Gå til innhold

Spania: det nye Italia

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 21.3.2020 den 17.36, AnonymBruker skrev:

Spania har jo stengt helt ned nå. Det er portforbud. Dette skjer altså ikke bare i Italia...bare tidsspørsmål før andre land også har militære i gatene

Anonymkode: 1c114...d0a

Spania og Italia er litt mer hardcore generelt, dessuten har jeg tro på at det i slike tilfeller er en fordel å ha kvinnelige ledere fordi de ser litt flere sider.

Anonymkode: 90763...bb9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spania og Italia har jo 50-60 millioner innbyggere. Det skulle jo bare mangle at det dør noen tusen av dette viruset. Hvis man regner om til prosent så er det en liten promille av befolkningen og helt sikkert en liten promille sett i forhold til normale dødsfall grunnet alderdom. 

Hysteri..

Anonymkode: 68c79...f78

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spania og Italia har jo 50-60 millioner innbyggere. Det skulle jo bare mangle at det dør noen tusen av dette viruset. Hvis man regner om til prosent så er det en liten promille av befolkningen og helt sikkert en liten promille sett i forhold til normale dødsfall grunnet alderdom. 

Hysteri..

Anonymkode: 68c79...f78

Herregud, ta og skjerp deg. Tror du det er sånn i Italia og Spania hver vinter og influensasesong? Nei.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Sitat

Spania: det nye Italia

Jeg skal flytte til Spania om et år. Betyr dette at jeg må lære meg italiensk!? Har jo allerede lært meg spansk! Så slitsomt!

Anonymkode: 65972...f59

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, missmcbeal skrev:

Herregud, ta og skjerp deg. Tror du det er sånn i Italia og Spania hver vinter og influensasesong? Nei.

Det er ikke vanlig å bruke ishaller som midlertidige likhus altså?

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, Beltedyr skrev:

Det er ikke vanlig å bruke ishaller som midlertidige likhus altså?

Jeg trodde de ble brukt til vakker kunstløp, men hva vet vel jeg 😢

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 21.3.2020 den 0.17, AnonymBruker skrev:

Det var mange som mistenkte at de hadde Covid-19 i februar og kontaktet lege.

Anonymkode: d3560...1cf

Jeg var ekstremt ekstremt syk. Med sterke puste vansker. Legen lyttet stakk en mini stikk i fingern og sa virus. Går over ta Paracet. Ingen sjekket noe som helst! 

Anonymkode: 62147...2f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 25.3.2020 den 19.13, AnonymBruker skrev:

Jeg skal flytte til Spania om et år. Betyr dette at jeg må lære meg italiensk!? Har jo allerede lært meg spansk! Så slitsomt!

Anonymkode: 65972...f59

Jepp slik er det. Og det blir nok pizza og pasta på deg. 

Anonymkode: 90763...bb9

AnonymBruker
Skrevet
On 3/25/2020 at 7:10 PM, missmcbeal said:

Begge land rapporterer alle som dør med corona-smitte i kroppen som døde av covid-19. I Italia anslår de at 12% av disse faktisk døde direkte av viruset, de øvrige av sekundære bakterieinfeksjoner. Det vi ser i disse landene nå er ikke hvor dødelig covid-19 er, men hvor farlige antibiotika resistente bakterier er. Veldig mange av disse menneskene ville vært i live om antibiotika virket på infeksjonene deres.

Anonymkode: 24b24...09c

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

I Italia anslår de at 12% av disse faktisk døde direkte av viruset, de øvrige av sekundære bakterieinfeksjoner.

Anonymkode: 24b24...09c

Har du plutselig fått det til å bli det nå? Det som egentlig ble sagt var at 12% ikke hadde andre diagnoser i tillegg.

Anonymkode: d3560...1cf

• Liker 1
  • Opprett ny...