Gå til innhold

når åpner treningstudio igjen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tror du treningstudio vil være stengt i alle disse månedene / året vi skal slite med pandemien, eller vil samfunnet åpne seg igjen snart?

Anonymkode: cbb68...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tror du fleste vil utsette en åpning til etter påsken. 

Anonymkode: cb685...508

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I flere år? Nei. I noen uker til helt til vi får mer «kontroll» på smitten? Ja. Men ingen av oss kan spå fremtiden, vi får alle bare ta en dag om gangen :) er det noe jeg savner aller mest er det treningssentre og yogatimene mine, jeg er elendig på å trene hjemme alene og sliter med psyken så kjenner depresjonen komme om jeg ikke får trent ordentlig på en stund..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes det burde være mulig å endre abonnent til et billigere et siden man ikke får brukt det uansett. penger rett i dass nå. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Opp til et halvt år tror jeg heller. Uker er for optimistisk. Alle taper penger på et eller annet vis nå. Det må vi bare ta som det er.

Anonymkode: 570e9...387

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

samme her, prøvd hjemme trening. Men det sklir lett ut og er vanskelig å motivere seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

bryr meg ikke om tapte penger men tapt energi :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, mlifjeld skrev:

syntes det burde være mulig å endre abonnent til et billigere et siden man ikke får brukt det uansett. penger rett i dass nå. 

Mitt treningssenter (fresh fitness) tilbyr at man slipper å betale for de 14 dagene her, men oppfordrer folk til å støtte senteret. Utover det tilbyr de at man kan fryse medlemskapet i opptil fire måneder. Du kan vel si opp abonnementet ditt og så melde deg inn igjen når alt er klart? Da risikerer du kanskje et nytt innmeldingsgebyr, men.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For SATS Elixia sin del kan man jo booke seg på gruppetimer 1 uke i forveien, der ser jeg folk allerede har begynt for torsdag-lørdagstimene. Jeg selv har booket meg på torsdag-lørdag, så vil anta det åpner neste uke, da 14 dager har gått, ja.

Anonymkode: 16229...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For SATS Elixia sin del kan man jo booke seg på gruppetimer 1 uke i forveien, der ser jeg folk allerede har begynt for torsdag-lørdagstimene. Jeg selv har booket meg på torsdag-lørdag, så vil anta det åpner neste uke, da 14 dager har gått, ja.

De forholder seg til den beskjeden de har fått. Jeg tviler på at de åpner. Situasjonen om en uke er ikke noe bedre enn den var for en ukes sida, snarere tvert i mot. Men det er selvfølgelig vanskelig å vite eksakt. Tipper vi vet mer tidlig kommende uke. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
På 20.3.2020 den 11.15, mlifjeld skrev:

Burde få det fryst og penger returnert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 hours ago, Pierre Gynt said:

De forholder seg til den beskjeden de har fått. Jeg tviler på at de åpner. Situasjonen om en uke er ikke noe bedre enn den var for en ukes sida, snarere tvert i mot. Men det er selvfølgelig vanskelig å vite eksakt. Tipper vi vet mer tidlig kommende uke. 

Ja, det er nettopp det jeg skrev?

Senteret har holdt stengt i 14 dager når vi kommer til kl. 18:00 på kommende torsdag.

Jeg vet ikke om du også trener på SATS, men da ser du at det første som møter deg i appen er at sentrene er stengt, samt det er ingen bookinger til gruppetimer ledig i tidsperioden frem til torsdag. Men fra og med torsdag nå sa har ventelistene begynt å komme og folk har begynt å booke seg til timen, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er nettopp det jeg skrev?

Senteret har holdt stengt i 14 dager når vi kommer til kl. 18:00 på kommende torsdag.

Jeg vet ikke om du også trener på SATS, men da ser du at det første som møter deg i appen er at sentrene er stengt, samt det er ingen bookinger til gruppetimer ledig i tidsperioden frem til torsdag. Men fra og med torsdag nå sa har ventelistene begynt å komme og folk har begynt å booke seg til timen, ja.

De kommer ikke til å åpne på torsdag. De bestemmer jo ikke dette sjøl, og ingenting tyder på at vi er på vei tilbake til normalen.

Anonymkode: d1af1...d50

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
18 minutter siden, AnonymBruker said:

De kommer ikke til å åpne på torsdag. De bestemmer jo ikke dette sjøl, og ingenting tyder på at vi er på vei tilbake til normalen.

Hvorfor skulle de ikke det? Restriksjonene er 14 dager. Ingenting tilsier at de ikke kan åpne igjen etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 20.3.2020 den 11.10, AnonymBruker skrev:

Tror du treningstudio vil være stengt i alle disse månedene / året vi skal slite med pandemien, eller vil samfunnet åpne seg igjen snart?

Drit i hele treningsstudioet.  Kom deg ut og tren. Mye sunnere, hyggeligere og det er tilogmed gratis.  Hva er vitsen med å trene inne ,når du kan  være ute i naturen?

Anonymkode: 14586...7cb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle de ikke det? Restriksjonene er 14 dager. Ingenting tilsier at de ikke kan åpne igjen etter det.

Ingenting tilsier det? Hva med den pågående coronakrisen? De kommer ikke til å få liv til å åpne igjen.

Anonymkode: dff8e...72f

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bente Høie sa i går at det er større sansynelighet for at restriksjonene fortsetter etter torsdag, enn at de løsner opp.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Restriksjonene er 14 dager i første omgang. Men alle har sagt at dette sannsynligvis blir forlenga. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er permittert fra min jobb i sats og blir overrasket om jeg skal på jobb igjen på torsdag. Sats må forholde seg til det myndighetene sier og de har ikke sagt noe enda. 

Anonymkode: 9a34a...466

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...