Gå til innhold

Nedsunket rammemadrass

Anbefalte innlegg

Gjest Nimbi
Skrevet

Hei!

Kjøpte rammemadrass fra Bohus for ca 4 år siden. Dobbeltseng. Husker ikke merke desverre men den kostet rundt 4500 på tilbud den gang.

Men merker den er litt nedsunket langs midten. Har snudd madrassene ca 2-3 ganger i året.

Men vil det være noe hjelp i å kjøpe en ny og kanskje tykkere overmadrass? Den som fulgte med er ca 3-5 cm tykk og i alle fall nedsunket.

Lever på studentbudsjett så vil nødig kjøpe helt ny seng. Men så kjapt på priser og overmadrassene er nesten like dyre som sengene. Om ikke mer.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pris og kvalitet henger sammen desverre... Ved å kjøpe ny overmadrass vil du hjelpe på problemet en liten stund, men de egentlige problemet ligger nok i hovedmadrassen. Mitt beste råd er å kjøpe ny seng, som du selv sier overmadrasser er uforholdsmessig dyrt kontra ny seng og problemet ditt vil nok ikke forsvinne med kun ny overmadrass.

Anonymkode: d6c11...11d

Gjest Nimbi
Skrevet
På 27.3.2020 den 21.39, AnonymBruker skrev:

Pris og kvalitet henger sammen desverre... Ved å kjøpe ny overmadrass vil du hjelpe på problemet en liten stund, men de egentlige problemet ligger nok i hovedmadrassen. Mitt beste råd er å kjøpe ny seng, som du selv sier overmadrasser er uforholdsmessig dyrt kontra ny seng og problemet ditt vil nok ikke forsvinne med kun ny overmadrass.

Anonymkode: d6c11...11d

Ok, var det jeg kunne tenke meg til.

Takk for tips :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har et godt trekk til den gamle overmadrassen, kan du komme rimeligere ut ved å kjøpe en tynn skumgummimadrass (6-7cm?) som er "sånn eggekartong" på den ene siden. Gjør ikke det nytten, må du nesten bytte hovedmadrassen også.

Anonymkode: f04b8...81e

• 3 uker senere...
Skrevet
På 30.3.2020 den 14.13, AnonymBruker skrev:

Hvis du har et godt trekk til den gamle overmadrassen, kan du komme rimeligere ut ved å kjøpe en tynn skumgummimadrass (6-7cm?) som er "sånn eggekartong" på den ene siden. Gjør ikke det nytten, må du nesten bytte hovedmadrassen også.

Anonymkode: f04b8...81e

Takk for tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...