Skytte Skrevet 3. februar 2006 #621 Del Skrevet 3. februar 2006 Nå som vi skulle chatte og kose oss så plages jeg som bare pokker *rive istykker hele chatten snart* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. februar 2006 #622 Del Skrevet 3. februar 2006 *iss og pi@ har en koselig stund på chatten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #623 Del Skrevet 4. februar 2006 Var veldig trivelig med chatt i går. Bare synd Skytte plagdes sånn . Gikk på jobb i dag, var våken og opplagt. Det gikk veldig fint, men nå er jeg fryktelig sliten, var mye å gjøre. Rart at det varierer så veldig fra dag til dag. Skikkelig berg og dalbane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 4. februar 2006 #624 Del Skrevet 4. februar 2006 Innom med en lørdags til deg Takk for en koselig chat i går kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. februar 2006 #625 Del Skrevet 4. februar 2006 Hei snuppa!! Nå ble jeg glad ja!! Så godt at det gikk greit på jobben! Nå kan du sove helt til mandag morgen om du vil!! Jeg skal i allefall sove så snart soverommet mitt kommer ut av fryseboksmodus Sweet dreams! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. februar 2006 #626 Del Skrevet 5. februar 2006 Innom og ønsker deg en stråååålende søndag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. februar 2006 #627 Del Skrevet 5. februar 2006 *stryke Pi@mi på kinnet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 5. februar 2006 #628 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg tror det er noen regler om at man må være i jobb 16 dager før man kan skrive ny egenmelding. Men det ser ut som om du ikke trengte den. Det GÅR opp og ned med sånne ting som vi plages med. Sånn er det visst bare. Er det egen chat her på KG? *må visst gå på rekognoseringsrunde* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 6. februar 2006 #629 Del Skrevet 6. februar 2006 Hei på deg!!! god morgen til deg!!!! Har ikke vært her inne på maaaange dager. *dårlig samvittighet* . Kan du tilgi meg??? Ønsker deg en fortreffelig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 6. februar 2006 #630 Del Skrevet 6. februar 2006 Når var det du skulle til legen igjen? Det var vel denna uka væffal(= i hvert fall)? Krysser fingre og tær for at legen din tar dette på alvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #631 Del Skrevet 6. februar 2006 LinKri: og du får en mandags tilbake Skytte*2: Hadde en fin skitur på fjellet i går, og ellers bare slappa av. Er så fryktelig trøtt og sliten for tida. Kjempe stor og Charmina: miiip*2: Det var det jeg regna med, men det gikk jo veldig greit på jobb på lørdag. Skal be om en hastetime hos legen i morra, eller onsdag (spørs bare når jeg får). Eneste problemet med det er at da blir det bare hos den legen som har tid, men jeg har ikke vært hos fastlegen min før, så da spiller det egentlig ingen rolle. Regner med at jeg må til legen flere ganger. Tulipan: Du er veldig tilgitt . Ikke akkurat så veldig festlig å lese om elendigheta mi På lørdag var vi på besøk hos et felles vennepar av oss, som fikk en sønn for 3 uker siden. Han var bare noe av det nydeligste jeg har sett. Ble litt , vet ikke riktig hvorfor, men slik ble det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 6. februar 2006 #632 Del Skrevet 6. februar 2006 Deilig med skitur i går!!! Håper du får time hos legen snart, da! Nå ligger det et lite utdrag fra den lure boka i dagboka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. februar 2006 #633 Del Skrevet 6. februar 2006 Piler inn og ut igjen så jeg ikke smitter deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 6. februar 2006 #634 Del Skrevet 6. februar 2006 Håper denne uka blir bedre for deg. Og at du snart kommer deg til legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 6. februar 2006 #635 Del Skrevet 6. februar 2006 Bare innom med en STOR til deg. Håper legen tar deg på alvor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. februar 2006 #636 Del Skrevet 7. februar 2006 God morgen kjære venn! Hvordan går det med deg? Har du fått time hos legen idag? Tenker nå på deg vettu... Ha en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #637 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg har fått legetime kl 13 i dag. Ikke hos fastlegen min, men jeg har aldri vært hos henne før så det er ikke krise. Skal til en lege som jeg var hos i sommer. Gruer meg noe helt forferdelig. Kommer innom etter at jeg har vært hos legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 7. februar 2006 #638 Del Skrevet 7. februar 2006 Ville bare gi deg en gruemotvirkningsklem! Lykke til, dette går bra, og etterpå blir det bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 7. februar 2006 #639 Del Skrevet 7. februar 2006 Lykke til hos legen! Skal se det går bra. Leger biter stort sett ikke. (Sier hun som grua seg like fælt til å gå til legen sjøl...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. februar 2006 #640 Del Skrevet 7. februar 2006 Det kommer til å gå så bra så vennen!! Jeg skal være der i tankene dine med deg...! Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg