Gå til innhold

Hva er det dere kvinner egentlig vil ha?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Er både på Tinder og Happn.. søker etter noe skal vare (er 46 år). Har egentlig alt greit for tiden. Hus, unger halve tiden (skal ikke ha flere), god og sikker jobb. Som person er jeg ærlig og empatisk, kan snakke om "alt", og er ganske åpen. Tar ikke opp alt det jeg har vært igjennom de siste årene, men blir jeg spurt om det - så er jeg ærlig og svarer. :) Vi har jo alle en viss form for bagasje når vi kommer i vår alder hehe. Og det er helt greit.... de som ikke har det, blir jeg litt skeptisk til ;) 

Har vært på dater noen ganger (ikke mange), og det har vært en god miks egentlig.  Jeg er nok sosial av natur. Liker å være sammen med folk, men ikke nødvendigvis et midtpunkt. Har også en veldig bra humor :P og kan tulle om det meste. Tar meg heller ikke selvhøytidelig, er rolig og avbalansert og liker at den som er "nær" skal ha det godt.

Har også noen dårlige egenskaper da hehe men ikke noe alvorlige (mener nå jeg selv :) ) 

Men hva er det dere kvinner egentlig søker etter.. de som er på utkikk etter noe langvarig som meg? Hører jo snakk om at dere gjerne vil at vi skal være litt bad boys, men så er det trygghet, ærlighet, empati osv osv som dere "egentlig" vil ha. Hvorfor velger dere først ut de som dere tror er bad boys? 

Blir smågal av hele Tinder og Happn... 

Så, hvordan kan jeg ut fra min profil, få dere kvinner til å sveipe til høyre? Er det kun utseende dere først går etter? Er det han med lær jakken som går først før han med vinglasset? 

Kanskje jeg må finne frem mc jakken, fylle glasset med rødvin og ta et nytt bilde ;) 

Og når det gjelder utseende så har jeg noen kilo for mye. Ikke mye, men jobber med saken og det går nedover. Det gjør meg ingenting, og når jeg møter første date har jeg selvtillit, karisma og sjarm (mener nå det i alle fall ;)

PS: og for de kvinner som matcher men mener at det ikke ble helt som du hadde trodd. Si det da til oss... ikke bare ghoste eller umatche. Bedre å få vite om det enn å gjøre overnevnte :)

Endret av trd1974
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne på 36 år, og er ute etter følgende:

En mann som er trygg på seg selv. Som er godt etablert slik du er. Må ha barn, men ikke ønske flere. Jeg har selv barn, og skal ikke ha flere!

Jeg sveiper lett rødvinsglasset til høyre og MC jakken til venstre.

Teksten er viktigere enn bildene. De som skriver at de ønsker noe seriøst sveiper jeg til venstre. Det blir for mye press. Bedre å møtes og ta det derfra.

Liker menn ned bilder som viser at de er sosiale, hvor de smiler. Blir ikke imponert over at man har besteget all verdens fjelltopper, eller at du har dyr. Vises bilder av barna slik at ansiktet er synlig sveiper jeg til venstre, uansett hvor kjekk mannen måtte være.

Anonymkode: b0c6d...a8d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner vil forskjellige ting... Umulig å svare for alle kvinner. 

Anonymkode: 87fc7...364

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Vi vet ikke.

Anonymkode: 24e5e...67c

• Liker 8
Skrevet (endret)

Hei, tenker det passer fint å svare her, da jeg er en kvinne på 43 og bør være midt i din målgruppe.

Du høres jo ut som en veldig bra mann, så det er et godt utgangspunkt. Jeg søker sånn sett en som deg. En oppegående mann med livet på stell, med barn, god humor, snill og omsorgsfull. Ingen badboy-ønsker her, selv om jeg ønsker at en kjæreste også innimellom kan vise at han bare har skikkelig lyst på meg der og da.😉 Alle liker å føle seg begjært. Men man kan være snill likevel. Men jeg liker at mannen viser tydelig interesse fra dag 1. Om noen er litt halvhjertet, bruker lang tid på å svare osv så gidder jeg ikke. Og da hender det jeg bare unmatcher hvis vi ikke har hatt en lengre samtale, har vi utvekslet mer en 2-3 setninger sier jeg ifra.Men som regel unmatcher jeg fordi jeg har sett nærmere på profilen og finner ut at jeg ikke er interessert, FØR jeg starter en samtale. Men om matchen har sendt medling til meg så svarer jeg på den, men avslår. Men jeg opplever ofte at menn ikke svarer på meldinger, at de blokkerer etter en date uten å si et ord (og det var ingen ubehagelig date heller, masse smil og latter), at de unmatcher midt i en samtale... Mye uhøflighet ute der, så om du holder på å være høflig selv så får du mye goodwill på det.

Utfordringene er at man skal føle den lille ekstra interessen da. "kjemien". Den kan komme etter hvert, men svært ofte så er den ikke der selv om alt ser bra ut på papiret. Og sånn er det bare. Om jeg liker personen jeg møter, så gir jeg det alltid et par sjanser for å se om "kjemien" kan komme etter hvert. Men må si at de få gangene det har blitt mer enn noen få dater så har interessen vært der fra 1. date. Jeg har opplevd på 1. date å tenke "å nei!" når jeg først så han, for så å endre til "Å ja!" 5 min senere da jeg så personligheten og utstrålingen komme fram (det ble et forholde som varte i litt over et år). Men sånt er umulig å styre. Det må bare matche. Så du gjør sannsynligvis ikke noe galt, du kar bare ikke møtt de riktige damene ennå.

Mc-jakke kan funke på noen, jeg matcher aldri med menn med mc-jakke eller bilde av motorsykkel... det går på interesser. Jeg er et aktivt friluftsmenneske og ser etter de tingene. Vær ærlig og tydelig på hva du liker å gjøre, slik at de med like interesser kan finne deg. Og legg for all del ikke ut bilder av barna, bare skriv at du har barn.

Endret av Engel
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Så du blir skeptisk til folk uten "bagasje" fra fortiden? Hallo, det er jo meget positivt hvis noen har hevet seg over og kommet seg videre med livet uten bitterhet.

Anonymkode: e50b2...669

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min som jeg møtte på tinder er så snill som man bare får det og jeg tviler på at han eier noen skinnjakke. Han har samme humor som meg og vi er veldig like personlighetsmessig. Vi er begge ganske rolig og behagelige som person vil jeg si, og så er vi begge interessert i trening og friluftsliv blant annet.

Anonymkode: 9496b...27c

AnonymBruker
Skrevet

Tinder og happn er for useriøse folk som leter etter kjøtt på kjøttmarkedet. Jeg ville vært svært skeptisk til mennesker på disse platformene. Bedre å prøve seg på en tigger i byen da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne på 40. Jeg dater ikke fordi jeg syns menn er så kjedelige, ofte er både urenslige og late, prioriterer alt mulig annet en kjæresten alltid, spiser for mye og roter for mye. De er rett og slett bare i veien for meg og jeg har aldri følt meg ønsket selv heller. Jeg tror å være tilstedeværende og interessert i kvinner er en mye bedre fremgangsmåte en å være "bad guy/håpløs mann".

Anonymkode: bfd2f...0a4

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så du blir skeptisk til folk uten "bagasje" fra fortiden? Hallo, det er jo meget positivt hvis noen har hevet seg over og kommet seg videre med livet uten bitterhet.

Var ikke det jeg mente :) 

Jeg har bagasje også, men har kommet meg vider / hevet meg over det. Når man sier at man ikke har bagasje, overhodet ingen, så blir jeg skeptisk. At man har hevet seg over det, betyr ikke at man ikke har den med.... 

• Liker 2
Skrevet

Tinder og happn er for useriøse folk som leter etter kjøtt på kjøttmarkedet. Jeg ville vært svært skeptisk til mennesker på disse platformene. Bedre å prøve seg på en tigger i byen da.

