Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

Så godt å høre at du fikk sykemeldingen din og at veilederen din skjønner tegningen! Nå ble jeg glad! :)

Håper du har vært ute og fått deg mye frisk luft i helga, og at hverdagen blir litt lettere framover.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

miiip: Kjenner at det kan være litt lett å begynne for tidlig med ting, nå som jeg føler at det kommer til å ordne seg, men jeg er langtfra på topp enda. Sikkert smart å lese litt om både depresjon og utbrendthet, men akkurat nå så orker jeg ikke. Tror jeg må få ting litt mer på avstand først. :klem:

Skytte: Jeg er kjempeletta sjøl også, kjenner det her som en stor framgang. :klem:

LinKri: Tror akkurat den slappe av og komme seg ovenpå biten nesten kan bli en utfordring. Føler liksom at jeg må vise at jeg kan bli bra, siden jeg har fått den tillitten..... Snakk om ekstremutgaven av snill-pike :ler:

Skytte: :ler: du er morsom. Var på telemark i går, og så fikk vi besøk på kvelden. :klem:

Epona: Tusen takk :klem:. Veldig pent skrevet av deg.

Fjellrypa: Jeg har fått kjørt ski i helga, og er veldig fornøyd med det. :sjarmor::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg min første tur på telemarkski, og det var dritartig. Masse pudder :sjarmor:. Kjørte til jeg var totalt ferdig i beina, og hadde vondt resten av kvelden, men det var det absolutt verdt ;). På kvelden fikk vi uventa besøk, følte egentlig bare for å være alene og slappe av siden jeg hadde vært sosial hele dagen, men det gikk greit.

I dag har det bare vært OL for alle penga.... men skal ut på en skitur med hundene senere i kveld. Her er det +7 grader :overrasket:, blir sikkert litt tung snø, men fint å komme seg ut for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Åh, telemarktur i pudder hørtes ut som den ideelle terapiform! :hjerte::hoppe: Jeg driver og drømmer om pudder om natta, jeg klarer av en eller annen grunn å savne det så mye selv om jeg verken er spesielt god eller spesielt modig!

Veldig godt å lese at du følte deg tatt på alvor hos legen denne gangen. :klem: Håper du får brukt disse to ukene til å hente deg inn igjen, og så se an hvordan det går etterhvert!

Ha en fin skitur i kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Telemarkski høres litt gøy ut, men jeg har jo ikke kjørt noe annet enn snowboard de siste årene, så jeg skal nok ikke begi meg ut på det :ler:

Håper du har hatt en fin og avslappende helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste fare for snille piker som har innsett at de har gått på en smell er at man skal bevise at man jammen kan bli bra igjen i en SUPER fart! Og helst ende opp med å være enda mer superwoman enn det man var fra før. :forvirret: Men dette tror jeg du veit. Så kanskje sier jeg det mest for å minne meg selv om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rognebær: Man trenger jo ikke være verken flink eller modig for å ha det moro på ski. Det kommer jo flere sesonger enn den her, så du får ta igjen til neste år. Hadde en fin og rolig skitur i går :). :klem:

LinKri: snowboard folk imponerer meg stort. Fatter ikke hvordan dere får det til. Har prøvd det en gang og jeg var livredd :overrasket:. Hatt en rolig helg. :klem:

miiip: Takk for advarselen. Jeg tenker veldig slik, jeg vet det er feil og jeg gjør så godt jeg kan for ikke å gå i den fella. :klem:

Nå skal jeg straks til veileder for å snakke om tida framover. Er overraskende rolig. Heldigvis så er det ikke så mange her akkurat nå, så jeg slipper å forklare noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg snakka med veileder og administrativ leder på instituttet og har nå lovlig rett til ikke å gjøre noen ting :ler:. Veileder syntes at jeg skulle søke om utsettelse og at det her ikke var noe krise. Han mente også at det ikke ville ha noen ting å si om jeg leverte et par måneder senere, det var mye værre om jeg pressa på nå for å bli ferdig og leverte et dårlig resultat. Han syntes at jeg bare skulle ta helt fri og komme tilbake til oppgava når jeg følte meg klar for det. Administrative lederen syntes at jeg skulle søke om utsettelse i 3måneder og leverte jeg før det så var det fint, men ikke noe press. Hun foreslo også en slags sosialtjenest for studenter hvor det gikk ann å komme til psykolog fort. Helt utrolig hvilken forståelse og støtte jeg har fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten fortelle om hva søte sambo sa i går. Regner med at EL er rett rundt hjørnet og det er ikke akkurat den tida i måneden som jeg liker best...... og var litt lei meg i går, men er flink til ikke å mase synes jeg :sjenert:. Da vi hadde lagt oss sa jeg bare "jeg vet at vi skal få barn en dag". Og sambo svarte "to". Det synes jeg var søtt sagt av en som helt til i går kveld har innsister på at mer enn en unge det skal han i allefall ikke ha. Sovna fort etter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe::klappe::klappe::klappe::klappe::klappe: for at du har så flotte folk på skolen din!!!!! Både veileder og administrativ leder høres jo helt fantastiske ut i denne situasjonen! Så bra!!!

Så flott også at du kan få kontakt med psykolog gjennom sosialtjenesten på skolen! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra at du faar saa fin stoette fra alle kanter! Det fortjener du!

Den gangen jeg ble deprimert (for noen aar siden, mens jeg studerte i utlandet) ble jeg bare satt rett paa antidepressiva...som jeg fikk problemer med aa slutte med pg.a bivirkninger. :forvirret: Saa jeg er ikke den som anbefaler "lykkepiller." Har stor tro paa at du klarer aa komme tilbake til deg selv igjen veldig snart, det tyngste er gjerne unnagjort naar du har sagt i fra at du trenger hjelp! Staa paa videre, men ikke vaer altfor utaalmodig. Gjoer ting som gjoer deg glad og prioriter dine egne behov for en periode, det tror jeg er det viktigste.

Og saa bra at samboeren din naa begynner aa bli mer keen paa barn!!!

Ha en god dag, Pi@!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pi@-vennen!!!

Tusen takk for koselige besøk i dagboken min :klem:

Så fint at du ble møtt med veldig god forståelse av veileder og adm.leder. Det betyr kjempe mase. Jeg krysser alt jeg kan krysse for at du får søknad om utsettelse godkjent. OG siden både veileder og adm.leder mener begge at du skal søke, så må jo det være en kjempe reell sjanse for at det skal gå i boks.

Og for en utvikling hos mannen da. :klappe::hoppe: . Å gå fra maks et barn til hvertfall to, det er jo hel max!!! Nå er kanskje skrittet til å prøve på ordentlig ikke så langt unna da.

Håper du får time hos psykolog fort.

Ha en super fin dag!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia vennen!!

Oioi så mye bra lesning nå!! Er så godt å se at du treffer på forståelsesfulle folk som kan hjelpe deg! Det er jo enormt bra! Er så glad for at det ikke er flere sånne som den første teite legen..

Og ei herlig utehelg har du hatt! Toppet med DEN BRA kommentaren da!!

Nå skal du jammen meg se at mannen ikke er flere lysår bak deg i tankegangen!!

Dette kommer til å ordne seg på alle mulige vis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige sambo da :kyss:

Innså plutselig at jeg ikke hadde vært i boken din på lenge.. Og det fordi det plutselig ikke var krysset av på e-post varsling lengre :forvirret: Og jeg har ikke fjernet det :klø: Merkelige greier :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Myztica

Så søt kommentar du fikk av samboern din :hjerte: Den hjalp vel litt tenker jeg ;)

Var travel i helga selv, så vi får ta igjen daten en annen gang ;)

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en bra dag du må ha hatt! Flott at folkene på studiet er så fornuftige, og ikke minst at samboeren din kommer med sånne kommentarer i forbifarten. Skal se han blir klar snart! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...