AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #1 Del Skrevet 19. mars 2020 Bør en vente med å kjøpe leilighet nå? Anonymkode: de81c...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #2 Del Skrevet 19. mars 2020 ? Anonymkode: de81c...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 19. mars 2020 #3 Del Skrevet 19. mars 2020 Hvis du skal bo der en stund , så ser jeg ikke noen grunn til å vente. Renta er lav, færre kjøpere og kjøpers marked.. Sannsynligheten er stor for å få under takst. Sikkert mange som venter med å selge , som ikke må.. Så hvis du venter en stund kan det hende du må konkurrere med de , tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jr.Garcon Skrevet 19. mars 2020 #4 Del Skrevet 19. mars 2020 (endret) 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Bør en vente med å kjøpe leilighet nå? Anonymkode: de81c...052 Jeg hadde i alle fall aldri kjøpt leilighet eller hus nå. Prisen kan være flere hundretusen lavere om noen uker/måneder hvis dagens situasjon ikke blir veldig kortvarig - noe jeg dessverre ikke tror den blir. I den grad markedet har duppet litt, så tror jeg det kommer til å duppe mye mye mer. Endret 19. mars 2020 av Jr.Garcon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #5 Del Skrevet 19. mars 2020 Markedet eksploderte her. I lokal avisen hadde megleren sin beste uke i år, sist uke. Vi har folk som har bestilt visning hos oss i morgen. Så folk er sikkert redd de skal få mindre i lån etter krisen? Man fikk jo ikke like enkelt lån eller like mye etter forrige krise. De strammet jo inn. Anonymkode: 595f4...8f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg