Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Rognebær

Det var veldig fint å lese at du fikk ny time hos fastlegen din! :klem: Ingen er tjent med at du går HELT i stå. Håper du og fastlegen får diskutert saken og at hun kan hjelpe deg med å finne en god løsning.

Inntil videre får du ta vare på deg selv som best du kan! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange koselige besøk :klem:. Dere er bare best.

Fikk meg ei bra treningsøkt før jobb i dag på ski. Og kjente meg som mitt gamle jeg på jobb. Klarte å gjøre masse, men så poff....... forsvant alt igjen etter 2 timer, og nå er jeg bare helt ferdig :tristbla:. Må prøve å få i meg noe mat, for jeg mister absolutt all energi :grine:. Ikke akkurat helt bra ennå, nei.... :sjenert:

Skal ringe til ei venninne av meg, som ringte meg her om dagen, men jeg orka ikke ta telefonen, men nå SKAL jeg!

LinKri: Det er for J*****. Når jeg først orker å ta meg sammen og oppsøke hjelp, så skal jeg prestere å komme til en sånn du*t :frustrert:. Håper det ordner seg i morra. Det er skremmende at man i en sårbar situasjon blir stående helt uten noen makt over sitt eget liv. :klem:

Skytte: Jeg SKAL klare dette :). Jeg ville også helst hatt time med en gang, men man må vist være tålmodig, og det er jo ikke akkurat det jeg er mest kjent for :ler:. Jeg har snakka mer med sjefen, og han er bare helt topp. Gjør alt han kan for å hjelpe meg, og det er en stor støtte for meg. :klem:

Epona: Så fint å se deg. Skjønner at du ikke orker å være så mye her inne. Morsomt med rapport "hjemmefra". Jeg tenker på deg også, vennen :klem:

Popelka: Takk :klem:

Skytte: :klem:

Rognebær: Nå MÅ jeg bare mase meg til hjelp, for jeg tror ikke akkurat at det blir noe bedre av seg sjøl. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fryktelig vanskelig det skulle være å få tatt den telefonen i dag da :frustrert:. Er ikke helt normal tror jeg, siden jeg er kjempenervøs for å ringe ei god venninne :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var koselig å snakke med venninne på telefonen. Hun har ei lita tulle som krabber rundt så det ble ikke så mye tid, men var fint å snakke for det. Hun skjønte veldig godt, for hun har prøvd det samme. Enda et resultat av snill-pike-syndromet. Skrekk og gru hvor mange vi egentlig er.

Tror kankje jeg skal sjekke litt rundt på nettet hvordan det er med sykemelding når man er student.

LinKri: :klem: tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg rolig foran legetimen i morra. Har tro på at hun skjønner og at hun kan hjelpe meg. Rart det der med magefølelen. Var så skjelven at jeg nesten ikke klarte å kjøre bil forran den første legetimen. Akkurat som om magen min sa til meg at det her ikke kommer til å gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer rett fra legen nå, og jeg føler at det gikk veldig bra. Ei kjempetrivelig dame. Fikk 14dager sjukemelding fra jobben, men hun ville ikke skrive noen legeerklæring på utsettelse av masteren ennå. Hun ville at jeg skulle prøve meg litt først og at jeg måtte snakke med veilederen. Synes akkurat det var litt vanskelig å takle, men jeg har full forsåelse for det. Jeg må jo bare prøve å komme meg i gang igjen.

Ellers tok jeg en sånn depresjonstest, og kom veldig dårlig ut på den...... :tristbla:, men jeg hadde ikke forventa at jeg skulle være helt på topp, men kankje ikke så ille.... Hun sa bare: "Typisk snill-pike syndromet". Føler jeg fikk sagt det jeg ville uten å :grine: for mye, og at hun tok seg god tid og hadde forståelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa bra at det var vellykket! :klappe: Skal du faa noe hjelp med depresjonen?

Du faar proeve aa slappe av fremover og pleie deg selv!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iss: Jeg òg :klem:

Popelka: Ikke noe mer hjelp foreløpig enn at jeg må slappe litt av, prøve å komme meg litt ut osv, men jeg skal ta kontakt med legen om to uker og så vurderer hun videre da hva som skjer. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!!!

Så fint at timen med fastlegen gikk fint og at hun hadde forståelse. Og at du fikk sykemelding.

Ønsker deg en fin dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Charmina og Tulipan :klem:

Vært flink å skrevet en mail til veilederen min og forklart litt om situasjonen min, og jeg fikk et veldig hyggelig svar tilbake. Han ville at jeg skulle være helt åpen om hva som var vanskelig ovenfor han, og at han hadde full forståelse, og erfaringer med dette. Ville at jeg ikke måtte føle studiene som noen byrde og ville at jeg skulle komme å snakke med han når jeg følte meg klar for det.

Det her har vært en så utrolig lettende dag, og nå kjennes det ut som om jeg skal komme meg igjennom dette og at jeg skal klare det :), men jeg har innsett at det kan ta litt tid. Nå veier jeg 60kg igjen og ikke 180....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Pi@, ååååå nå blei jeg glad fordi det har gått så bra i dag! :klem:

Det var fint at den fastlegen din tok deg på alvor og at du har fått snakka med veiledern. Og godt å vite også at veilederen har erfaring med slikt fra før, så du ikke trenger å "lære ham opp" eller unnskylde deg. :klappe:

Nå håper jeg du klarer å være ærlig ovenfor deg sjøl og kjenne etter akkurat hvor mye du orker, og ikke presse deg. Det er viktig at det fylles opp igjen med energi, ikke bare renner ut. Trenger du en pause fra masteren må du si det til legen... Og tilsvarende en henvisning til en psykolog. :klem:

Selv fikk jeg endel ut av å lese bøker og hefter om utbrenthet og depresjon, hvis du tror det kan hjelpe deg kan jeg sikkert anbefale noen! :)

LYKKE TIL, PI@ Dette fikser du! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia vennen!!

Å som jeg har lurt på hvordan legetimen gikk...Så gikk det bare fint!! Nå ble jeg også letta!! Dette var gode nyheter altså!

Tenk,nå er du enda et steg nærmere en bedre tilværelse!

Nå gjelder det bare å høre mer på deg selv,fortsette sånn at du får hjelp akkurat sånn som det passer deg!

Og jeg er så glad for at veilederen din også er forståelsesfull! Dette kommer til å gå kjempebra vennen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

ÅÅÅ, nå ble jeg glad! Så flott at legen din tok deg på alvor, og at du har en god tone med veilederen din. Kan skjønne at du føler deg mange kilo lettere nå ja :) Men nå må du ta deg tid til å slappe av, og vær flink til å lytte til kroppen din.

Er her hvis du trenger meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm.....Har du ramla litt utpå etter en spillejobb og bytta vekk fela di i ei ku?!

Var kanskje ikke deg det... ;)

Men sånn helt seriøst,hvor er du i helga?? Er du ute og koser deg med mannen og hundene?! Eller har du rømt til Hollywood og flyttet inn hos Bruce Willis?!

Hvis du har gjort det siste blir jeg LITT sur,men komer over det siden du er min venn :ler:

Bare tuller og rabler jeg........Men blir sånn når jeg savner deg og ikke vet hvor du er......Håper bare du har det bra!!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lettet du må ha følt deg på fredag!! Er veldig glad på dine vegne at legen tok deg på alvor. Synes legen kom med et godt forslag og god løsning sånn til å begynne med. Så får du se litt an videre!

Takk for oppmuntrende og ærlig hilsen i dagboken min! :klem:

Jeg synes ikke jeg er ikke så mye her, og er bare noen få faste jeg leser og skriver i... Det kan gå dager mellom hver gang. Men jeg er blitt veldig glad i mange her, og liker å lese om smått og stort! :klem: Og du er en av de jeg føler jeg "kjenner" godt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...