AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #1 Skrevet 22. mars 2020 Skal gå en tur i en park sammen med en date. Det er først møte. Forslag til antrekk? Anonymkode: e0c83...f6e
NewInTown Skrevet 22. mars 2020 #3 Skrevet 22. mars 2020 Foreslår turklær som passer vær og vind der du bor. 3
Kaballen Skrevet 22. mars 2020 #4 Skrevet 22. mars 2020 I en park så helt vanlige klær .. jeans, varm genser, vanlig jakke, evn vanter og skjerf. I skogen så turtøy. Hyggelig å ta med en sekk med termos med varmt vann teposer og kopper så dere kan sette dere på en benk å prate litt å ta en kopp te eller kaffe
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #5 Skrevet 22. mars 2020 Jeg tenker kle deg som deg selv. Om du ikke er en friluftsfanatiker, så trenger du ikke kle deg som en. Om du er en sporty chick, så kjør den stilen. Kle deg som deg selv, ville jeg sakt 🤷♀️ Ha på deg godt sko, og kle deg så du ikke fryser. Anonymkode: 75595...a29 5
draug 75 Skrevet 23. mars 2020 #6 Skrevet 23. mars 2020 Her jeg bor så går halve byen i Rab og resten i Arcteryx. Så problemet er ukjent.
Duftavsommerregn Skrevet 23. mars 2020 #7 Skrevet 23. mars 2020 Ta også med noe varmt å sitte på, du må jo sette deg ned litt og prate med daten også Lykke til. Ingen ting er som en date ute i frisk luft, gå rolig og prate om det som dukker opp. Er vel den beste formen å date på som finnes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå