Gå til innhold

wellbutrin, erfaringer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei, har fått utskrivt wellbutrin 150mg. er allerede på fontex, 20mg (brukt i ca 6mnd). mot depresjon. vil gjerne høre andres erfaringer!

Anonymkode: f784b...2ed

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er en del tråder om Wellbutrin her inne, om du søker. Da vil du finne mange erfaringer.

Min erfaringer er veldig god. God effekt og svært lite bivirkninger. 

Anonymkode: 632e4...bf4

AnonymBruker
Skrevet

Har brukt dem i 4 uker nå, og det er først nå jeg begynner kjenne en viss grad av virkning. Jeg var helt nedkjørt da jeg begynte på dem. Alt var svart. Syns de første tre ukene på denne medisinen var grusomme, ikke pga så mange bivirkninger annet enn at alt ble mye mye verre. Men jeg holdt ut, ved hjelp og støtte her inne, og nå har det snudd. Livet ser lysere ut, jeg har mer håp i meg, gråter ikke lenger til enhver tid. Tenker klart, har mer energi enn noen gang, klarer tenke lenger enn bare en dag om gangen. Jeg er ikke "flatere" i stemningsleie, jeg er meg selv og kan fortsatt bli rørt, gråte hvis jeg er lei meg osv...Og det er jeg glad for. 

Foruten det at alt ble verre i starten (vær obs på det!), så har jeg ikke merket noen bivirkninger. Jo forresten, munntørrhet - som ogsp gir litt sårt og tørt svelg. Ubehagelig. Hadde håpet den skulle ha effekt ifht å ikke spise så mye (som jeg gjør når jeg er deppa), men det henger fortsatt i. Har faktisk lagt på meg to kilo siden oppstart. De fleste går jo ned. Lykke til :)

Anonymkode: 3893d...3da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...