AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #1 Skrevet 20. mars 2020 Mange menn er jo gjerne interessert i iallefall sex med kvinner de ikke nødvendigvis er så mye mer interessert i etterpå. Har alltid lurt på om menn i stor grad alltid vil si ja, hviis en kvinne er interessert. I allefall si ja til sex. Anonymkode: 197b4...d5f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #2 Skrevet 20. mars 2020 Ja. Selv om ikke du noen gang har avvist en kvinne som viser deg interesse, betyr det ikke at andre menn aldri avviser kvinner. Anonymkode: e804b...075 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #3 Skrevet 20. mars 2020 Hvis en kvinne prøver seg på en mann og blir avvist på alle måter, da har hun virkelig vært urealistisk. For det er ikke så ofte det skjer Anonymkode: 3997a...02d
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #4 Skrevet 20. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mange menn er jo gjerne interessert i iallefall sex med kvinner de ikke nødvendigvis er så mye mer interessert i etterpå. Har alltid lurt på om menn i stor grad alltid vil si ja, hviis en kvinne er interessert. I allefall si ja til sex. Anonymkode: 197b4...d5f Nei. Anonymkode: 5e5f5...c01
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #5 Skrevet 21. mars 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange menn er jo gjerne interessert i iallefall sex med kvinner de ikke nødvendigvis er så mye mer interessert i etterpå. Har alltid lurt på om menn i stor grad alltid vil si ja, hviis en kvinne er interessert. I allefall si ja til sex. Overhodet ikke! En kvinne kan være så interessert som hun bare vil, klaffer det ikke med kjemi, personlige interesser og verdier så ender det aldri i sex for min del. Da skygger jeg unna på en høflig måte. Aldri om jeg lar mer lure lenger av noe slikt. Det gikk kanskje i ungdommen, nå er jeg voksen og vet hva jeg vil. Sex betyr ikke noe som helst lenger om det ikke er seriøst, og kan ende i et forhold. Det er bare så "turn off" som det kan bli. Da blir jeg heller uten, eller rettere sagt min beste venninne mine egne hjelpemidler som gir meg orgasme! Anonymkode: 20a58...0bb 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #6 Skrevet 21. mars 2020 Jeg har avvist flere kvinner. Fellesnevnere er at disse har "kastet seg på" meg på byen.Jeg avviste de fordi jeg kjente de ikke så hvorfor skal jeg innlede forhold til de? Anonymkode: 7cbfd...c2d 1
herzeleid Skrevet 21. mars 2020 #7 Skrevet 21. mars 2020 Jeg tror de fleste vil det om de har grunn til det, eksempelvis at en er i et forhold. Utover det tror jeg veldig, veldig mange vil tenke "hvorfor ikke" om hun ellers er helt grei. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #8 Skrevet 21. mars 2020 13 minutter siden, herzeleid said: Jeg tror de fleste vil det om de har grunn til det, eksempelvis at en er i et forhold. Utover det tror jeg veldig, veldig mange vil tenke "hvorfor ikke" om hun ellers er helt grei. Du da gamle rev, er du singel? Anonymkode: ba337...6f7
Hr. Aktiv Skrevet 21. mars 2020 #9 Skrevet 21. mars 2020 Ja jeg avviser damer ganske ofte. Dater ganske mye for tiden. Noen ganger sier de ifra at dette ikke går og de andre gangene er det jeg som drar på bremsen. Så er fremdeles singel. 1
Bunuel Skrevet 21. mars 2020 #10 Skrevet 21. mars 2020 Er et så grusomt menneske at jeg tar til takke med det jeg får. Hadde nesten sex en gang. Gode minner. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #11 Skrevet 21. mars 2020 På 20.3.2020 den 22.23, AnonymBruker skrev: Mange menn er jo gjerne interessert i iallefall sex med kvinner de ikke nødvendigvis er så mye mer interessert i etterpå. Har alltid lurt på om menn i stor grad alltid vil si ja, hviis en kvinne er interessert. I allefall si ja til sex. Anonymkode: 197b4...d5f Vi som er i posisjon til å velge, avviser selvsagt kvinner vi ikke er interessert i. Selv har jeg gjort det utallige ganger. Hva er det som får noen til å tro at normale, oppegående menn lar seg by hva som helst? Anonymkode: f1cbe...e80 2
Lover Skrevet 21. mars 2020 #12 Skrevet 21. mars 2020 På 20.3.2020 den 22.23, AnonymBruker skrev: Mange menn er jo gjerne interessert i iallefall sex med kvinner de ikke nødvendigvis er så mye mer interessert i etterpå. Har alltid lurt på om menn i stor grad alltid vil si ja, hviis en kvinne er interessert. I allefall si ja til sex. Anonymkode: 197b4...d5f Hvorfor lurer du? Er dette garantien du eventuelt må ha for å våge deg frempå?
draug 75 Skrevet 23. mars 2020 #13 Skrevet 23. mars 2020 På 20.3.2020 den 22.23, AnonymBruker skrev: Mange menn er jo gjerne interessert i iallefall sex med kvinner de ikke nødvendigvis er så mye mer interessert i etterpå. Har alltid lurt på om menn i stor grad alltid vil si ja, hviis en kvinne er interessert. I allefall si ja til sex. Anonymkode: 197b4...d5f Nei. Noen har rett og slett ikke tid. Andre vil helst kunne se seg sjøl i speilet dagen etterpå. Og andre igjen, fatter ikke at de har tilbudet/ muligheten/ innbydelsen om de så hadde fått fitta tredd over hodet. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #14 Skrevet 24. mars 2020 Hvis ei forholdsvin pen dame viser interesse blir jeg naturligvis intressert Anonymkode: 45753...919
Sphere Skrevet 24. mars 2020 #16 Skrevet 24. mars 2020 Nei, selv om noen menn ligger med alt som har puls, har de fleste av oss en viss standard. Det må være noe der for at jeg skal ønske sex med dama. Ikke nødvendigvis følelser, men det må være en viss seksuell kjemi. Det er forresten en del kvinner som takler avvisning utrolig dårlig. Jeg er ikke automatisk homofil fordi jeg ikke vil ligge med deg. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #17 Skrevet 24. mars 2020 Ja har blitt avvist mange ganger av en jeg er interessert i ved å spørre om å treffes. Tenkte å gi faan i hele fyr’n men så kommer d en melding da i ny og ned på hans premisser. Jeg svarer men thats it. Blir opp til han. Han fortsette sånn ett år til så gjerne for meg😂 Anonymkode: 7e754...abc
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #18 Skrevet 24. mars 2020 Jeg må si jeg er svak nåår jeg får i meg alkohol. Da ligger jeg med jenter som jeg aldri ellers ville hatt med meg. Er faktisk blitt kalt for "ugly girl pleaser" av andre jenter. Uten at jeg har bedt dem si det. Stort sett lander disse jentene meg ved å vise stor seksuell interresse, Så tenker full meg, "greit, hvis du absolutt vil ha kjøtt så kan du få det i kveld". Er jeg edru eller søker forhold derimot, ja da er nesen i sky. Litt for mye i sky. Anonymkode: 8c5e4...d54
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå