Gå til innhold

Gave til pappa og bestemor


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Devana i.i.

Nå kommer bursdagene på rad og rekke her... Faren min blir 51 år, men hva kan jeg kjøpe/lage?

Og bestemoren min blir..tja...hvem vet..mellom 70-80 ( :oops: vanskelig å holde tellingen :oops: )

Og hva kan man kjøpe til en som har "alt"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til bestemødre som har alt er det fint å gi noe som blir brukt opp som shampo/balsam, kaffe, hjemmebakt kake, drikke en kurv med litt av hvert, stearinlys og servietter, en bukett med markblomster, såpe, håndkrem, laks, gavekort på frisøren, gavekort på en dag på byen sammen med deg inkl en koselig tur på kafe, en bok/lydbok, kryssordblad....

Papper er vanskelig, og du sier ikke noe om pris heller... men hva med slips, sokker, boksere (trenger alltid nytt??), hjemmebakt børd, gassvarmer til terassen, dvd og popcorn, lommebok, bok om interessefelt, sparebøsse, fotoalbum, kake du har bakt selv, lommelykt, batterilader, paraply, gavekort i butikk han liker, verktøy, gavekort på tjenester, visittkortmappe, klokke, gradestokk, bilde av deg i ramme, mat, kokkekniver, barkrakker, dørmatte, bag til treningstøy, svømmebriller....

Håper dette satte i gang gode ideer som kan passe... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...