AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #1 Del Skrevet 20. mars 2020 Er det bra? Kan noen komme med eksempler på hva som står på noen av kortene? Anonymkode: 70b62...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #2 Del Skrevet 20. mars 2020 Ja, funker veldig bra for meg og min mann som ikke er så flink til å snakke sammen om alt mulig. Anonymkode: a4213...7d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #3 Del Skrevet 20. mars 2020 Synes også fuelbox er fint.. Jeg er mer positiv til slikt enn mannen, da, men han ble da med... Det er spørsmål om alt mulig; hva man falt for ved hverandre, hva man skulle ønske man gjorde mer sammen, hva man savner, hva som er det beste ved forholdet, om det er noe den andre savner at man viser/sier/gjør, og hva som er det verste man har opplevd.. Det er innom jobb, sex, samlivet, samarbeid etc, så fin måte å få tak i hverandres tanker på. Selv om "hva er det verste du har opplevd" gjorde at det ble litt kleint hos oss- jeg måtte jo da svare livskrisen han hadde, at han forelsket seg i en annen og tiden etterpå, som har vært et jordskjelv i vårt forhold... Den lå vel under kategorien "minefelt", så man kan jo gå litt forsiktig der Anonymkode: 318e0...ed0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå