AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #1 Skrevet 20. mars 2020 Jeg føler meg fanget på studiested. Savner mamma som bor i et annet fylke. Og denne usikkerheten i tiden fremover gjør meg litt småsprø og frustrert. Mamma er den desidert viktigste personen i livet mitt, og det å ikke kunne vite når vi kan ses igjen skremmer meg. Hun er i risikogruppe, og sånn sett burde jeg holde meg til studiestedet. Jeg bekymrer meg hele tiden for henne, håper at hun slipper å bli smittet. Om hun blir det, er jeg redd det bare går én vei. Huff. Får ikke gjort noe skolearbeid heller. Bekymrer meg bare, og lengter hjem hele tiden. Anonymkode: 12c78...0f2 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #2 Skrevet 20. mars 2020 Har du mye kontakt med henne disse dager? Faren min er i risikogruppe han også, og jeg er livredd for å gi viruset til han så jeg holder meg unna. Han kommer ikke til å klare seg om han får det. Det hjelper på at jeg kan ringe han på FaceTime (iPhone sin videochat om du ikke vet) Anonymkode: cd070...3dc
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #3 Skrevet 20. mars 2020 Kan du ikke snakke med henne på telefonen da? Anonymkode: fd302...342 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå