikke. Skal i allefall ikke stå på skia, for de er langt mer enn bra nok...... . Har jeg blitt en utstyrsfrèek??? . Ødelegger alt hvis skia er feil, og det er spesielt viktig å tenke på i forhold til barn og skiglede. Husk det om et par år . Jeg må hele tida tenke på at jeg ikke behøver å gjøre ting jeg virkelig ikke har lyst til. Nå er det viktigste å få igjen lysta på å studere, Skal huske på den setningen din. Tulipan & Popelka: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 26. februar 2006 #769 Del Skrevet 26. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. februar 2006 #770 Del Skrevet 26. februar 2006 Søndagskoser til sportsfreaken min Du er så herlig sporty og flink til å stå på ski og alt mulig! Sist jeg sto på ski var påska ifjor! På mamma sine ski/sko som hun fikk da hun ble konfirmert...Skulle ned en bakke...fallt...og sålen sto fast på skia ned bakken,mens jeg satt igjen på toppen med resten av skoa på....... Får holde for noen år det!! Så kan jeg gå på ski gjennom deg så lenge! Snakkes mer imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 26. februar 2006 #771 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Det er lov å være utstyrsfreak, i alle fall litt! Spesielt når dårlig utstyr ødelegger opplevelsen. For en utrolig fantastisk opplevelse det var å kjøre telemark i bakke med ORDENTLIG kjøretelemarkski, etter å i mange år ha slitt med lave støvler, for mye spenn og for lite innsving på skia, for lange ski og NULL kontroll... Det var én sving, og tanken: JUHU! Jeg KAN faktisk stå på ski!!! Og på de nye skia var jeg verken redd for fart eller for å miste kontrollen... Utrolig følelse. Moralen er: Utstyr ER viktig. Håper du har hatt en fin helg! Vi snakkes. God natt. Endret 26. februar 2006 av miiip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 27. februar 2006 #772 Del Skrevet 27. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #773 Del Skrevet 27. februar 2006 Tulipan*2: Skytte: , jeg var ingen skigåer som barn jeg heller. Det er en interesse som har kommet mer og mer etterhvert. Tror det kan ha en del med hundene å gjøre og med rett utstyr. miiip: Det er to forskjellinge ting å kjøre telemark på fjellski og med ordentlig utstyr.... to ulike verdener. Det er ille at utstyr skal være så viktig. Jeg fikk faktisk ikke sjansen til å holde på med noen som helst form for idrett da jeg var lita, fordi det var for dyrt for mine foreldre...... har tatt det igjen nå da . Var sosial på lørdag. Ikke værst. Hadde ikke lyst, men føler liksom at jeg må prøve litt i allefall. Det var kjempekoselig. Ble invitert på lasagn hos et vennepar og etterpå spilte vi "kortskalle". Og i går var det pudder pudder pudder . Bra telemarksskjøring. Ikke fått ordna skia ennå, men jeg må vel til pers nå etterpå . Det er så KJEDELIG å glide ski, det tar så fryktelig lang tid, for det er alltid hundre par ski som må ordnes. Jeg og sambo har vært kjempeflinke til å vaske og rydde stua og kjøkkenet i dag, ikke riktig ferdig, men ikke mye igjen. Blir helt sjokkert over hvor møkkete det var . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 27. februar 2006 #774 Del Skrevet 27. februar 2006 Æ e jammen telbake å læs i boka di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 27. februar 2006 #775 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg er så UTROLIG misunnelig på den puddertelemarkskjøringa di! Det høres fantastisk ut. (Har nok også noe med tanken på tidligere beskrevede nyinnkjøpte ski fra i fjor som i år bare må stå bortgjemt i boden.) Og veldig bra at det var hyggelig å være sosial på lørdag. Jeg tror det er lurt å ta det i små porsjoner. Jeg har aldri glida skiene mine jeg... De trenger en skikkelig overhaling. Må be papsen eller søstera hjelpe meg, tror jeg. Mannen er heller ikke spesielt flink med sånt! Hyggelig å ha deg på MSN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. februar 2006 #776 Del Skrevet 27. februar 2006 Faar saa lyst til aa staa/gaa paa ski naar jeg leser her inne!! Akk, den som hadde snoedekte fjell i naerheten.....*droemme droemme* Haaper dagen i dag har vaert fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #777 Del Skrevet 27. februar 2006 LB: så koselig miiip: er ikke hverdagskost med så mye snø her heller. Veldig koselig med chatt Popelka: Skjønner godt at du savner snø. Men nå har du jo sjansen å komme til Norge på ferie og slippe unna snømåking, og grave fram bilen og alle andre dumme ting som har med snø og gjøre. Det ble så fint på stua og kjøkkenet etter at vi vaska og rydda. . Blir ikke noen skitur i dag. Har litt vondt i kneet, og det bruker å bli værre når jeg går på ski, så jeg får ta det igjen senere. Generelt veldig vondt i kroppen i dag. Ryggen er helt ferdig, og ene skuldra krangler litt. Tror det kan være en reaksjon på yogaen, det blir nok bedre etterhvert som jeg får løst opp musklene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 27. februar 2006 #778 Del Skrevet 27. februar 2006 Heia vennen!! Så koselig at du har vært sosial og kortskalle er jo bare såå morsomt da!! Men hørtes ut som du trenger en hviledag idag ja...Må ikke terge vondt kne! Håper du blir myyyye bedre i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 28. februar 2006 #779 Del Skrevet 28. februar 2006 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 28. februar 2006 #780 Del Skrevet 28. februar 2006 Til ære for Epona: ← OI, takk vennen! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg