AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #1 Skrevet 19. mars 2020 Hei! Jeg lurer på om det er flere som opplevd dette: Når jeg har jobbet veldig mye og hardt (og bruker kroppen mye, til f.eks løft osv), så kjennes det ut som at ryggen min har typ «indre blødninger», det gjør så vondt og har det sånn vondt lenge. Det eneste som kan dempe smerten litt er om jeg bruker en massasjerull. Eneste problemet er at kjæresten min skriker av sjokk da han plutselig ser ryggen min etter jeg har brukt rull:) Noen flere som har fått sånne merker av det? Anonymkode: 2eb30...f0a
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #2 Skrevet 19. mars 2020 Er du i pubertet og vokser fort ? Ser ut som strekkmerker. Anonymkode: a4388...b7a
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #3 Skrevet 19. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du i pubertet og vokser fort ? Ser ut som strekkmerker. Anonymkode: a4388...b7a Takk for svar men er 99,9% sikker det ikke er det. Kommer bare når jeg har enorme smerter i ryggen og bruker massasjerullen. Er vel noen slags blåmerker? Men skjønner det ikke helt Anonymkode: 2eb30...f0a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå