Cya89 Skrevet 19. mars 2020 #1 Skrevet 19. mars 2020 så jeg får kun likes fra fine damer. Men de svarer jo ikke når jeg sier hei! hva skal jeg liksom si annet?
David01 Skrevet 19. mars 2020 #2 Skrevet 19. mars 2020 De sveiper bare høyre for å ha flere matcher..
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #3 Skrevet 19. mars 2020 Du må jo si noe mer enn hei! Vi damer på Tinder, som ser ok ut i hvertfall, matcher jo med nesten alle vi sveiper til høyre. Da er du nødt til å skille deg litt mer ut enn å skrive hei. Svarer aldri de som kun skriver hei... Og sveiper heller aldri til høyre for å gå flest mulig match. Hva er poenget med å matche med en haug med folk jeg ikke er tiltrukket av?!🤷♀️ Anonymkode: 0ef8d...646 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #4 Skrevet 19. mars 2020 Jeg har venta lenge på at noen skulle starte samtalen med "boom boom taka" for så å vente på at jeg skulle svare med resten, men det har ikke skjedd enda. Så skuffa. De som vet, de vet. Anonymkode: 6b9fe...b49
Hr. Aktiv Skrevet 19. mars 2020 #5 Skrevet 19. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du må jo si noe mer enn hei! Vi damer på Tinder, som ser ok ut i hvertfall, matcher jo med nesten alle vi sveiper til høyre. Da er du nødt til å skille deg litt mer ut enn å skrive hei. Svarer aldri de som kun skriver hei... Og sveiper heller aldri til høyre for å gå flest mulig match. Hva er poenget med å matche med en haug med folk jeg ikke er tiltrukket av?!🤷♀️ Anonymkode: 0ef8d...646 Jeg skriver mere enn hei. Har til og med fått noen venninner til å hjelpe meg med åpningsstrofer også. Men det svares ikke likevel. Jeg driter egentlig i det for det er de som går glipp av noe ikke jeg. Jeg har ikke behov for slike matchsamlere. Hvorfor sveipe meg til høyre når de ikke liker meg liksom? Blir for dumt.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #6 Skrevet 20. mars 2020 7 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg skriver mere enn hei. Har til og med fått noen venninner til å hjelpe meg med åpningsstrofer også. Men det svares ikke likevel. Jeg driter egentlig i det for det er de som går glipp av noe ikke jeg. Jeg har ikke behov for slike matchsamlere. Hvorfor sveipe meg til høyre når de ikke liker meg liksom? Blir for dumt. Ja, jeg tror det går på automatikk, og de som sveiper i hoper og ikke orker å svarer matchene har kommet helt feil ut i det. Men sånn blir det når man får hele godteriskåla foran seg, klarer ikke slutte, og vet ikke sitt eget beste og tar ikke hensyn til andre. Det er jo en trist utvikling, fordi med små handlinger skaper de store bølger hos andre, de på andre siden av matchen, som tror de på en måte blir avvist. Folk må tenke mer over at det er mennesker de handler overfor her! Vis folkeskikk og respekt som om du sto ansikt til ansikt med vedkommende, også på alle nett/appløsninger. Man kan ikke «se» hva andre tenker, mimikk og kroppsspråk gjennom chat/eller ikke chat/handlinger på nett. Alle må lære seg å tenke konsekvenser minst to steg frem i tid og se for seg hvordan de selv ville reagert om de var på andre siden av «samtalen». Det livsmestring og empati. Vi må få inn dette hos barn nå!, så de kan bli bedre «mennesker» enn oss. Anonymkode: 1fd27...ff8
GrønnNellik68 Skrevet 20. mars 2020 #7 Skrevet 20. mars 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må jo si noe mer enn hei! Vi damer på Tinder, som ser ok ut i hvertfall, matcher jo med nesten alle vi sveiper til høyre. Da er du nødt til å skille deg litt mer ut enn å skrive hei. Svarer aldri de som kun skriver hei... Og sveiper heller aldri til høyre for å gå flest mulig match. Hva er poenget med å matche med en haug med folk jeg ikke er tiltrukket av?!🤷♀️ Anonymkode: 0ef8d...646 Snakker om arrogant holdning😂😂😂. 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #8 Skrevet 20. mars 2020 Istedet for hei så kan du prøve å kommentere noe av det som står i teksten eller noe du ser på bildene. Men dropp type "Så pen du er!". Gå på noe konkret. Er det et bilde der vedkommende gjør noe du liker så kommenter det, eller spør rundt det. Type "Hei! Jeg ser du padler kajakk! Det er noe jeg alltid har hatt lyst til å prøve, kanskje du kan lære meg det?" eller " jeg ser du har vært i Mexico, jeg var der i 2017. Var du og så ....?" slike ting. Da har man plutselig en felles interesse å starte samtalen på, og du har mye større sjanse til å få svar. Anonymkode: 7abd1...16a 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #9 Skrevet 20. mars 2020 6 timer siden, Bente1234 skrev: Snakker om arrogant holdning😂😂😂. Enig i at man bør svare når man får melding, men om det er arrogant så er i alle fall 90% av alle brukerne av begge kjønn arrogante. For menn svarer jo heller ikke, og da selv om man skriver adskillig mer enn bare "Hei". Nå er jeg selv av de som svarer alle, men om jeg ikke har den beste dagen så kan et "hei" fra en mann som har null informasjon i sin profil gjøre meg ganske sur, og medføre et ganske surt og tvert svar. Jeg har mye info i min profil, så om du tar kontakt så bør du gjøre det fordi du ser noe du liker der, og da bør du si det. Anonymkode: 7abd1...16a
Cya89 Skrevet 20. mars 2020 Forfatter #10 Skrevet 20. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Istedet for hei så kan du prøve å kommentere noe av det som står i teksten eller noe du ser på bildene. Men dropp type "Så pen du er!". Gå på noe konkret. Er det et bilde der vedkommende gjør noe du liker så kommenter det, eller spør rundt det. Type "Hei! Jeg ser du padler kajakk! Det er noe jeg alltid har hatt lyst til å prøve, kanskje du kan lære meg det?" eller " jeg ser du har vært i Mexico, jeg var der i 2017. Var du og så ....?" slike ting. Da har man plutselig en felles interesse å starte samtalen på, og du har mye større sjanse til å få svar. Anonymkode: 7abd1...16a ugh. jeg hater slikt. Hva hvis jeg ikke finner på noe da jeg er den minst kreative personen i norge.
GrønnNellik68 Skrevet 20. mars 2020 #11 Skrevet 20. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig i at man bør svare når man får melding, men om det er arrogant så er i alle fall 90% av alle brukerne av begge kjønn arrogante. For menn svarer jo heller ikke, og da selv om man skriver adskillig mer enn bare "Hei". Nå er jeg selv av de som svarer alle, men om jeg ikke har den beste dagen så kan et "hei" fra en mann som har null informasjon i sin profil gjøre meg ganske sur, og medføre et ganske surt og tvert svar. Jeg har mye info i min profil, så om du tar kontakt så bør du gjøre det fordi du ser noe du liker der, og da bør du si det. Anonymkode: 7abd1...16a Mente at man syns seg selv er så vakker at man vasser i matcher og ikje gidder å svare de som skriver bare hei 1
annebanane Skrevet 20. mars 2020 #12 Skrevet 20. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Istedet for hei så kan du prøve å kommentere noe av det som står i teksten eller noe du ser på bildene. Men dropp type "Så pen du er!". Gå på noe konkret. Er det et bilde der vedkommende gjør noe du liker så kommenter det, eller spør rundt det. Type "Hei! Jeg ser du padler kajakk! Det er noe jeg alltid har hatt lyst til å prøve, kanskje du kan lære meg det?" eller " jeg ser du har vært i Mexico, jeg var der i 2017. Var du og så ....?" slike ting. Da har man plutselig en felles interesse å starte samtalen på, og du har mye større sjanse til å få svar. Anonymkode: 7abd1...16a Det her! Prøver selv spille av hva personen svarer meg og/eller har i profilen sin for å skape en videre samtale (noe som kan får frem mye om personen uten at det blir lignende et intervju), og blir så gira når andre gjør det tilbake. Da kommer interessen min for å snakke videre ganske kjapt. Det kan fint komme et "hei" i starten, men burde være etterfulgt av noe lignende som over med en gang eller som andre melding.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #13 Skrevet 20. mars 2020 Det holder ikke å skrive kun hei til tinder-matcher. Prøv deg med noen morsomme frekke meldinger ala "Jeg liker profilen din, du har fine brød. Har du lyst å bake morrabrød med meg?" Anonymkode: 4aaee...13e
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #14 Skrevet 20. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det holder ikke å skrive kun hei til tinder-matcher. Prøv deg med noen morsomme frekke meldinger ala "Jeg liker profilen din, du har fine brød. Har du lyst å bake morrabrød med meg?" Anonymkode: 4aaee...13e Nei, nei, nei! Den matchen ville jeg ha sletta med en gang! 😳 Anonymkode: 6b9fe...b49 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #15 Skrevet 20. mars 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, nei, nei! Den matchen ville jeg ha sletta med en gang! 😳 Anonymkode: 6b9fe...b49 prippen du er da? Anonymkode: 4aaee...13e
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #16 Skrevet 20. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: prippen du er da? Anonymkode: 4aaee...13e Det har ikke noe med å være prippen å gjøre. Hadde du sagt det samme til en dame du møtte i virkeligheten? Det er dødskleint! Anonymkode: 6b9fe...b49 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå