Gå til innhold

Opplevd å forelske deg i en karakter?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke selve skuespilleren, men bli tiltrukket av noen du ser i en film? Har bare vært ulykkelig forelsket i virkelige personer, ikke pga avvisninger men jeg turte aldri gjøre noe. 
Nå lever jeg i isolasjon. Ser da mer på film. Tror jeg bare er litt moden for kjæreste/ny forelskelse :) k 28

Anonymkode: 84ec5...0bc

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er forelsket i en skuespillerinne. Hver gang jeg tenket på henne blir jeg sjalu og trist. Men livet går videre. 

Skrevet

Jeg har blitt forelsket i flere tv karakter, og da har det mye med personligheten deres. Trist når skuespilleren selvfølgelig ikke har samme personlighet i virkeligheten 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, i en karakter på barne-tv da jeg var 5-6 år :fnise:

Anonymkode: 223ca...7b4

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ja, når jeg var 13-14 år..

Skrevet (endret)

Ja, da jeg var ung tenåring. Jeg var dødsforelsket i Luke Macahan fra cowboyserien på tv. Lenge!

Jeg gikk og ønsket at jeg kunne gifte meg med han. Han er en kjekk kar den dag i dag, Bruce Boxleitner.

Jeg tror serien het "Familien Macahan" på norsk, men på originalspråket heter den "How the west was won". Onkel Zeb gikk med det samme skinnantrekket HELE serien gjennom i flere år :)

Endret av Million
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er fortsatt forelsket i Damon salvatore.

Anonymkode: 18010...7b7

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er egentlig helt fjernt for meg. Forstår fasinasjon og interesse av å like og følge både ekte kjente personer og karakterer, men alt som går over i kjærlighetsfølelser til disse klarer jeg ikke helt sette meg inn i. Nærmeste må være en jeg hadde som bakgrunn på pcen en liten periode som tenåring, men han var bare fin å se på og hadde fin sangstemme :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke forelsket, men hadde ikke vært meg imot om noen av spillkarakterene i Dragon age fantes i virkeligheten også :)

Eller da jeg var i tenårene så var jeg forelsket i Leonardo Dicaprio, men jeg skjønner ikke helt greia nå.

Anonymkode: b6b5c...223

• Liker 2
Skrevet

Ja. Face i A-team-filmen.. Såg den sikkert 50 ganger😷🤷‍♀️😂

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke forelsket, men hadde ikke vært meg imot om noen av spillkarakterene i Dragon age fantes i virkeligheten også :)

Eller da jeg var i tenårene så var jeg forelsket i Leonardo Dicaprio, men jeg skjønner ikke helt greia nå.

Alistair😍😂

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, blåbærpai skrev:

Alistair😍😂

Jeg liker best Cullen eller kanskje Zevran eller Blackwall til og med :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg "forelsker" meg for omtrent annenhver TVserie jeg ser på, egentlig. Men det er vel egentlig ikke så mye forelskelse, som at jeg blir litt smålysten på dem og/eller skuespilleren. 😍

Anonymkode: 75325...aff

AnonymBruker
Skrevet

Khal Drogo fra GoT

Damien Salvatore fra vampire diaries

Og Tom fra Tokyo Hotel (nei, ikke en karakter men fyy jeg var forelska i han da jeg var 14).

Anonymkode: 07063...091

Skrevet
49 minutter siden, Million skrev:

Ja, da jeg var ung tenåring. Jeg var dødsforelsket i Luke Macahan fra cowboyserien på tv. Lenge!

Jeg gikk og ønsket at jeg kunne gifte meg med han. Han er en kjekk kar den dag i dag, Bruce Boxleitner.

Jeg tror serien het "Familien Macahan" på norsk, men på originalspråket heter den "How the west was won". Onkel Zeb gikk med det samme skinnantrekket HELE serien gjennom i flere år :)

Serien het "I ville vesten" på norsk. Jeg husker godt at mange var betatt av rollefiguren Luke, så du var i godt selskap. :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Husker jeg var grusomt forelska i Legolas fra LOTR i mine yngre dager.. Synes ikke skuespilleren er spesielt kjekk da, merkelig nok🙈 

Anonymkode: 1d45e...c7d

Skrevet

Da jeg spilte Mass Effect ble hovedkarakteren min sammen med Garrus, en karakter av en annen rase, eller dvs., han var fra en annen planet og var rett og slett et romvesen. Likevel ble jeg ganske betatt av han og ikke minst utrolig knisete av alle de romantiske scenene de var med i... 😶😂 Men forelska var jeg riktignok ikke 😝

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener jo betatt/tiltrukket. Man får jo ikke kjærlighetsfølelser for en fiktiv

Anonymkode: 84ec5...0bc

• Liker 2
Gjest Peanut
Skrevet

Jeg kan leve meg så langt inn i bøker jeg leser eller filmer/ serier jeg ser at jeg lever i dem videre. Klarer fint å bli 🥰😍 i noen fiktive karakterer ja :rodmer:

«Always» 

Gjest Familytree
Skrevet
På 20.3.2020 den 13.28, AnonymBruker skrev:

Tokyo Hotel

Great band😎

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...