AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #1 Skrevet 21. mars 2020 Det dukker stadig opp en side som liksom skal være fra Telenor, der de lokker med at jeg har vunnet et eller annet, når jeg slår på startsiden. Jeg har ikke svart på noe, bare trykket det vekk.Men det dukker opp med ujevne mellomrom.Er dette svindel? Anonymkode: 3fb7d...5e9
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #2 Skrevet 21. mars 2020 Ja det er forsøk på svindel, hvis du bruker pc så bør du skanne maskinen for virus. Anbefaler også at du skanner med Malwarebytes i tillegg. Anonymkode: d8155...f59 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #3 Skrevet 21. mars 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er forsøk på svindel, hvis du bruker pc så bør du skanne maskinen for virus. Anbefaler også at du skanner med Malwarebytes i tillegg. Anonymkode: d8155...f59 Takk for svar, skanner for virus ofte, men det hjelper visst ikke..Malwarebytes har jeg ikke prøvd, skal prøve å finne ut av det. Anonymkode: 3fb7d...5e9
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #4 Skrevet 22. mars 2020 PC`er (om du har windows eller mac) får gjerne bakgrunnsdritt og malware. Husk å restarte hver dag for å bli kvitt logger etc som går i bakgrunnen pluss kjøre malwarescan og virusscan daglig. Mest sannsynlig har du malware i bakgrunnen som popper opp Anonymkode: be52e...8f3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #5 Skrevet 22. mars 2020 Jeg ville funnet ut hva dette var før jeg logget meg inn på nettbank igjen eller oppga kortnummer noe sted på nett. Helst før du skriver inn passord til noe som helst også. Anonymkode: 8bbb0...83f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå