AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #1 Skrevet 19. mars 2020 Har bestilt time til datteren i morgen tidlig pga eksem, men fikk melding på Helsenorge om at ved feber, hoste, rennende nese osv kunne vi ikke komme til legekontoret. Kunne gjøre om timen til e-konsultasjon eller videokonsultasjon. Vi tenker å gå for sistnevnte, men må vi sende inn beskjed på forhånd, eller er drt nok å bare logge inn på det virtuelle venterommet rett før timen? Finner ingen info om dette. Anonymkode: 533d1...fa6
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #2 Skrevet 19. mars 2020 Må si fra, ellers regner jo legen med at dere kommer dit fysisk. Anonymkode: 1daa1...5fc 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #3 Skrevet 19. mars 2020 Hadde videokonsultasjon på jobb med en lege på mandag. Legen sender en sms med link hvor du logger deg inn i et virtuelt venterom. Anonymkode: 296ee...e8b
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #4 Skrevet 19. mars 2020 Takk for raskt svar. Ja tenker jo og det, men forstår ikke hvordan jeg skal nå dem når timen er allerede kl halv ni. Men får bare håpe jeg kommer gjennom på telefonlinje før det. Barnet har snue, som er årsak til at vi ikke kan møte fysisk. Anonymkode: 533d1...fa6
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #5 Skrevet 19. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hadde videokonsultasjon på jobb med en lege på mandag. Legen sender en sms med link hvor du logger deg inn i et virtuelt venterom. Anonymkode: 296ee...e8b Linken lå ute på Helsenorge, så den har jeg. Lurer bare på hvordan jeg gjør om timen fra vanlig til video. Om legen automatisk varsles når jeg går inn på den linken. Anonymkode: 533d1...fa6
Anbefalte innlegg