Og hvor skal man lete da (når korona er over).

Skrevet (endret)

Jeg er kvinne på 36 år, og er ute etter følgende:

En mann som er trygg på seg selv. Som er godt etablert slik du er. Må ha barn, men ikke ønske flere. Jeg har selv barn, og skal ikke ha flere!

Jeg sveiper lett rødvinsglasset til høyre og MC jakken til venstre.

Teksten er viktigere enn bildene. De som skriver at de ønsker noe seriøst sveiper jeg til venstre. Det blir for mye press. Bedre å møtes og ta det derfra.

Liker menn ned bilder som viser at de er sosiale, hvor de smiler. Blir ikke imponert over at man har besteget all verdens fjelltopper, eller at du har dyr. Vises bilder av barna slik at ansiktet er synlig sveiper jeg til venstre, uansett hvor kjekk mannen måtte være.

Anonymkode: b0c6d...a8d

1 time siden, Engel skrev:

Hei, tenker det passer fint å svare her, da jeg er en kvinne på 43 og bør være midt i din målgruppe.

Du høres jo ut som en veldig bra mann, så det er et godt utgangspunkt. Jeg søker sånn sett en som deg. En oppegående mann med livet på stell, med barn, god humor, snill og omsorgsfull. Ingen badboy-ønsker her, selv om jeg ønsker at en kjæreste også innimellom kan vise at han bare har skikkelig lyst på meg der og da.😉 Alle liker å føle seg begjært. Men man kan være snill likevel. Men jeg liker at mannen viser tydelig interesse fra dag 1. Om noen er litt halvhjertet, bruker lang tid på å svare osv så gidder jeg ikke. Og da hender det jeg bare unmatcher hvis vi ikke har hatt en lengre samtale, har vi utvekslet mer en 2-3 setninger sier jeg ifra.Men som regel unmatcher jeg fordi jeg har sett nærmere på profilen og finner ut at jeg ikke er interessert, FØR jeg starter en samtale. Men om matchen har sendt medling til meg så svarer jeg på den, men avslår. Men jeg opplever ofte at menn ikke svarer på meldinger, at de blokkerer etter en date uten å si et ord (og det var ingen ubehagelig date heller, masse smil og latter), at de unmatcher midt i en samtale... Mye uhøflighet ute der, så om du holder på å være høflig selv så får du mye goodwill på det.

Utfordringene er at man skal føle den lille ekstra interessen da. "kjemien". Den kan komme etter hvert, men svært ofte så er den ikke der selv om alt ser bra ut på papiret. Og sånn er det bare. Om jeg liker personen jeg møter, så gir jeg det alltid et par sjanser for å se om "kjemien" kan komme etter hvert. Men må si at de få gangene det har blitt mer enn noen få dater så har interessen vært der fra 1. date. Jeg har opplevd på 1. date å tenke "å nei!" når jeg først så han, for så å endre til "Å ja!" 5 min senere da jeg så personligheten og utstrålingen komme fram (det ble et forholde som varte i litt over et år). Men sånt er umulig å styre. Det må bare matche. Så du gjør sannsynligvis ikke noe galt, du kar bare ikke møtt de riktige damene ennå.

Mc-jakke kan funke på noen, jeg matcher aldri med menn med mc-jakke eller bilde av motorsykkel... det går på interesser. Jeg er et aktivt friluftsmenneske og ser etter de tingene. Vær ærlig og tydelig på hva du liker å gjøre, slik at de med like interesser kan finne deg. Og legg for all del ikke ut bilder av barna, bare skriv at du har barn.

Har vært der jeg også, at kjemien ikke var helt der, og da sa jeg høflig i fra om det - og ønsket henne lykke til videre. :) 

Liker ikke uhøfligheter selv. Og blir litt frustrert over at man i voksen alder ikke kan bare si at "hey, det var ikke helt for meg, men lykke til videre".

Mulig jeg ikke har møtt henne enda, men håper at jeg gjør det. :) Jeg legger ikke ut bilder av ungene nei, det er fy-fy synes jeg. Men prøver å legge ut ting jeg liker, kanskje ikke den mest informative teksten da - så får se på den igjen :) 

Det er det å finne den rette kommunikasjons tråden som jeg tror jeg sliter med... vi er jo alle forskjellig, og jeg er ikke så veldig god til å finne den bestandig :P  Prøver ja... 

Jeg liker best å få møtt noen jeg er internalisert i ganske fort, for jeg er nok bedre "live" enn på meldinger. 

Endret av trd1974
Skrevet

Det er veldig vanskelig, og til tider utrolig frustrerende. Jeg blir møkk lei mange ganger, men samtidig så nekter jeg å gi opp håpet, for jeg vet det finnes bra menn der ute. Har møtt 2 bra på de siste 3 årene, dessverre uten at det har blitt virkelig varig da. Men det gir likevel håp. Så kan man glemme de 20 håpløse tilfellene i mellom der...😉

• Liker 1
Skrevet

Er det mange menn på Tinder som prøver å imponere med dyrene sine? 

Skrevet (endret)
Okapi skrev (På 20.3.2020 den 16.35):

Endret av annebanane
AnonymBruker
Skrevet

For det første så bør du nok lære deg at alle kvinner ikke er like, men mange menn ser ut til å tro at alle kvinner har en unison oppfatning av hva de ønsker. Menn som maser om at alle kvinner bare vil ha bad boys er også turn off.

Det jeg ser etter er nok ikke alles kopp med te. Jeg liker introverte, snille, trygge og nerdete menn. Menn som er mest opptatt av trening og friluftsliv er ikke min greie. Jeg liker også at det fremstår som at han ser etter noe seriøst. Han trenger ikke å være noen kjekkas med perfekt kropp. Jeg liker best vanlige menn med vanlige kropper.

Det jeg synes er vanskelig med nettdating er at jeg ikke får et skikkelig inntrykk der. I virkeligheten så ser jeg hele han og jeg ser hvordan han oppfører seg og utstrålingen hans. På Tinder skal man få inntrykk av noen få bilder og ofte ingen tekst. Det synes jeg er vanskelig.

Anonymkode: 37c50...3ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, trd1974 skrev:

Og hvor skal man lete da (når korona er over).

På kirkegården? :) 

Anonymkode: 31316...f4a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet menn av din kalliber før og jeg skal ikke si noen ting negativt, for det er mye der som er helt supert! Men når de da begynner å snakke om at "rart at jeg liker deg så godt, for egentlig er jeg ikke tiltrukket av blondiner" osv så sier det meg en enkelt ting. De vet faktisk ikke hva de ønsker eller ser etter, og da trekker jeg meg unna fordi jeg ønsker en mann som ønsker meg og ikke tester ut ting.

Så eneste rådet jeg kan gi er at du bør vite hva DU ønsker å ha i huset, fremfor hva vi måtte ønske du er.. For du har ikke såpass mye makt over deg selv at du kan bytte personlighet og preferanser.

Anonymkode: 65931...3a1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Står det i profilen at du har barn? Jeg hadde blitt irritert over å treffe en mann med barn uten at det er nevnt på forhånd, da det for meg er en dealbreaker.

Anonymkode: 978eb...97b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Denne kvinnen vil ha egne barn men ikke andres

Denne kvinnen vil ha barn med noen under 40

Denne kvinnen vil gifte seg

Denne kvinnen vil gifte seg med noen som har genuint lyst på familie

Denne kvinnen vil gifte seg med noen som er snill, empatisk, sympatisk, hjelpsom, omtenksom, respektfull, morsom, kreativ og som tar initiativ. 

Denne kvinnen tenner på flanell, skjegg og stabilt humør. 

Og andre kvinner vil ha andre ting 

Anonymkode: febb9...a60

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...