Gjest kenneth Skrevet 15. juni 2005 #1 Skrevet 15. juni 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=280857 "Bruksrett forran eiendomsrett". En ting er at mange ikke tar seg bryet med å sjekke prosaen for leifer på KG, men skal du henge opp en svær banner til allmenn skue, bør en kanskje få et par til å revidere det først. "Ok, Kari, du skriver banner, og Geir, du finner bæsj. Dere andre, bare gjør som dere pleier, dvs. se teite ut og gjør overhodet ingenting nyttig. Okey?")
chardonnay Skrevet 15. juni 2005 #2 Skrevet 15. juni 2005 " Ja det er ikke så jævli lett a nårr mann dråppa ut av ungdomskola"
Gjest Dum Perignon Skrevet 15. juni 2005 #3 Skrevet 15. juni 2005 Men de skal ha honnør for at de ikke praktiserte overdreven orddeling. Bruks rett for ran eiendoms rett
Gjest kenneth Skrevet 15. juni 2005 #4 Skrevet 15. juni 2005 Men de skal ha honnør for at de ikke praktiserte overdreven orddeling. Bruks rett for ran eiendoms rettDu store, du har helt rett! Da protokollfører jeg det første positive inntrykket av disse tjomsene.
Dagoberta Skrevet 15. juni 2005 #5 Skrevet 15. juni 2005 Jeg synes nå litt synd på dem, jeg. Ikke kan de stave, og på toppen av alt så hadde ikke politiet engang forståelse for leggetidene deres, så de ble nødt til å kaste bæsj på dem..
Gjest Guest Skrevet 14. juli 2005 #6 Skrevet 14. juli 2005 Du store, du har helt rett! Da protokollfører jeg det første positive inntrykket av disse tjomsene. ← Tror det med orddeling bare var flaks. De hadde ikke plass til så mye luft på banneret sitt. - viXen -
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå