Gå til innhold

Noen som har barn som er smittet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv mest sannsynlig viruset etter noen dager med typiske symptomer. Har isolert meg på soverommet mens mine barn på 5 og 7 år blir fulgt opp av mannen. Men nå sier datteren min på 7 (som ellers virker frisk) at hun har vondt i brystet og at det er litt tyngre å puste. Er det slik at de fleste barn bare har milde symptomer? Noen med små barn som er smittet?

Anonymkode: 502dd...566

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Verdt å følge med på.

Anonymkode: 52520...3aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg har koronavirus (ikke påvist) så har barnet mitt det også. 5 år. Høy feber, vondt i hodet, litt hoste og det virker som om han er litt tett i brystet fordi han blir raskt andpusten. Har kontaktet lege fordi han plutselig fikk veldig hodepine og klagde på vondt i nakken samtidig som feber gikk oppover 1 time etter smertestillende. Legen skulle ringe meg opp igjen, i mellomtiden har ungen kviknet litt til, fått en smertestillende til og ikke lenger så vondt i nakken. 

Kjenner at jeg blir litt ekstra skvetten når det kanskje kan være dette viruset som alle snakker om. Men, det kan jo være et annet virus vi har og.. 

Anonymkode: ff827...34e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det trenger altså ikke å være Corona! Leste at barn får milde symptomer på grunn av at de har sterk immunforsvar. Erna Solberg snakket også om at det ikke er farlig for små barn hvis jeg ikke husker feil? 

Anonymkode: ad000...57c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man vet jo ikke 100% sikkert uten test, men her har mannen i huset høyst sannsynlig korona. Eldstemann, 8, har hatt feber og vært sliten. Yngste, 1 år, er snørrete, hoster og har feber.

Men begge er hva jeg vil si mildt syke. De har begge energi til å løpe rundt og føler seg bra. Så hadde det ikke vært for korona, hadde jeg knapt tenkt at de var syke.

Anonymkode: 00777...3fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men, det kan jo være et annet virus vi har og.. 

Høres ut som influensa. 

Anonymkode: f5b70...f14

• Opprett ny...