Skytte Skrevet 21. februar 2006 #741 Del Skrevet 21. februar 2006 Bare innom med en nattakos til Pi@ mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 22. februar 2006 #742 Del Skrevet 22. februar 2006 Hei!!! God morgen!!! Så fint å lese at det har løst seg på hjemmefronten. Og fint at du nå har et tidspunkt å forholde deg til mtp prøving. Men je må da si at disse mennen er rare da. For man skal ikke bruke prevansjon, men ha sex. Men noe prøving og baby DET skal vi IKKE ha noe av..... Det blir litt ta med den ene og gi med den andre hånden opplegg for meg...Merkelige saker... Men de er nå søte også da. På sin sære, finulige måte. Håper dagen blir knall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #743 Del Skrevet 22. februar 2006 Miiip: Synes tankebok var en genial idè om jeg får si det sjøl... Og så var det jeg som fant på det . Jeg synes det er kjempehyggelig å høre om knøttet og det aller aller meste av tida liker jeg veldig godt å snakke om barn. Fint å høre om erfaringer til det blir min tur . Jeg har tenkt akkurat di samme tankene sjøl ang depresjon og graviditet, men det er ikke alltid så lett å la fornuften seire over ønsket. Jeg har faktisk tenkt en hel del på at jeg psykisk ikke er klar for noen graviditet akkurat nå, først må jeg jo klare å ta ordentlig vare på meg sjøl . Du har også rett i at det er greit å ta en ting av gangen, sjølom jeg vil at alt skal skje samtidig, spesielt i den situasjonen jeg er i nå. Nå får jeg tid til å bli ferdig med studiene og begynne å få meg jobberfaring. Tusen takk for kloke og gode ord Skytte: God morgen tilbake. Tulipan: Må si du er tidlig oppe . Imponert over deg . De mannedyra er kjemperare ja. De har ingen problemer med å si at vi kan slutte på trollkjerringpillene, men de skjønner ikke at sjansen da blir mye større for at det kan bli barn. Tror de derre mennene innbiller seg at de har kjempekontroll over lillemannen og at det ikke blir barn hvis de ikke vil at det skal bli det . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #744 Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg var på yoga i går . Var kjempebra. Skal begynne på et kurs for litt viderekommende i morra, og jeg gleder meg veldig til det. Og så kan jeg evt droppe inn på nybegynner kurset på tirsdager hvis jeg vil trene litt mer. Er langt å kjøre (2,5mil hver vei), men jeg har hatt veldig lyst til å drive meg yoga igjen, så det tåler jeg Hadde en utrolig komisk nestenulykke i går. Ene hunden min holdt på å skulle spy på teppet under salongbordet og det skulle jeg prøve å forhindre.... Så jeg løp på ene siden av bordet og hunden på den andre siden og så omvendt. Slik holt vi på noen ganger i et rasende tempo til jeg snubbla og sklei og datt rett oppå stuebordet. Slo ribbeina og armen, men klarte å overse smertene og fikk tak i hunden og ut på gulvet. Det gjorde så utrolig vondt , men det gikk heldigvis bra. Ser for meg at jeg skulle komme på legevakta med knekt ribbein og skulle forklare hva som hadde skjedd . Tror ikke de hadde trodd helt på situasjonen og sikkert gitt sambo skylda :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 22. februar 2006 #745 Del Skrevet 22. februar 2006 Hei Pi@, saa godt at ting begynner aa loese seg for deg! Naar skal dere begynne proeve? Haaper tankeboken blir nyttig for deg - god ide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 22. februar 2006 #746 Del Skrevet 22. februar 2006 Tusen takk for veldig kloke ord i dagboka mi om aktiv sykemelding og sånn! Jeg skjønner kjempegodt hvordan du har det i fht ønsket om å bli gravid. Jeg hadde det sånn sjøl... Ønska å bli gravid (og prøvde også) mens jeg var depresjonssykemeldt. Gikk til fotsoneterpi og blei gravid omtrent akkurat da fotsonedama sa "nå tror jeg kroppen din er klar for å bli gravid". Men så begynte knøttet å trekke på energien min og så var kroppen i minus igjen. Det er lett å være etterpåklok, men jeg ser nå at jeg ideelt sett sikkert skulle venta en stund til med å prøve for å bygge opp litt mer overskudd. Så bra at yogaen var bra! Jeg skal på gravidyoga i dag. Det blir bra for korsryggen min som har vært litt uggen de to siste dagene. Måtte av nestenulykken din. Det må være utrolig mange morsomme historier legevaktpersonell får høre om. Min morsomste historie var da jeg var redd jeg hadde skada håndleddet... "Hvordan skjedde dette?" "Nei... jeg prøvde å hoppe over en kasse PÅ STYLTER..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 22. februar 2006 #747 Del Skrevet 22. februar 2006 Litt av en hundehistorie det der :grine2: :grine2: :grine2: Bare innom og klemser litt på deg jeg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. februar 2006 #748 Del Skrevet 22. februar 2006 Heia venne!! SÅ supert å høre alt du får utrettet! Den tankeboken var jo en kanonidè!! Du kommer til å få orden på alt på en helt fin måte! Og så bra med yogaen da! Er så fint når man finner sånne ting man virkelig liker å holde på med!! Og som er så sunt og bra da! Men hjelpe meg for et hundeliv :grine2: Ser det levende for meg der dere spurter rundt og rundt!! Huff..ikke bra at du slo deg da...*blåse på* Så er det jo IDOL ikveld.................. Koooosemose på deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #749 Del Skrevet 22. februar 2006 Popelka: Jeg er nødt til å forsone meg litt mer med tanken på når prøvestart blir før jeg går ut med den. Men det er lenge til (i mitt hue i allefall) Miiip: Kos deg på yoga Charmina: Så koselig at du er innom. Skytte: Du får meg virkelig til å smile . Hadde vært hyggelig med idolchatt i dag ja Er en riktig dårlig dag i dag . Er bare supersliten og strøtt. Egentlig har jeg bare lyst til å gå å legge meg. Og så er jeg sulten, men har virkelig ikke lyst på mat, så all energi går egentlig med på å prøve å få i meg noe. Skulle vært på butikken for å kjøpe noe jeg har lyst på, men orker ikke. Er jo egentlig ganske håpløst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 22. februar 2006 #750 Del Skrevet 22. februar 2006 Så herlig det må være med en dato i alle fall! Så har du noe konkret å forholde deg til. "snart" eller "vente litt", hvor lenge er det, liksom? :klø: Jeg har ikke fått noe konkret ut av samboeren min enda.. Vi har vært sammen i seks år. Er ikke det nok, a? Hihi, synes jeg ser for meg den episoden med hunden. Bra du ikke skadet deg, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #751 Del Skrevet 22. februar 2006 Kakao: Det er en enorm lettelse å ha en dato. Det har vært en enorm belastelse å ikke vite når "snart" og "vente litt" er, og etter å ha tenkt igjennom alt som har plaga meg i det siste så er nettopp dette den største belastinga. Jeg skjønner så altfor godt hvordan du har det.b Nå gleder jeg meg til IDOL chatt og nåde dere hvis dere ikke stiller opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 22. februar 2006 #752 Del Skrevet 22. februar 2006 Takk for koselig prat på MSN!!! Kjempeflott med fastsatt dato for prøvestart! Ha en fin kveld og en god natt. Håper morgendagen blir bedre enn dagen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 22. februar 2006 #753 Del Skrevet 22. februar 2006 Bare innom for å gi deg en Får oppdatere meg bedre i dagboken din i morgen snupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. februar 2006 #754 Del Skrevet 23. februar 2006 Hei beib!! Æsj..er så kjedelig med sånne lortdager Men skravlinga vår var koselig da!! Og morsom syns jeg! Vi er meg noen fine skruer hele gjengen Trist at jeg går glipp av fredagen....Meeen sånn er det! Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #755 Del Skrevet 23. februar 2006 Epona: Takk det samme. Kjempekoselig med prat. Gleder meg allerede til neste gang LinKri: Skytte: Kjempekoselig Vært en fin dag i dag, sjølom jeg ikke har fått gjort så mye fornuftig.... . Snakka med legen min i dag og fikk forlenga sjukemelding i 14 dager til og så har jeg fått en legeerklæring på at jeg burde få utsatt leveringen av masteren min med 3måneder Nettopp kommet hjem fra yoga. Er så usannsynlig sliten i absolutt hele kroppen at jeg bare sjelver. Rett og slett vanskelig å skrive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 23. februar 2006 #756 Del Skrevet 23. februar 2006 Hei på deg!!! Ikke koselig med ordentlige bærsje dager. . Men heldigvis er det som regel flere av de gode enn det er av de dårlige. Og fint at dagen idag har vært bedre enn dagen igår. . Haen fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 23. februar 2006 #757 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg så ikke før nå at du hadde hatt en dårlig dag i går. Håper det hjalp litt på humøret med Idol-chat! Så deilig å være sånn ordentlig sliten i kroppen! Yoga tar på, det veit jeg... Veldig bra med sjukemelding og legeerklæring! Jeg må dessverre melde avbud til Idol-chat i morgen , for jeg får besøk. (Fant ut at jeg måtte ha både en trist smiley fordi jeg ikke får chatta med dere OG en fornøyd smiley fordi jeg får besøk.) Håper du får en fin dag i morgen! Har du skrevet noe mer i tankeboka di? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. februar 2006 #758 Del Skrevet 24. februar 2006 God morgen snuppi! Må ikke svime av nå når jeg er så tidlig innom!! Håper du har sovet godt inatt og at helgen blir bedre enn dagene som har vært! Så snakkes vi når jeg kommer hjem igjen! Kommer til å savne deg og idolskravling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #759 Del Skrevet 24. februar 2006 Tulipan: miiip: Hjelper godt å "snakke" med dere på msn . Yoga tar veldig på, tror det er noe med at jeg fokuserer så veldig på pustinga at jeg merker ikke at jeg er kjempesliten. Skrev litt i tanke-boka før jeg snakke med legen. Greit å ha samla tankene litt på forhånd. Kos deg med besøk i dag. Skytte: Jeg har kjøpt meg nye klassisk-ski i dag . Gleder meg sånn til å prøve di etterpå. Hadde et par, men det var helt feil spenn på di, så jeg har plagdes sånn og fikk aldri feste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. februar 2006 #760 Del Skrevet 24. februar 2006 Hællææææ!!! Bra å høre at det står bedre til med deg!! Ingenting er bedre en det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg