AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #1 Skrevet 21. mars 2020 I tillegg til kraftig hodepine har jeg et smertefullt trykk i bihuler og ører. Er det noen andre som har det? Har hatt det en uke nå, og det blir verken bedre eller verre. Har mistet litt matlyst, men drikker mye vann, oppholder meg mye ute i hagen, prøver å begrense skjermtid etc. Kan dette være korona? Skal selvsagt holde meg hjemme uansett, det har jeg allerede gjort fra første dag med diffuse smerter. Anonymkode: ff2c7...eda
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #2 Skrevet 21. mars 2020 Kan være Covid-19, kan være noe annet. Bihulebetennelser kan vare i veldig lang tid. Er snørret ditt blankt eller gult/grønt? Anonymkode: 88bed...0b7
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #3 Skrevet 21. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan være Covid-19, kan være noe annet. Bihulebetennelser kan vare i veldig lang tid. Er snørret ditt blankt eller gult/grønt? Anonymkode: 88bed...0b7 Det er det som er så rart, jeg har ikke snørr. Har hatt bihulebetennelse flere ganger før, og da har jeg alltid hatt mye grønt snørr. Nå har jeg ingenting, men har et trykk og smerter inni det likevel. Anonymkode: ff2c7...eda
Anbefalte innlegg