Gå til innhold

Svimmelhet og lavt stoffskifte

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig fått påvist lavt stoffskifte og syns jeg ganske brått har merket symptomer. Et av dem er svimmelhet, som har pågått i noen dager nå. Det er ikke så ille at jeg er kvalm, men det er såpass at det er ubehagelig å gå ute og jeg vil helst ikke bære ting fordi jeg føler meg ustø.

Jeg begynte på Levaxin denne uken, 20 mg som skal trappes opp etter noen uker. Jeg er litt redd jeg må gå og være svimmel helt til dosen økes. Er det noen med lavt stoffskifte her som ble bedre når de begynte på medisin? Og er det best å være mest mulig i ro når man er svimmel?

Anonymkode: 02df7...8c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ganske dårlige verdier da jeg begynte på medisiner. Var fryktelig svimmel jeg og. I starten fikk jeg enda høyere Tsh, fordi man må tappes opp så forsiktig. Så jeg ble egentlig litt dårligere de de første ukene. Ting tar tar litt tid, men du vil merke at ting bedrer seg litt etter litt. Det er bare ikke gjort over natta fordi medisinene må bygges opp i kroppen. 

Anonymkode: b1e20...1c1

Skrevet

Går over etter et par uker som regel, får du hjerteklapp så øker du for fort. Sjekk også blodtrykket, lavt gjør deg svimmel. Masse lykke til, du kommer til bli bedre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Sjekket blodtrykk for to uker siden som var veldig fint. Men da er det bare å prøve å være tålmodig, og muligens blir det verre før det blir bedre. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Sjekket blodtrykk for to uker siden som var veldig fint. Men da er det bare å prøve å være tålmodig, og muligens blir det verre før det blir bedre. 

Da er du bedre enn jeg var. Mitt blodtrykk var superlavt pga stoffskiftet. Vil tror du blir bedre raskere om blodtrykket fortsatt er normalt. 

Anonymkode: b1e20...1c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...