Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var veldig trivelig med chatt i går. Bare synd Skytte plagdes sånn :frustrert:.

Gikk på jobb i dag, var våken og opplagt. Det gikk veldig fint, men nå er jeg fryktelig sliten, var mye å gjøre. Rart at det varierer så veldig fra dag til dag. Skikkelig berg og dalbane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!!

Nå ble jeg glad ja!! Så godt at det gikk greit på jobben! Nå kan du sove helt til mandag morgen om du vil!!

Jeg skal i allefall sove så snart soverommet mitt kommer ut av fryseboksmodus :)

Sweet dreams! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er noen regler om at man må være i jobb 16 dager før man kan skrive ny egenmelding. Men det ser ut som om du ikke trengte den.

Det GÅR opp og ned med sånne ting som vi plages med. Sånn er det visst bare.

Er det egen chat her på KG? *må visst gå på rekognoseringsrunde*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!

god morgen til deg!!!!

Har ikke vært her inne på maaaange dager. *dårlig samvittighet* :sjenert: . Kan du tilgi meg??? :)

Ønsker deg en fortreffelig dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når var det du skulle til legen igjen? Det var vel denna uka væffal(= i hvert fall)?

Krysser fingre og tær for at legen din tar dette på alvor. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinKri: og du får en mandags :klem: tilbake :)

Skytte*2: Hadde en fin skitur på fjellet i går, og ellers bare slappa av. Er så fryktelig trøtt og sliten for tida. Kjempe stor :klem: og :kyss:

Charmina: :klem:

miiip*2: Det var det jeg regna med, men det gikk jo veldig greit på jobb på lørdag. Skal be om en hastetime hos legen i morra, eller onsdag (spørs bare når jeg får). Eneste problemet med det er at da blir det bare hos den legen som har tid, men jeg har ikke vært hos fastlegen min før, så da spiller det egentlig ingen rolle. Regner med at jeg må til legen flere ganger. :klem:

Tulipan: Du er veldig tilgitt :klem:. Ikke akkurat så veldig festlig å lese om elendigheta mi :)

På lørdag var vi på besøk hos et felles vennepar av oss, som fikk en sønn for 3 uker siden. Han var bare noe av det nydeligste jeg har sett. Ble litt :grine:, vet ikke riktig hvorfor, men slik ble det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med skitur i går!!! :klappe:

Håper du får time hos legen snart, da! :klem:

Nå ligger det et lite utdrag fra den lure boka i dagboka mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen kjære venn!

Hvordan går det med deg? Har du fått time hos legen idag?

Tenker nå på deg vettu...

Ha en fin tirsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått legetime kl 13 i dag. Ikke hos fastlegen min, men jeg har aldri vært hos henne før så det er ikke krise. Skal til en lege som jeg var hos i sommer. Gruer meg noe helt forferdelig. Kommer innom etter at jeg har vært hos legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos legen! Skal se det går bra. Leger biter stort sett ikke. :klem:

(Sier hun som grua seg like fælt til å gå til legen sjøl...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...