AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #1 Skrevet 21. mars 2020 Kvinne 31 år. Det begynte mandagen med at jeg følte at hele kroppen var ''gele-aktig'' at kroppen ikke klarte å gjøre noe, og det kribla overalt (litt vanskelig å forklare) frysninger osv. Men nå de siste 3 dagene har det endret seg til et trykk som sitter i brystkassa. Det er ikke smerter, men et trykk som er ubehagelig. Vet ikke om det er blitt vanskeligere å puste, men føler en slags begrensing, selv om jeg puster. Man skal vel kun ringe legevakt om det står om livet? Ellers holde seg hjemme? Anonymkode: a081a...cbd
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #2 Skrevet 21. mars 2020 Du trenger ikke ringe legevakt om du ikke er så syk at du føler at du trenger legehjelp nå. Ønsker du å snakke med lege likevel så finnes det vel videokonsultasjoner på nett, men det er jo ikke vits i det om du ikke er så syk. Hold deg hjemme. Mål temperatur rektalt. Får du veldig høy feber (nærmere 40) eller problemer med å puste så ringer du legevakt. Anonymkode: d9fbd...c34
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #3 Skrevet 21. mars 2020 Ok, takk for svar TS Anonymkode: a081a...cbd
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #4 Skrevet 21. mars 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinne 31 år. Det begynte mandagen med at jeg følte at hele kroppen var ''gele-aktig'' at kroppen ikke klarte å gjøre noe, og det kribla overalt (litt vanskelig å forklare) frysninger osv. Men nå de siste 3 dagene har det endret seg til et trykk som sitter i brystkassa. Det er ikke smerter, men et trykk som er ubehagelig. Vet ikke om det er blitt vanskeligere å puste, men føler en slags begrensing, selv om jeg puster. Man skal vel kun ringe legevakt om det står om livet? Ellers holde seg hjemme? Anonymkode: a081a...cbd Dette kunne vært meg! Jeg synes det er så rart for jeg er litt slappere enn vanlig, litt sånn frysninger så tror jeg har litt feber men ingenting som slår ut. Litt sånn murrende hodepine, og så gjør det litt "vondt" å trekke pusten dypt og å drikke. Samtidig er jeg jo i helt grei form. Hadde dette vært for et halvt år siden hadde jeg ikke vurdert en gang å egenmelde meg. Kribler litt i halsen av og til men heller ikke ingen forkjølelsesymptomer. Jeg synes det er vanskelig for samboer og datter er i risikosonen, samt at samboer fortsatt jobber. Men føler meg jo på langt nær ikke syk nok til å bry noen. Anonymkode: 223e1...1b4
Anbefalte innlegg