Gå til innhold

Var ute og løp, så......

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her jeg bor er det generelt lite mennesker. Jeg har vært deprimert siste året og derfor ikke truffet folk. Stort sett vært inne. Bare vært ute og løpt når det er mørkt og ingen ute. For å slippe å møte folk. Folkestygg altså. 
Jeg løp i går kveld og. Kommer inn og begynner å hoste. Mamma blir litt nervøs, me vi tenker det bare er vanlig tørrhoste som jeg har av og til. Jeg merker ingen tegn til feber, forkjølelse. Men er litt slapp, slik man blir av pollen. Mest fordi jeg sitter inne så mye tror jeg.

Jeg går til legen, og det viser seg at jeg har korona. Hvordan kunne jeg ha fått det når jeg ikke har vært i kontakt med folk siste tiden? Søster har en venninne på besøk, senest i dag. Foreldrene lar henne. Foreldrene jobber også. En av disse må da være kilden. 

det siste der var bare et påfunnet scanario. Men det er jo slik det sprer seg? Tenkte bare at de som tar lett på dette kan tenke seg litt om. Men ja, jeg begynte faktisk å tørrhoste. Og hoster litt enda. Kan være pollen, slik er jeg hvert år

Anonymkode: 536cb...c89

• Liker 1
  • Opprett ny...