Lille Ballerina Skrevet 12. desember 2005 #421 Skrevet 12. desember 2005 Hei vennen Innom hos deg en liten tur
Pi@ Skrevet 13. desember 2005 Forfatter #423 Skrevet 13. desember 2005 Så koselig LB og magolia Jeg har det helt greit for tida, ikke oppi himmelen og ikke nedi helvete, så egentlig er det ikke så mye å skrive om. Litt sånn uvant situasjon . Bruker jo egentlig alltid være enten på topp eller på bunn. Kankje det er slik "normale" mennesker har det..... Det må være kjedelig . Endelig snør det litt her, men det er for mildt (rundt 0 grader). Fikk vært ute på ski i går med hundene, kjempefint, men gleder meg til det blir ordenlige spor slik at jeg kan ha noe annet enn fjellskia. Blir ikke noe trening for meg, bare stabbing. Er i alle fall glad det er blitt litt mer vinter
Lille Ballerina Skrevet 13. desember 2005 #424 Skrevet 13. desember 2005 *synger lucia sangen til Pi@* Til helgen skal jeg se om jeg får kjørt hundespann! Skal tenke på deg da
Pi@ Skrevet 13. desember 2005 Forfatter #425 Skrevet 13. desember 2005 Skal visst ikke få lov til å skrive innlegg i min egen dagbok i dag. Har klikka to ganger Så koselig at du synger for meg LB . Jeg må innrømme at jeg blir litt misunnerlig når du sier du skal kjøre hundespann til helga . Vi har kjøpt oss plastski til sparken, og med 3 hunder foran blir det nesten som ei slede. Vi mangler bare brems , så vi må være to stk eller kjøre der det ikke er NOEN andre.
Pi@ Skrevet 13. desember 2005 Forfatter #426 Skrevet 13. desember 2005 Hurra nå gikk det bra. Sikkert bare fordi jeg laget en kopi av det jeg skrev før jeg posta det.....
Lille Ballerina Skrevet 13. desember 2005 #427 Skrevet 13. desember 2005 Høres kjempe gøy ut! Og bremser er oppskrytt
Gjest Hulderjenta Skrevet 14. desember 2005 #428 Skrevet 14. desember 2005 *Ser for meg en hyledne Pia som prøver å stoppe en slede truket av femten løpske hunder med tunger lange som slips, flaksende i sikksakk over jordet...*
Pi@ Skrevet 14. desember 2005 Forfatter #429 Skrevet 14. desember 2005 Nå har vi "bare" tre da, men di kan være gale nok.... fikk samme bildet i hode jeg også nå, Hulderjenta. Bremser er oppskrytt, men bare litt.... LB Hadde forresten en "hyggelig" start på dagen, når jeg er i gang med å snakke om hunden, ene hadde bæsja i gangen..... . Og jeg er desverre så pinglete av meg at jeg ikke klarer å la være å bryte meg av den lukta, så sambo måtte ta opp bæsjen, så hjalp jeg til med å vaske...
Gjest Hulderjenta Skrevet 15. desember 2005 #430 Skrevet 15. desember 2005 Tre ivrige hunder løper fort de, så jeg anbefaler bremser! Er sikkert gøy med hundeslede! Har aldri prøvd, men står på ønskelisten! Har stått på miniski med snørekjøringssee bak hest da, det er gøy det! Og hundebæsj.. Det er ekkelt det.... Kjekt å lese at du har det bra for tiden!
Skytte Skrevet 15. desember 2005 #431 Skrevet 15. desember 2005 Heia snuppa! Morsomt å leke og herje med vofsene ute i snøen!! Har prøvd hundespann en gang for maaaange år siden. Dro gjennom skogen i halvmørke! Det var kjempeskummelt og spennende!! Håper du fortsetter å ha det bra og at det ikke går nedover i alle fall! Nå er det snart julaften, og hver gang jeg kommer på det vil jeg bare hyle og danse!!! Ha en strålende kveld og ei fin helg!
Pi@ Skrevet 15. desember 2005 Forfatter #432 Skrevet 15. desember 2005 Hulderjenta: Jeg hadde aldri i mitt liv turt å stå på ski bak en hest. To hunder og tynne skøyteski derimot Kjempemorro. Anbefaller virkelig å prøve hundespann, men det er dyrt å skulle kjøpe seg en tur... Skytte: Adrenalin er gøy. Det er jo skumle ting som er mest moro Er godt å være litt ovenpå igjen, men nå er jeg vel kankje litt mye ovenpå. Helt hyper om dagen (bortsett fra om morran.... ). Vil bare at det skal holde seg slik. Hadde jeg bare klart å komme meg igjennom en syklus uten alle de tunge tankene så hadde jeg vært veldig fornøyd med meg sjøl. Lita uke til EL og det er den værste tida. Hvis jeg vet at det er totalt umulig at jeg muligens kan bli gravid så er det ikke SÅ ille å vente på mensen.... Nå skal jeg ikke spekulere for mye på akkurat det her for da blir jeg fort i dårlig humør igjen. Skal glide 5 par ski i kveld, kjempefestlig
magolia Skrevet 16. desember 2005 #433 Skrevet 16. desember 2005 Pi@ -høres veldig artig ut med disse "ski-aktivitetene"... Jeg er ikke vant med mye snø, og kan knapt stå på ski Kjøpte meg slalomski for to år siden, har stått på de 4-5 ganger -men at jeg har kontroll er vel å ta i :grine2: Sambo holdt på å le seg skakk da han så Bridget Jones film nr 2 og scenen i skibakken ...og det var pga hun minte han så om meg............
Pi@ Skrevet 16. desember 2005 Forfatter #434 Skrevet 16. desember 2005 Magolia: jeg har vært der jeg også. Kun di siste 6-7 årene jeg har vært mye på ski. Er ikke en sånn som har vokst opp med ski på bena, mamma hater nemlig skigåing. Nå har jeg fått meg signert Nemi bok
Pi@ Skrevet 19. desember 2005 Forfatter #437 Skrevet 19. desember 2005 Så koselig at dere er innom Skytte og magolia , sjølom jeg ikke har hatt maskina igang i helga. Har hatt en fin helg. Vært på nissefest på lørdag. Drakk meg full og dansa og herja . Kjempemoro. Ekstra artig med en fest når det ikke er så ofte. I går tok jeg det veldig rolig eller egentlig ikke . Var ute på sparktur med hundene midt i skogen i løssnøen. Gikk ikke så veldig bra. Var for kaldt for fuglehunden til sambo så vi måtte snu. Går jo ikke ann å ha en slik fillebikkje som ikke tåler snø og kulde i Nord-Norge....... Og så ble det bare kaos med tauene, alle hundene bare tulla seg rundt hvert sitt tre hele tida. Jeg fikk da trening om ikke annet.
magolia Skrevet 21. desember 2005 #438 Skrevet 21. desember 2005 Så bra du koste deg på nissefest Pi@ !!! Håper du har det bra!!!
Pepita Skrevet 21. desember 2005 #439 Skrevet 21. desember 2005 Siste dag for meg på KG og på jobb før jul, så stikker innom deg for å ønske deg og dine GOD JUL OG GODT NYTT ÅR!
Charmina Skrevet 21. desember 2005 #440 Skrevet 21. desember 2005 Skjønne jenta som har holdt liv i dagboka mi Ønsker deg en kjempefin jul vennen, og titter innom igjen snart! Stor klem fra Charmina
Anbefalte innlegg