AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #41 Skrevet 23. mars 2020 8 minutter siden, O.G. skrev: suge denne fyren uten ereksjon. Ja? Noe jeg skal hjelpe deg å forstå rundt det? Det fungerer omtrent som å suge en med ereksjon, bare at penisen er mykere. Men prinsippet er altså det samme, man legger leppene rundt, og suger, slikker og leker, helt til mannen kommer. Se der, så har vi fått til litt seksualundervisning i dag også. Anonymkode: 088cf...eca 1
ElectricScum Skrevet 23. mars 2020 #42 Skrevet 23. mars 2020 3 timer siden, O.G. skrev: synes du da ja. Så kos deg med denne fyren la meg som er interessert i å bli penetrert a v fyren min få kose meg med min. Så hyggelig at du endelig har fått noen til å penetrere deg også. 😍 Da er det vel snart på tide at du pakker sammen denne tøylesløse mannsforakten og bitterheten din du lar velte utover forumet hver eneste dag, hvis ikke er det ingen som tror på at du faktisk blir pult, vettu. Bare et vennlig råd. 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #43 Skrevet 23. mars 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Så menn med ereksjonsproblemer skal råtne alene i veden fordi DU mener at dem skal ha dame? De fleste slutter å ha sex i 40 årene, og da er det uansett helt andre ting det er fokus på i et forhold. Trygghet, bedre økonomi osv. Anonymkode: 88574...dad For å si det på en annen måte; hva skal mannen med en kvinne om han ikke kan pule henne? Anonymkode: f3d55...b07 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #44 Skrevet 23. mars 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Så menn med ereksjonsproblemer skal råtne alene i veden fordi DU mener at dem skal ha dame? De fleste slutter å ha sex i 40 årene, og da er det uansett helt andre ting det er fokus på i et forhold. Trygghet, bedre økonomi osv. Anonymkode: 88574...dad Slutter å ha sex i 4, årene?? Hallo... Hilsen dame snart femti.. Anonymkode: 486c5...d65
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #45 Skrevet 23. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk, her var det mange ulike synspunkt! Han er bare 35. Og forøvrig en veldig fin mann. Kan jo være meg det er noe galt med. 🤷🏼♀️ Uansett, vil dette føre til tilbaketrekning fra «markedet»? Tør en «slik» mann date/ gå til sengs med noen igjen; eller vil ydmykelsen/nederlaget for stort? TS Anonymkode: eab3c...554 Er mange faktorer som spiller inn her , for eks hvor lenge dere har datet, hvordan dere har datet , har dere kun hatt sex på fest påvirket av alkohol, har han sagt han liker deg, og har han opplevd ereksjonssvikt før med andre? Hvordan du har du håndtert dette har vel også mye å si for ydmykelsen . En annen ting er jo om dere har hatt bråe avtaler på kvelden, hvor han allerede har onanert samme dag. Anonymkode: a0018...f92
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #46 Skrevet 23. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk, her var det mange ulike synspunkt! Han er bare 35. Og forøvrig en veldig fin mann. Kan jo være meg det er noe galt med. 🤷🏼♀️ Uansett, vil dette føre til tilbaketrekning fra «markedet»? Tør en «slik» mann date/ gå til sengs med noen igjen; eller vil ydmykelsen/nederlaget for stort? TS Anonymkode: eab3c...554 Er du like gammel som han? er vel på denne alderen kvinner begynner å få høyere sexlyst enn menn Anonymkode: a0018...f92
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #47 Skrevet 23. mars 2020 Vet ikke om det var ereksjonsproblemer men en jeg var sammen med ville ha sex knapt 1 gang i året. Anonymkode: a0018...f92
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #48 Skrevet 23. mars 2020 Jeg, kvinne 44, er sammen med en flott mann, 52, som sliter med dette. Eller slet er vel mer riktig å si. Nå har vi vært sammen to år og det er sjelden noe problem, vi har sex mer eller mindre hver dag 🥰. I begynnelsen gjorde det meg usikker, til tross for at jeg har vært med mange nok til å vite at jeg er attraktiv. Men heldigvis var han voksen og tøff nok til faktisk å snakke om det, og til å gå til legen (han tar (tok?) en pille annenhver dag). Nå er det lenge siden det var noe vi trengte å snakke om. Men: hadde han ikke villet prate om det hadde det blitt vanskelig. Anonymkode: 20654...16d 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #49 Skrevet 23. mars 2020 Jepp... det varte vel rundt 2-3 ganger i senga og så ville den aldri slå seg av igjen når jeg var i samme rom. bør kanskje nevne at jeg har litt varme hender og at det mest sannsynlig var grunnen til at det snudde. Anonymkode: 92e2c...bef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå