Gå til innhold

Nedsunket rammemadrass


Gjest Nimbi

Anbefalte innlegg

Gjest Nimbi

Hei!

Kjøpte rammemadrass fra Bohus for ca 4 år siden. Dobbeltseng. Husker ikke merke desverre men den kostet rundt 4500 på tilbud den gang.

Men merker den er litt nedsunket langs midten. Har snudd madrassene ca 2-3 ganger i året.

Men vil det være noe hjelp i å kjøpe en ny og kanskje tykkere overmadrass? Den som fulgte med er ca 3-5 cm tykk og i alle fall nedsunket.

Lever på studentbudsjett så vil nødig kjøpe helt ny seng. Men så kjapt på priser og overmadrassene er nesten like dyre som sengene. Om ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Pris og kvalitet henger sammen desverre... Ved å kjøpe ny overmadrass vil du hjelpe på problemet en liten stund, men de egentlige problemet ligger nok i hovedmadrassen. Mitt beste råd er å kjøpe ny seng, som du selv sier overmadrasser er uforholdsmessig dyrt kontra ny seng og problemet ditt vil nok ikke forsvinne med kun ny overmadrass.

Anonymkode: d6c11...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbi
På 27.3.2020 den 21.39, AnonymBruker skrev:

Pris og kvalitet henger sammen desverre... Ved å kjøpe ny overmadrass vil du hjelpe på problemet en liten stund, men de egentlige problemet ligger nok i hovedmadrassen. Mitt beste råd er å kjøpe ny seng, som du selv sier overmadrasser er uforholdsmessig dyrt kontra ny seng og problemet ditt vil nok ikke forsvinne med kun ny overmadrass.

Anonymkode: d6c11...11d

Ok, var det jeg kunne tenke meg til.

Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har et godt trekk til den gamle overmadrassen, kan du komme rimeligere ut ved å kjøpe en tynn skumgummimadrass (6-7cm?) som er "sånn eggekartong" på den ene siden. Gjør ikke det nytten, må du nesten bytte hovedmadrassen også.

Anonymkode: f04b8...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 30.3.2020 den 14.13, AnonymBruker skrev:

Hvis du har et godt trekk til den gamle overmadrassen, kan du komme rimeligere ut ved å kjøpe en tynn skumgummimadrass (6-7cm?) som er "sånn eggekartong" på den ene siden. Gjør ikke det nytten, må du nesten bytte hovedmadrassen også.

Anonymkode: f04b8...81e

Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...