Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hihi har dere tatt helt av i dagboka mi eller??!! :ler: Så superduper koselig :klem:. Nå skal jeg prøve å komme meg ut en tur i sola og så kommer jeg tilbake og skal svare dere ALLE :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miiip*2: Hjelper utrolig mye med den støtten jeg har fått. Det er en sjuk verden vi lever i for uansett hvem jeg snakker med så har alle gått på en smell av ett eller annet slag :overrasket:. :klem:

Popelka: Jeg har vært veldig bekymra for å bli satt rett på antidepresiva. Det hadde vært helt uaktuelt for min del, har hørt om og sett for mye til bivirkningene. Jeg har stor tro på at det finnes andre måter å bli "frisk" på enn bruk av medikamenter, det jeg føler jeg trenger er å få hue på rett plass :ler:. :klem:

Skytte: Hatt en fin helg synes jeg, utfra utgangspunktet. Og så tror jeg sambo blir mer og mer på glid :sjenert:. :klem:

Charmina: Slike kommentarer kan jeg virkelig like, ja :Nikke:. :klem:

LB: Det var rart :klø:. Må bare innrømme at jeg ikke har vært så veldig flink til å besøke deg i det siste heller :sjenert::klem:

LinKri: :klem:

Fjellrypa: :klem:

Rognebær: :klem:

Skytte & LB: Happy Valentine tilbake :klem:. Jeg har forresten fått et valentinekort på mail i dag, og det var ikke fra sambo :sjenert::overrasket::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk forresten et særdeles fristende jobbtilbud i går. Kun en måned i sommer, men veldig bra erfaring å ha med seg. Sier nok ja til det, men da blir jeg nødt til å si opp den jobben jeg allerede har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Spennende :sjarmor: Alltid gøy med tilbud som frister! :-D Har også fått et jobbtilbud i sommer og utover, og jeg vurderer virkelig å ta sjansen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for koselig prat snuppa! Håper kaka smakte!

Skal til venninne L mens sambo skal bort å se kamt,så jeg må begynne å ordne meg og spise kveldsmat først!

Skravles mer en annen dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med jobbtilbud! :)

Og så gøy med valentinekort fra noen andre enn sambo! :hjerte::ler: Jeg fikk bare ett, og det var fra mannen. (Forutsigbart nok, jeg har nok vært gift for lenge!!! :ler::ler2:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er riktig det du sier, at alle har nok gått på en smell.. Har det selv jeg! Ikke i forhold til jobb, men i frivillig arbeid.. Nå har jeg kuttet ut alt sånnt, og føler at livet er bedre. I lang tid etterpå så ble jeg bare kvalm på tanken av organisasjonsarbeid, men bedre nå.. Selv om jeg ikke vil inn i noe som helst. Tiden leger nok alle sår..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så superkoselig med Idol-chat!!!! :klappe:

JUHU!

Det er sant det, når man først sier at man har gått på en smell, at det er utrolig mange andre også som innrømmer at de har gjort det. Særlig jenter. (Selv om jeg veit det er endel gutter som har gjort det også.) Vi forsøker nok å være for flinke og snille hele tiden.

SLUTTE MED DET! Fra nå av skal jeg være en likegyldig jævel! :ler:

Endret av miiip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin dag!!!

Krysser fingrene for enda flere norske medaljer... :flagg: Det er vel lov å være litt ekstra nasjonalromantisk (for nasjonalistisk er vi ikke) på en sånn dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skytte*4: :klem: Søta

LinKri*2: :klem:

miiip*3: Nå skal vi virkelig bli bad girls :ler:. Sambo fikk litt press på seg, da jeg fortalte om at jeg hadde fått et valentinekort. Det var til og med fra en eks :sjenert::ler:

iss: Så koselig med besøk. Det er helt skremmende å høre om hvor mange som har tatt seg vann over hodet. :klem:

Vært en liten tur i bakken og kjørt telemark. Var dårlig føre i dag og jeg var reservert, men fint å komme seg litt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...