Papierschere Skrevet 19. mars 2020 #1 Del Skrevet 19. mars 2020 Hei. Jeg strikker kirsebærbloomer, og gjorde en feil nå som jeg startet på mønster. oppskriften er slik: Omgang 1: Strikk *1 r, 2 r smn, kast, 1 r, kast, 1 r løs av, 1 r, trekk den løse m over, 1 r* gjenta fra *-* omgangen ut. men da jeg hadde kommet 10 masker ut oppdaget jeg at jeg hadde glemt et kast. Kan jeg redde dette ved å hente opp masker selv om jeg blant annet har trukket en maske over, eller må jeg rekke opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 20. mars 2020 #2 Del Skrevet 20. mars 2020 Beklager å si det, men du må nok rekke opp. Du får ikke "jukset" til kastet du mangler og da blir mønsteret feil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 20. mars 2020 #3 Del Skrevet 20. mars 2020 16 timer siden, Papierschere skrev: Hei. Jeg strikker kirsebærbloomer, og gjorde en feil nå som jeg startet på mønster. oppskriften er slik: Omgang 1: Strikk *1 r, 2 r smn, kast, 1 r, kast, 1 r løs av, 1 r, trekk den løse m over, 1 r* gjenta fra *-* omgangen ut. men da jeg hadde kommet 10 masker ut oppdaget jeg at jeg hadde glemt et kast. Kan jeg redde dette ved å hente opp masker selv om jeg blant annet har trukket en maske over, eller må jeg rekke opp? Men... du hadde kommet 10 masker ut? Er det noe problem å strikke seg tilbake 10 masker da? Du kan alltid hente opp igjen kastet på neste omgang - der det skulle ha vært, tar du masken mellom, løfter den opp på venstre pinne og strikker den som den skal strikkes på denne omgangen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå