Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

Gjest Rognebær

Kjære lille deg!

:klem: :klem: :klem:

Selv om det er jævlig (unnskyld ordvalget) akkurat nå, kanskje er det dette du trenger for å klare å rydde opp i gamle tankemønstre? For å ta tak i jobben og situasjonen og vri det til det bedre? Jeg håper i alle fall at du kommer sterkere ut av det hele.

Så godt at du har en forståelsesfull samboer som er innstilt på å hjelpe deg gjennom.

Tenker på deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk Popelka, LinKri, Skytte, Fjellrypa og Rognebær :klem::grine: Dere er helt fantastiske alle sammen.

Hadde en lang og bra samtale med sjefen i går på nøytralt sted over en pizza. Han er faktisk helt topp. Ville absolutt ikke at jeg skulle slutte og jeg synes han kom med en bra løsning på problemet. For å ta alt i rekkefølge. Går på egenmelding fram til mandag og så skal jeg jobbe en og en halv uke, men så lite som mulig (sjefen skal nemlig på ferie og jeg vil så veldig gjerne stille opp for han i akkurat den perioden) etter det så går jeg til legen og ber på mine knær om en sjukemelding både fra jobben og fra studie, og da har vi forhåpentligvis kommet oss et stykke ut i februar. Etter den perioden kommer jeg til å søke om permisjon fra jobben fram til jeg er ferdig med studiene, som jeg allerede muntlig har fått innvilget. Hvis jeg fortsatt vil si opp så kan jeg gjøre det når jeg vil i denne perioden. Det betyr, sjølom jeg ikke helt har full tro på det ennå, at jeg ikke skal jobbe mer før jeg er ferdig med masteren, bortsett fra neste uke.

Var litt vanskelig å få sove i går, fordi jeg ikke helt klarer å skjønne at det faktisk har ordna seg i forhold til jobben, og at det faktisk har ordna seg på den best tenkelige måten.

Nå gruer jeg meg bare til å gå til legen, har ikke noe god erfaring med det fra før. Kan ikke skjønne at en lege skal forstå situasjonen, tenk om hun bare sier at jeg er lat og at det her er mitt problem. Og hvis jeg ikke klarer å gjøre ferdig masteren min så er det jeg som har vært dum og kasta bort tid. Tenk om jeg ikke klarer å fortelle henne hvordan det er, jeg vil ikke tenke på det engang :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Så bra at det har ordnet seg med jobben i alle fall :)

Skjønner at du gruer deg til å gå til legen, spesielt hvis du har dårlig erfaring i fra før. Men det er bare du som kjenner kroppen din, og hvordan du har det inni deg. Sier legen at du er lat og at det er ditt problem, er ikke hun/han noen bra lege (synes jeg i alle fall). Selv om det kan være vanskelig å fortelle ting slik som det er, må du i alle fall prøve (jeg vet at det er lettere sagt en gjort). Ønsker deg masse lykke til, og håper du finner ut av det :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia kjære vennen min :klem:

Hvordan går det idag? Har du vært hos legen? Sverger at jeg kommer til å slite legen din i fillebiter hvis hun ikke behandler deg fint. Da kommer jeg til å klikke!!! Er så lei sånne søppelhuer i helsevesnet...

Hva føler du selv om løsningen til jobbsituasjonen? Det hørtes jo veldig greit ut sånn sett utenfra værtfall! Men må huske at det er deg det handler om!

Tenker på deg! Kos og go`klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos legen! Forsøk å være ærlig. Hvis legen sier at du er lat og det er ditt problem, skal jeg sporenstreks komme løpende og gi henne noen alvorsord om å ta folk på alvor og at flinke piker ikke skal møtes på den måten! :frustrert::frustrert:

:klem: fra flink pike som tilslutt fant en lege som tar henne på alvor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg bare en mega stor :klem: jeg. Tror du fortjener trenger det.

Og har kommer også en kjempe bukett med :dagens-rose: (dette skal liksom forestille en kjempe bukett med TULIPANER i aller verdens farger :ler: ).

:klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Blant roser og skatter og hav under solen,er venner den vakreste gaven fra jorden.De sprer sine smil som dobles til tusen,og deler sorger til de smuldres i grusen.Måtte kjærligheten evig blomstre i ditt hjerte,må det briste av lykke og aldri av smerte..."

Fikk denne sms av bestisen min og ville dele den med deg fordi du er den du er!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Vet at du fikser dette her! UTROLIG godt å ha en sjef som er innstilt på å hjelpe til og tilrettelegge. Det hjelper kanskje litt å føle seg ønsket? (Selv om det kan føles som enda et krav...)

:klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennen....Nå ble jeg litt redd for deg igjen...Vil du skal komme hit og få en stoooor :klem: av meg...

Håper virkelig du har det bra og har hatt ei fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært noe motivert for å skrive i dagboka på noen dager, men så er dere bare så herlige som tenker på meg, slik at jeg klarer ikke holde meg unna (og det er sikkert fint...)

LinKri: Jeg er bare nødt til å stole på at legen min skjønner situasjonen, og gjør hun ikke det, så får jeg prøve en annen lege. Takk for lykkeønskningene, det trenger jeg. :klem:

Skytte: Ikke vært hos legen ennå, må holde ut en uke til, for sjefen er på ferie og ingen andre kan jobbe, og jeg hadde ikke samvittighet til å sykemelde meg med en gang. Angrer veldig på det nå, for det sliter veldig på at jeg ikke har fått studert noe denna uka, og antageligvis ikke neste uke heller. Skjønner ikke hvordan jeg skal få tatt igjen det her. Takk for at du er innom meg, med alle de gode oppmuntringene dine. :klem:

Miiip: Sjølom det er tungt å innse så må jeg nok ha litt hjelp denne gangen for å komme over det her, og sambo prøver så godt han kan og innprente i meg at det er legen sin jobb å skjønne slike situajoner og at de faktisk skjønner det. :klem:

Tulipan: Du er bare snill og god du :klem:

Skytte: Takk :grine::klem:

Rognebær: Det hjelper veldig å ha en slik forståelsesfull sjef, og jeg er veldig glad for at jeg gikk til han først og fikk orden på jobben. Nå må jeg bare få orden på studiene før jeg knekker fullstendig sammen. Det hjelper veldig å føle seg ønsket og verdsatt. :klem:

Miiip: Som jeg nevnte tidligere så har jeg ikke vært hos legen ennå, men det kommer og da skal dere få vite hvordan det har gått. :klem:

MissS: :klem: tilbake

Skytte: Jeg lever ennå :ler:. Har tatt det veldig med ro i helga og i går var en fin dag, men i dag sliter jeg veldig med at jeg føler studiene går rett i do, og at jeg skal på jobb i morra og generelt er det en dritt-dag. Får tro det blir bedre i morra :):klem:

Tror jeg har fått oppdatert om det meste nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Håper du klarer å ikke ha dårlig samvittighet for studiene, nå som du må jobbe en uke. Og husk at det ikke alltid er ditt ansvar å strekke deg for at kabalen skal gå opp på jobb. Trenger du sykemelding nå, så trenger du sykemelding nå! :) Samboern din høres ut som en fornuftig fyr! Lykke til. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann vennen!

Godt å se at du er tilbake!

Men ikke bra med situasjonen akkurat...hmmm...Håper du ikke faller helt i staver før sjefen din kommer tilbake...

Kom hit og spis is sammen med meg! Det hadde vært så koselig!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Popelka: Takk og :klem: tilbake. Jeg er så glad på dine veiene at mannen din endelig har kvittet seg med MIKE-stempelet. Det var på tide, har du noen gode råd til meg... :ler:

Miiip: Det gikk heldigvis greit på jobben. Synes det er veldig vanskelig å bare gå og sykemelde meg nå, sjølom det nok sikkert hadde vært best for psyken min..... Sambo er et lite funn ja :hjerter_rundt:, sjølom jeg av og til ønsker han langt vekk, men litt uenigheter må man vel regne med. :klem:

Skytte: Jeg kan bare sett meg i bilen og begynne å kjøre og så kommer jeg på is i natt eller i morra tildlig en gang. Skal klare denna uka her og så skal alt ordne seg (prøver å si det til meg sjøl i alle fall og så får vi se) :klem:

LinKri: Nå har jeg fått sett den nye avatren din. Var nemlig inne på en annen maskin i stad, men på min maskin er det fortsatt den gamle :klø:. Takk :klem:

Nå har mensen så vidt begynt :lol:. Egneltlig helt greit, tror ikke hue mitt hadde vært i stand til å takle noe mirakel akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har en plan for jobb og studier som bør fungere. Og jeg er enig med alle andre her om at legen må skjønne at latskap er det i alle fall ikke snakk om her. Har vanskelig for å tro at det kan være noe problem, men duster finnes vel overalt!

Ta vare på deg selv denne uka, og tenk minst mulig på studier mens du jobber!

:klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på at du ikke presser deg så hardt at du kollapser HELT når den jobbuka er ferdig. :) (Sorry at jeg kommer med så masse pekefingre, men jeg har prøvd det der sjøl, og det er IKKE gøy, jeg unner ingen andre å prøve.)

Bra at du har et funn av en sambo! :hjerter_rundt: Gode kjærester er gull verd når man har det vanskelig.

Fortsatt masse LYKKE TIL. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...