Brimi Skrevet 21. mars 2020 #1 Del Skrevet 21. mars 2020 Har kjøpt en ny symaskin, men etter at jeg brukte overtransportør så vil ikke maskinen sy. Jeg mistet synåla nedi maskinen, men fikk den opp igjen. Maskinen funket etter det. Dog mistenker jeg at det var overtransportøren som dro stoffet og ikke begge to, for nå vil den ikke sy framover (den syr litt bakover før den står på stedet hvil). Må maskinen til reperasjon allerede?😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #2 Del Skrevet 22. mars 2020 Hvilken maskin er det? Har du sjekket bruksanvisningen? Sjekket YouTube? Det er flust av forklaringsvideoer der! Ellers er det ofte god hjelp å få i diverse sygrupper på,Facebook!😊 Anonymkode: c964d...236 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 22. mars 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 22. mars 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken maskin er det? Har du sjekket bruksanvisningen? Sjekket YouTube? Det er flust av forklaringsvideoer der! Ellers er det ofte god hjelp å få i diverse sygrupper på,Facebook!😊 Anonymkode: c964d...236 Det er en singer quantum stylist 9960 Ja, står ikke noe der som kan hjelpe meg dessverre. Skal prøve sygruppe på Facebook. Takk for tips😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #4 Del Skrevet 23. mars 2020 35 minutter siden, Brimi skrev: Det er en singer quantum stylist 9960 Ja, står ikke noe der som kan hjelpe meg dessverre. Skal prøve sygruppe på Facebook. Takk for tips😊 Ja, gjør det, jeg er ikke kjent med singer så jeg kan ikke komme med flere råd🙈 vi sygale f.eks er en gruppe jeg har fått mange gode råd i😊 Anonymkode: c964d...236 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå