AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #1 Skrevet 21. mars 2020 Virker som nesten alle damer mener at de er over snittet utseendemessig. Virker som de fleste definerer seg som 7, 8, eller 9 på "skalaen". Finnes det kvinner som ser på seg selv som under snittet pen? Anonymkode: 454be...799 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #2 Skrevet 21. mars 2020 Ja, jeg ser på meg selv som under snittet pen og tror ikke at jeg er alene om det. Med tanke på hvor mange som har dårlig selvtillit så er nok det vanlig og noen er jo ikke så heldige med utseendet. Anonymkode: 4af55...46e 11
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #3 Skrevet 21. mars 2020 Ja, det er egentlig utrolig komisk. Anonymkode: 791e1...db6 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #4 Skrevet 21. mars 2020 Det er vel ikke noe tvil. Alle kvinner som har fokus på utseende mener at de er over gjennomsnittlig pene. Anonymkode: 0050d...5cb 5
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #5 Skrevet 21. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes det kvinner som ser på seg selv som under snittet pen? Anonymkode: 454be...799 Ja, vi finnes. Og tror det er en del av oss. Alt for mange kvinner har dårlig selvbilde. Anonymkode: 3e607...608 6
Rainb Skrevet 21. mars 2020 #6 Skrevet 21. mars 2020 Jeg har hørt at jeg er søt, sexy , pen , see tøff ut....jeg liker utseende min og smilet mitt:) men måler ikke meg selv med andre damer, er selvsikker, ønsker meg en selvsikker og trygg mann som er kjekk, snill og rå.. ikke så stor krav da vel😃 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #7 Skrevet 21. mars 2020 Jeg er ikke spesielt pen. Anonymkode: b9e34...2cd
Gjest Katarina441 Skrevet 21. mars 2020 #8 Skrevet 21. mars 2020 Jeg er heller ikke spesielt pen, men jeg er vannvittig blid og ler mye så tar det igjen der🤣 hakke spurt andre om jeg er pen så hva andre syns det vet jeg ikke😂
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #9 Skrevet 21. mars 2020 Jeg vet at jeg er midt på treet. En 5'er, justert opp til 6 når jeg har pyntet meg. Hører ofte kommentarer om at jeg er søt, men vakker har jeg aldri blitt kalt. Helt ok å godta sin egen mangel på fysisk skjønnhet. Tar det igjen på andre måter 😉 Anonymkode: 31fe7...b54 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #10 Skrevet 21. mars 2020 Jaaa! Utseendet er årsaken til at jeg er uføretrygdet . . . Anonymkode: 91945...35e 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #11 Skrevet 21. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jaaa! Utseendet er årsaken til at jeg er uføretrygdet . . . Anonymkode: 91945...35e ? Anonymkode: 39dd8...0f1 8
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #12 Skrevet 21. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jaaa! Utseendet er årsaken til at jeg er uføretrygdet . . . Anonymkode: 91945...35e Går det ann å? Anonymkode: 7e793...fad
Hr. Aktiv Skrevet 21. mars 2020 #14 Skrevet 21. mars 2020 Jeg har forlatt damer som har så dårlig tro på seg selv at de stenger ørene for det jeg sier. Når tilfellene er såpass alvorlige er det nytteløst å fortelle noe som helst til dem. Da orker jeg ikke å rusler skuffet bort fra dem. Så nei alle damer tror ikke de er 7 og opp. 6
Gjest Mysticgirl Skrevet 21. mars 2020 #15 Skrevet 21. mars 2020 Ja selvsagt er jeg det 😄 Helt i øverste sjiktet 😂 Neida, synes selv jeg ser helt normal ut . Hverken penere eller mindre penere enn gjennomsnittet Men jeg overlever på sjarmen 😋
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #16 Skrevet 21. mars 2020 Det varierer. Jeg er ikke pen. Men med årene så har jeg lært meg å sette pris på meg selv allikevel.. Jeg var en 2er i mitt hode, men ser av gamle bilder at jeg sikkert var en 5er. Ha tro på deg selv så blir du penere 😍 Anonymkode: 663ce...807 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #17 Skrevet 21. mars 2020 Jeg kan bare snakke for meg selv. Jeg tror jo at jeg er litt over snittet pen, for jeg vet at jeg har noen trekk som ikke gjør meg hverken stygg eller helt grå mus. Jeg har også fått en del oppmerksomhet av gutter som er det jeg ville kalt 6-ere og 7-ere. Samtidig vet jeg at jeg ikke er ordentlig vakker, så jeg anser meg selv som en 6-er, eller en 7-er når alt klaffer. Jeg syns de fleste jeg ser er over snittet pene, men veldig få er 9 og 10 på skalaen. "Over snittet" er kanskje misvisende når de fleste befinner seg der, men egentlig menes det jo at man er mer enn en 5-er. Hvis man googler den oversikten over utseende på de forskjellige tallene, er jeg ikke i tvil om at jeg er over 5. Anonymkode: 49278...2d5 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #18 Skrevet 22. mars 2020 Jeg synes andre vurderer mitt utseende bedre enn jeg gjør selv. Som yngre vet jeg at jeg ble betraktet som vakker, og jeg kunne på en måte skjønne det, for jeg var heldig med kroppen, hår og enkelte trekk. Nå klør jeg meg i hodet når jeg får komplimenter. Står og betrakter meg i speilet, og ser det ikke overhodet. Jeg ser en litt overvektig kvinne som er preget av at livet har vært for tøft til tider. Ganske lange tider også. Nå er ikke min selvfølelse basert på utseendet, og jeg har god selvfølelse på andre felt, så jeg synes jeg er god nok som jeg er, men jeg vil absolutt ikke si at jeg er over gjennomsnittet pen. Jeg var det kanskje en gang, og har lurt litt på om folk derfor lurer seg selv til å tenke at jeg fremdeles er pen. Glippen i den teorien er at også fremmede gir slike komplimenter, og jeg skjønner det ikke. Jeg ser absolutt ikke det de ser. Anonymkode: 9f3f5...448
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #19 Skrevet 22. mars 2020 Har aldri møtt en dame som har kalt seg selv fin, noe jeg syns er vanskelig, da jeg liker eget utseende og lærte fort at det er forbudt å være åpen om det. Får rare blikk og "okeeeei" om jeg ser meg selv i speilet og sier jeg ser amazing ut. Først da jeg ble student møtte jeg mer selvsikre personer som digga selvbildet mitt. Men fremdeles har jeg aldri møtt ei som er lik meg på den måten. Jeg vet ikke hvor jeg er på skalaen, det er ikke noe jeg tenker på. Jeg vet bare at jeg syns jeg selv er pen, jeg skryter av meg selv i tankene, når jeg ser meg i speilet. Har ingen problemer med romantikk, har hatt flere kjærester og de har vært lette å få. Bruker sjelden sminke, fikser ikke på noe bortsett fra fjerning av monobrow. Trener ikke, bruker ganske casual klær som tydeligvis har hatt flere runder i vaskemaskinen. Jeg har fått høre jeg er vakker, men bare av personer som står meg nær; kjærester, foreldrene mine og søstera mi. Tror kanskje "vakker" er et veldig stort ord som mange er forsiktige med. Da jeg flørtet på fest i ungdommen gikk komplimentene mest på "kul", "sexy", "spennende", "søt". At jeg syns jeg er vakker kommer fra meg og ikke noe jeg har blitt fortalt veldig mye. Og det kommer heller ikke fra å sammenligne meg selv med andre. Jeg bare liker fjeset og kroppen min. Anonymkode: e42cd...1a4 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #20 Skrevet 22. mars 2020 Nei. Jeg får høre jeg er 12/10 og modell osv men ser meg selv er sted rundt 4. Anonymkode: 1ea3d...2bf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå