AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #1 Skrevet 20. mars 2020 Vanligvis ville jeg bare dratt til legen for en sjekk, men nå tenker jeg se det an litt lenger. jeg har fått sykt hoven kjønnsleppe. Bare den ene. Hele veien fra skjeden og oppover. hva kan det være? Anonymkode: 4bfe4...de2
Gjest Chroma Skrevet 20. mars 2020 #2 Skrevet 20. mars 2020 Jeg har hatt det en gang, fikk påvist soppinfeksjon hos gynekolog. Hadde da forsøkt med canesten, det hjalp ikke. Ring legen din hvis det ikke går over, det er jo ikke særlig behagelig.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #3 Skrevet 21. mars 2020 Fikk du noe annet for å behandle det? Tenkte ringe legen mandag, men vil jo helst ikke belaste helsevesenet eller sitte på et venterom nå i disse dager. nå klør og svir det også, så det er jo logisk om det er sopp. Men kan det komme av seg selv?? Kan man få sopp i underlivet av stress? Anonymkode: 4bfe4...de2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #4 Skrevet 21. mars 2020 Eller kan det være at det er slik jeg begynner å bli syk? Med hovne et-eller-annet nedentil? kan legge til at hele korona-situasjonen har gjort meg konstant svimmel og bekymra. Anonymkode: 4bfe4...de2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå