AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #1 Skrevet 19. mars 2020 Hei. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal spørre. Jeg mistet min far for noen uker siden. Han har en mobil og en data med pinkoder på. Jeg ønsker å kunne komme innpå disse tingene og gjerne ta det i bruk selv. Er det noen som vet om det går og få dette åpnet uren å ha kodene? Hilsen en som ikke er datakyndig Anonymkode: 8d607...7de
trøndermann38 Skrevet 19. mars 2020 #2 Skrevet 19. mars 2020 Kan reset både pc og mobil, bare søk opp hvordan på nett forskjellig fra merke til merke
petterm Skrevet 20. mars 2020 #3 Skrevet 20. mars 2020 Ønsker du å ta vare på det som finnes på pcen(bilder, dokumenter osv)? I så fall må du få hjelp til å fjerne passordet. Jeg kjøpte et program på nettet som ordnet det. Hvis du ikke er i interessert i innholdet kan du installere pcen på nytt, men det krever at du har tilgang på programvare og evt aktiveringskoder.
petterm Skrevet 28. mars 2020 #4 Skrevet 28. mars 2020 Jeg kjøpte dette programmet for å fjerne passordet på en PC i en lignende sak: https://www.recover-windows-password.net/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå