Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:overrasket: Ferie?? Sånn plutselig??

Ingen Idol snikksnakk ikveld?? :grine: Savner deg allerede nå....

Men skjønner at du vil ha en liten pcferie,det er litt godt iblant da...

Ta godt vare på deg til vi sees igjen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sjekker at det ikke foregår noe snuskige saker i boka di!

Så må jeg tørke litt støv og rydde pent i tilfelle du titter innom.....

Og legge igjen masse :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi hadde lagt oss sa jeg bare "jeg vet at vi skal få barn en dag". Og sambo svarte "to". Det synes jeg var søtt sagt av en som helt til i går kveld har innsister på at mer enn en unge det skal han i allefall ikke ha. Sovna fort etter det  :)

Så herlig! Hvordan fikk du til dette? :sjenert::ler: Tips mottas med takk! :)

Jeg får bare smøre meg med tålmodighet..

Sikkert smart med dataferie innimellom. Skulle tatt meg en jeg, og, men så er det så mye interessant å se på. Om jeg ikke får bli gravid selv riktig enda, så kan jeg i det minste lese om det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I miss you like crazy........ :grine:

Håper du har det bra og er ute og koser deg masse med hundene og mannen!!

Jeg vil også kose med hunder!!!!!! Gi dem masse kos fra meg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm back :sjarmor:

Tusen takk for at dere har holdt liv i dagboka mi i helga.

Veldig kort fortalt så var det unntakstilstand i heimen på torsdag og på fredag dro jeg bort, fordi jeg ikke orka og være hjemme. Kom hjem i går og jeg og sambo tok et ordentlig oppgjør. Orker ikke gå inn på detaljene nå, får komme tilbake til det senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dere fikk ordna opp og at det er bedre i heimen nå. Du trenger ikke fortelle mer enn du vil!

Slenger meg på denne, jeg. :klem:

Håper du har det bra nå.

Endret av Kakao
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krangla virkelig med sambo på torsdag ang prøving, og kjente at jeg bare fikk så veldig nok, derfor dro jeg bort på fredag og kom hjem igjen på søndag. Noen dager bare for meg sjøl. Kjøpte meg ei "tanke samler" bok og skrev ned alt jeg kom på som gjør meg deperimert, hva jeg er redd for, tanker rundt prøving, tanker om sambo og ikke minst hva som gjør meg lykkelig. Kom fra mye konstruktivt der. Mye av det som plager meg rundt studier/jobb begynner å komme på plass føler jeg, den store greia havna på uvissheten rundt prøvinga.

Da jeg kom hjem var det oppgjørets time med sambo. Hadde bestemt meg for at jeg skulle ha et konkret svar på når vi skal gå for barn, koste hva det koste vil.... Ikke noen mulighet for meg å komme meg igjennom denne depresjonen uten et slikt svar.

Var lenge en veldig fastlåst situajon, der det rett og slett så ut som om det var slutten på hele forholdet vårt. Synes det var bare helt for jæ**** og til slutt så klarte vi å hale i land et kompromis som vi begge kan leve med. Det blir veldig lenge til vi blir prøvere synes jeg, men nå har jeg den etterlengtede datoen og jeg kan flytte fokus til andre områder. Det kommer nok til å bli tungt enkelte ganger, men jeg føler vi har klart oss bra igjennom en stor krise i forholdet vårt. Og det aller aller viktigste jeg har fått igjen framtida med verdens beste mann :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miiip*2: Jeg forteller ALDRI mer enn det jeg vil, til noen :). Tusen takk for den utrolig hyggelige chatten. :klem:

Skytte*2: Takk :sjarmor:

Tulipan: Ikke hyggelig med bråk, men av og til må det til for å komme seg videre. Så lenge ting ordner seg så er det helt greit, sjølom det er utrolig vondt når det står på. :klem:

iss: :klem:

kakao: Jeg har det bedre nå ja. :klem:

Rognebær: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig lurt med sånne bøker!!! Jeg har en liten krise fordi de to skrivebøkene jeg pleier skrive i ligger i en ukjent eske i stabelen med esker... Og det er jo kjipt å begynne på en ny når jeg allerede har noen et sted! Men jeg trenger et sted å skrive ned ting, så kanskje jeg må kjøpe en ny allikevel.

Veldig glad for at du fant et kompromiss med sambo! Vi er så heldige som har funnet den beste mannen for oss... :hjerter_rundt:

Skal hilse fra knøttet som turner i magen! (Hmm. Kanskje ikke helt tidspunktet å snakke om knøtt på. Sorry.) Nå kommer mannen! :kyss:

Men en erfaring jeg har gjort nå er at det kan være lurt å være stabil psykisk før man blir gravid. Alle gravidhormonene kan lett utløse tilbakeslag... Så hvis du får det til kan du jo tenke positivt på det at du får tatt en ting av gangen.

Endret av miiip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...