Gå til innhold

For godt til å være sant?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså det er 80 stk som er invitert i familie bryllup til mitt søskenbarn. Jeg var en av de uheldige som ikke var invitert. Det var også andre som ikke var invitert. Så har jeg fått vite at det kommer rundt 5 søskenbarn fra hans side og hennes vet jeg ikke. Alle tanter og onkler er og bedt :)

Enten lyver de om antall søskenbarn eller generelt hvor mange. Jeg syns det virker som de har invitert flere søskenbarn familie enn de påstår. Hele magefølelsen sier og det. Spør jeg min mor bare prater hun det bort. 

Helt greit å ikke bli invitert, men herregud da. Er det ikke bedre å være ærlig? Noen andre her som lukter løgn? :)

Anonymkode: 736cd...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Signerer over. Hvorfor dvelle over dette? Du ble ikke invitert, ok. Ferdig med den saken

Anonymkode: 2dc2e...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bryllupet blir nok avlyst uansett.

Anonymkode: 751ad...d12

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke det bryllupet blir avlyst så håper jeg det blir stengt når det pågår.

Det er vel stengt alt av konfirmasjoner og dåp og vielser og alt i både kirke og HEF nå er det ikke det da? 

Så da trenger du ikke tenke noe mer over det der, TS. 

Anonymkode: f8646...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dess mer drama du lager rundt dette dess mindre øker sannsynligheten for at du noensinne kommer til å bli invitert i noe bryllup fremover. Ingen vil ha dårlig stemning i bryllupet sitt. 

Anonymkode: a0897...d1a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bla bla bla. Tulle kommentarer 

Anonymkode: 736cd...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dess mer drama du lager rundt dette dess mindre øker sannsynligheten for at du noensinne kommer til å bli invitert i noe bryllup fremover. Ingen vil ha dårlig stemning i bryllupet sitt. 

Anonymkode: a0897...d1a

Hvem faen innbiller du deg at du er? Du kjenner ikke meg. 

Anonymkode: 736cd...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sannsynligvis avlyst. Hvis ikke så kan du glede deg over at du slipper å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å jevne ut antallet? I vår familie er ofte mannens søskenbarn invitert, men ikke mine. Min familie er veldig stor mens hans er veldig liten. 

Anonymkode: 6a18f...cf4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er tredje tråden din om dette. På tide å komme seg videre. Dere har ikke kontakt, så du er ikke bedt. Enkelt og greit.

Anonymkode: 42830...07f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt problemstillingen. Er det ikke det at du ikke er invitert som er mest sårende her? Ikke hvorvidt antallet søskenbarn som noen har oppgitt stemmer overens med din idè av antall søskenbarn. Om jeg trodde jeg hadde et godt forhold til mitt søskenbarn, så ville jeg blitt såret over å ikke bli invitert, og jeg ville tatt det til etterretning og ikke akkurat sett på oss som så veldig gode venner lenger. Men om forholdet er distansert fra før, så ville jeg ikke brydd meg noe særlig.

Anonymkode: 4166d...7a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bla bla bla. Tulle kommentarer 

Anonymkode: 736cd...0e3

Nei, det er det ikke.

Og seriøst, nok en runde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...