GÃ¥ til innhold

Orker ikke mensen mer🤣

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fra helt på slutten av fjoråret og frem til nå så har mensen vært veldig uregelmessig og jeg har syke smerter. Det er så vondt at jeg holder pusten og blir kvalm. Tror det er ca hver 2,5-3 uker den kommer. Først i dag kommer jeg på at det er lurt å skrive ned når den kommer sånn at jeg har det til legetime... I tillegg har den endret seg. Starter grå og utvannet før den blir lys lilla😳 har to barn og har aldri hatt noe problemer før nå...

Har noen her opplevd det samme?

Anonymkode: dd226...723

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette må du sjekke rastk med celleprøve og UL for å se etter cyster.

Men de endringene der kan være farlige, så ta en sjekk. 

Anonymkode: 1310d...5fe

AnonymBruker
Skrevet

Utfloden som har denne fargen? Grålig farge gir meg «baktriell vaginose» tanker 🤔 men er langt i fra en ekspert.

Men kun et legebesøk kan gi deg skikkelige svar 😅

Anonymkode: eadb4...5b3

AnonymBruker
Skrevet
PÃ¥ 19.3.2020 den 10.06, AnonymBruker skrev:

Fra helt på slutten av fjoråret og frem til nå så har mensen vært veldig uregelmessig og jeg har syke smerter. Det er så vondt at jeg holder pusten og blir kvalm. Tror det er ca hver 2,5-3 uker den kommer. Først i dag kommer jeg på at det er lurt å skrive ned når den kommer sånn at jeg har det til legetime... I tillegg har den endret seg. Starter grå og utvannet før den blir lys lilla😳 har to barn og har aldri hatt noe problemer før nå...

Har noen her opplevd det samme?

Anonymkode: dd226...723

Kan være blødning ifm cyste på eggstokk, f.eks? Iom at det er uregelmessig også. De er som regel ufarlige, men få det sjekket hos lege siden de kan vokse seg ganske store og bør fjernes..

En venninne hadde det, og cysten hennes hadde vridd seg slik at egglederen var "kvalt", måtte ta vekk hele eggstokken. Det har gått fint. Men få det endelig sjekket

Anonymkode: 1ebd2...deb

AnonymBruker
Skrevet

Lege asap! 

Anonymkode: 53604...dee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...