Gå til innhold

Utsette bryllup?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har valgt å utsette bryllup pga. koronaen som herjer? Eller noen som vurderer å gjøre det? 

Når skal/skulle du gifte deg? 

Anonymkode: 109b9...192

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Husk å kjøpe inn øltypen corona til bryllupet. Regnet ølen koster betydelig mindre nå!

Anonymkode: a77fb...f00

• Liker 2
Skrevet

jeg skal ikke gifte meg før neste år, men hadde absolutt utsatt om det var i år. om du ikke utsetter det selv blir det helt sikkert avlyst uansett pga regler. tror dessverre ikke dette er over til i sommer.

• Liker 6
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husk å kjøpe inn øltypen corona til bryllupet. Regnet ølen koster betydelig mindre nå!

Anonymkode: a77fb...f00

Har du ikke hørt at produsenten synes navnet er blitt alt for belastende, så det blir navnebytte. Fra Corona extra til Ebola extra.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi skulle ha gifta oss nå i april. Foreløpig er ikke vielsen avlyst, men festen er uansett utsatt. Lokalet er stengt og vi skal finne ny dato når ansatte er tilbake på jobb. Tenker det blir i høst en gang, da må jo ting ha roet seg litt.

Og coronaøl forblir nok coronaøl. Coronavirus er ikke noe nytt, det er en gruppe virus vi har visst om lenge. Dette er bare et nytt coronavirus, som heter SARS-CoV-2 og gir sykdommen covid-19. Corona er et ord betyr krone på italiensk, og latin. 

Anonymkode: c8a9a...307

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet om flere som har utsatt bryllupet. Hadde nok gjort det samme.

Anonymkode: 1c1ed...acb

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi skulle ha gifta oss nå i april. Foreløpig er ikke vielsen avlyst, men festen er uansett utsatt. Lokalet er stengt og vi skal finne ny dato når ansatte er tilbake på jobb. Tenker det blir i høst en gang, da må jo ting ha roet seg litt.

Og coronaøl forblir nok coronaøl. Coronavirus er ikke noe nytt, det er en gruppe virus vi har visst om lenge. Dette er bare et nytt coronavirus, som heter SARS-CoV-2 og gir sykdommen covid-19. Corona er et ord betyr krone på italiensk, og latin. 

Man har visst om eksistensen av Corona-virus i 90 år.  Covid 19 er det 7 viruset som er oppdaget i gruppen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal gifte meg i begynnelsen av juli. Har ikke avlyst noe enda, ser det litt an.

Anonymkode: e82dc...28c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet om flere som har utsatt bryllupet. Hadde nok gjort det samme.

Anonymkode: 1c1ed...acb

Skulle disse giftet seg i vår eller sommer? :)

Anonymkode: 109b9...192

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, Apocalypte said:

Man har visst om eksistensen av Corona-virus i 90 år.  Covid 19 er det 7 viruset som er oppdaget i gruppen. 

Ja, det er det jeg sier :) har studert infeksjonsbiologi og litt oppgitt over alle som tror coronavirus er noe nytt 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal gifte meg i april. Vi har utsatt festen, og har ikke tenkt å begynne å planlegge på nytt før ting har roet seg og er mer forutsigbart. Vielsen vil etter planen likevel foregå på planlagt tid, men da med langt færre tilstede - kun oss og vigsler, om det skulle bli nødvendig.

Anonymkode: 45d0c...f79

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har to vennepar som har avlyst sine bryllup i mai og juni. Ett par som enda ikke har kommet med noe info om sitt bryllup i pinsen. De har snart svarfrist så regner med de kommer med noe snart. 
Jeg syns det er selvfølge å utsette sånt i disse tider. 

Anonymkode: 9d8ad...40c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 19.3.2020 den 19.10, AnonymBruker skrev:

Jeg skal gifte meg i april. Vi har utsatt festen, og har ikke tenkt å begynne å planlegge på nytt før ting har roet seg og er mer forutsigbart. Vielsen vil etter planen likevel foregå på planlagt tid, men da med langt færre tilstede - kun oss og vigsler, om det skulle bli nødvendig.

Vet du at viglsler kommer til å vie dere? Mange prester og kontorer har satt stopp nå inntil videre. 

Anonymkode: 2e36a...83c

AnonymBruker
Skrevet

*vigsler

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal gifte oss i midten av juni. Teller veldig på knappene vedr å avlyse. Kan hende fester/ansamlinger  blir forbudt. Kan hende mange av gjestene blir syke. Føler det er så usikkert og så mye som kan skjære seg...

Anonymkode: 396f5...f73

AnonymBruker
Skrevet

Føler veldig med dere som må avlyse. :(

Personlig hadde jeg likevel dessverre takket nei til å komme. 

Anonymkode: 9312d...bf8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Vet du at viglsler kommer til å vie dere? Mange prester og kontorer har satt stopp nå inntil videre. 

Ikke jeg som skrev det du svarer på, men vi skulle også gifte oss i april, men vigsler har nettopp gitt beskjed om at alle vielser i april er avlyst og vi vil få ny dato en eller annen gang. Så vi får vel sende tilbake de graverte ringene! 

Det ble jeg faktisk trist av, selv om det er i-landsproblem - festen hadde jeg null problem å flytte, men vi vil jo veldig gjerne bli gift så fort som mulig. Og jeg elsker våren og ville så gjerne gifte meg i april. 

Skrevet

Vi gifter oss 22. August. Har ikke avlyst enda, men er forberedt på det. Skal gifte oss i Nidarosdomen så jeg håper de er greie og lar oss ombooke, for det var bare flaks.. 

Bryllupsreisen er avbestilt 💔

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi gifter oss 27.juni. Har ikke avlyst enda, tenker å ta en avgjørelse innen svarfristen vår som er 1.mai. Har fortløpende kontakt med eier av lokalet vi har booket. Er veldig glad vi ikke har bestilt noen bryllupsreise enda!

Anonymkode: 67da5...05c

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Ja. Vi kjenner vigsler personlig, og kan dermed få gjennomført akkurat den biten, om bare vi holder oss friske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...