Gå til innhold

"i disse korona tider"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha, samme her. Jeg irriterer meg skikkelig over det uttrykket, mest fordi det er så utrolig oppbrukt.

Anonymkode: cd81d...117

Oppbrukt? Det har eksistert i mindre enn en mnd. Jeg tør ikke tenke på hvordan du da reagerer på uttrykk som har vært her i mange år.

Anonymkode: d3b2c...d51

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oppbrukt? Det har eksistert i mindre enn en mnd. Jeg tør ikke tenke på hvordan du da reagerer på uttrykk som har vært her i mange år.

Ja, det er sånn at hver gang hun hører for eksempel "jaja, sånn har det blitt" eller noe lignende så begynner hun å vokse til enorm størrelse, blir grønn og får hoggtenner og går berserk i nabolaget 😂

Ts

Anonymkode: 5691a...fbb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er det som er poenget. Det har nettopp oppstått, men likevel brukes det av ALLE. Det er så kleint med sånne smittsomme (pun intended) uttrykk som alle plutselig bruker. Jeg hadde syntes gamle uttrykk var like irriterende hvis jeg hadde lest dem 98 ganger om dagen. 

Anonymkode: cd81d...117

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en av de som begynte å si det. Ingen andre sa det. Plutselig både leser og hører jeg det over alt så vi er nok flere som har tenkt samme tanke. Og vi lever nå i disse Krona tider, så det er så sant som det kan bli.

Er vel andre ting å irritere seg over i disse korona tider, er det ikke? 

Anonymkode: 7675b...3b5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

"Alle" sier det nå for dagen og jeg blir litt smågal. Må vel være lov å innrømme at det begynner å bli litt oppbrukt nå.

Ta en shot hver gang du hører eller leser det. Du er garantert drita innen 9 ikveld.

Anonymkode: d2aaf...b03

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir også smågal av uttrykket. 🤪

Anonymkode: dd0ea...3be

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er vel det samme som å si «i disse influensatider» eller «i disse valgkamptider« feks når man referer til temaer om omstendigheter som opptar oss alle en periode.

Anonymkode: 0c8a3...dee

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som irriterer meg over alle som skriver/sier det? 😂

Har nok fått litt kortere lunte i det siste haha

Å ja, jeg og!! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den neste som sier «i disse (korona)tider fortjener buksevann og ørefik!

Anonymkode: dd0ea...3be

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Bare jeg som irriterer meg over alle som skriver/sier det? 😂

Har nok fått litt kortere lunte i det siste haha

Tenkte på akkurat det samme. Merker jeg irriterer meg når folk sier det.

Anonymkode: cb683...3f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en av de som begynte å si det. Ingen andre sa det. Plutselig både leser og hører jeg det over alt så vi er nok flere som har tenkt samme tanke. Og vi lever nå i disse Krona tider, så det er så sant som det kan bli.

Er vel andre ting å irritere seg over i disse korona tider, er det ikke? 

Nei, irriterer meg ikke så mye over så mye, men akkurat det uttrykket der har satt irritasjonen i gir hos meg. Det bare blir litt kleint av en eller anna grunn. 

Ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja!!! Jeg syns det har blitt til en sånn oppbrukt frase, "i disse koronatider" eller "i disse korona tider", samme hvordan det skrives, setningen er irriterende uansett. Jeg ser liksom at folk skriver: hvordan har du det da i disse korona tider? Jeg skriver bare: alt bra for tiden, eller alt bra oppi alt kaoset? Holder du deg frisk? Osv. Jeg begynte å irritere meg over den setningen allerede etter at jeg hadde hørt den sånn 3 ganger.. huff!!! Bare slutt å si det! 

Anonymkode: e3539...b78

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

^ legger til at når dolk sier det så legger mange med et sånt mellomrom der.. de sier ofte: hvordan går det med deg da, i disse.....koronatider? 

Fy faen.... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, irriterer meg ikke så mye over så mye, men akkurat det uttrykket der har satt irritasjonen i gir hos meg. Det bare blir litt kleint av en eller anna grunn. 

Ts

Ja, det er kleint. Får en sånn cringe når folk sier det. Vrir seg inni meg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Søgni skrev:

Jeg så denne posten i Facebookfeeden min i dag, og jeg syns i likhet med flere at alle bør utvide horisonten litt, i disse korona-tider. Min favoritt er nummer 14: I dette lidelses-landskapet😁

https://radionova.no//2020/03/20/Ting-du-kan-si-i-stedet-for-"i-disse-korona-tider"

Artig! Vil gjerne bidra med min egen: korona-kalaset" 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Å, eller hva med "basill-bonanza"👀

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

^ legger til at når dolk sier det så legger mange med et sånt mellomrom der.. de sier ofte: hvordan går det med deg da, i disse.....koronatider? 

Fy faen.... 

Død og fordervelse...... 🤢

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Blir det bedre om man  s t a v e r   det ts?  Og ellers har du det bra, i disse k o r o n a  tider?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Blir det bedre om man  s t a v e r   det ts?  Og ellers har du det bra, i disse k o r o n a  tider?

Mye bedre👍

Ts

• Liker 1
  • Opprett ny...